„Volkswagen“ susidūrė su itin rimtomis problemomis - nebegali legaliai pardavinėti daugybės automobilių, o nuomai dairosi net į didžiulį naujai statomą Berlyno oro uostą: kas vyksta? (1)
Naujoji Pasaulinė suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūra (angl. WLTP) didiesiems automobilių koncernams tampa tikru galvos skausmu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pagal šią metodiką atlikus bandymus paaiškėjo, kad daugybės naujų modelių degalų sąnaudos ir išmetamųjų dujų emisija gerokai viršija anksčiau skelbtus rodiklius.
„Volkswagen“ dėl to susidūrė su itin rimtomis problemomis, pranešė autonews.com. Kompanija nebegali legaliai pardavinėti daugybės automobilių, todėl ji Vokietijoje išsinuomavo tūkstančius stovėjimo vietų ir kalbama, kad nuomai dairosi net į didžiulį naujai statomą Berlyno oro uostą. Gamintojas pripažino, kad vien liepą vėluos 250 tūkst. automobilių.
Sprendimas - mažinti galią
Transporto industrijos specialistai ir žurnalistai ne kartą kritikavo ilgą laiką naudotą NEDC bandymų metodiką. Buvo garsiai kalbama, kad ji neturi nieko bendro su automobilio vairavimu realiomis sąlygomis ir gamintojų deklaruojamos degalų sąnaudos kasdieniame gyvenime yra nepasiekiamos.
Tačiau nuo degalų sąnaudų tiesiogiai priklauso automobilių išmetamų teršalų kiekis. Todėl NEDC pakeitusi naujoji procedūra WLPT turėjo įtakos daugybės naujų automobilių išmetamųjų dujų emisijoms ir degalų sąnaudų rodikliams. Kai kuriems modeliams šie parametrai pasikeitė taip ženkliai, kad jų tapo nebeįmanoma parduoti nepažeidžiant aplinkosaugos reikalavimų.
Gamintojas privalo tokius automobilius perdaryti arba sertifikuoti iš naujo. Jau anksčiau carthrottle.com skelbė, kad „Volkswagen“ grupės sportiškiems hečbekams teko sumažinti galią – tik taip jie atitiko reikalavimus.
Todėl dabar keturių cilindrų turbo variklius EA888 naudojantys sportiškieji „Golf R" turi nebe 306 AG, o 296 AG. Dinaminės charakteristikos pastebimai nukentėjo – modeliai tapo panašūs į ankstesnės kartos. Gali būti, kad tą patį teks padaryti ir kitiems modeliams, kad šie imtų iš tiesų vartoti mažiau degalų.
Ieško ilgalaikio sprendimo
Gamintojas ieško ilgalaikio problemos sprendimo, tačiau tuo metu nuo konvejerio rieda nauji automobiliai, o juos reikia kažkur laikyti. Pranešama, kad „Volkswagen“ jau išsinuomojo keletą daugiaaukščių stovėjimo aikštelių.
Neoficialiai kalbama, kad koncernas dar rimtai svarsto galimybę išnaudoti dar neatidaryto Berlyno-Brandenburgo oro uosto teritoriją. Kompanija taip pat yra priversta laikinai stabdyti kai kurias savo gamyklas. Volfsburge įsikūrusi pagrindinė gamykla rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais bus stabdoma viena-dviem dienom per savaitę.
Mažiau darbo valandų veiks ir Zvikau kompleksas, kuriame gaminamos „Golf“ detalės bei Emdene esančios „Passat“ surinkimo linijos.