Vokiečiai sukūrė tikrą technologijų šedevrą su dviem turbokompresoriais ir 8 cilindrais: nuo konvejerio rieda automobilis su naujuoju „BMW M Performance“ V8 varikliu (Video) ()
Į naująjį „BMW 8 Series Coupe“ montuojamas V8 variklis gali būti vadinamas technologijų šedevru. Du turbokompresorius turintis aštuonių cilindrų variklis yra kupinas naujausių koncerno technologijų, o jo surinkimas iš inžinierių reikalauja preciziško tikslumo ir išmanymo, rašoma pranešime.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„BMW 8 Coupe“ jau rieda nuo „BMW Dingolfing“ gamyklos konvejerio, o variklis šiam modeliui surenkamas pagrindinėje įmonės gamykloje Miunchene. Tai yra vieta, kur kuriami patys galingiausi varikliai, montuojami į pačius prabangiausius automobilius – čia pirmiausia diegiamos naujausios technologijos bei dirba aukščiausią kvalifikaciją turintys koncerno inžinieriai.
Automobilis su šiuo „BMW M Performance“ 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliu yra žinomas „BMW M850i xDrive Coupe“ pavadinimu. Variklio kūrėjų išmanumas leido jį suprojektuoti taip, kad būtų pasiektas aukštas suspaudimo laipsnis – 10,5:1. Tai retai pasiekiama turbokompresorius turinčiuose varikliuose.
Variklio blokas, karteris ir cilindrų galvutė liejami modernioje „BMW Group Landshut“ gamykloje. Visoms detalėms priskiriamas unikalus kodas, o siekiant maksimalaus efektyvumo ir kokybės, kiekvienas gamybos procesas yra įrašomas – net ir tokios smulkmenos kaip kiekvieno varžto prisukimo stiprumas. Mechaniniam apdorojimui ir galutiniam surinkimui variklio dalys gabenamos į Miunchene esančią pagrindinę BMW gamyklą.
Išskirtiniai techniniai duomenys
Naujausios technologijos leido sukurti puikų produktą. 4,4 l variklis pasiekia 390 kW (530 AG) galią bei didžiausią 750 Nm sukimo momentą, pasiekiamą prie 1 800–4 600 aps./min. Tokia įspūdinga jėgainė leidžia „BMW M850i xDrive Coupe“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sek. bei pasiekti elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.
Didelė galia nereiškia, kad automobilis yra neekonomiškas. Šis modelis turi keturis važiavimo režimus: „Comfort“, „Eco Pro“, „Sport“ ir „Sport+“. Naudojant bet kurį iš jų, automobilio pavarų dėžė „bendrauja“ su navigacijos sistema ir planuoja artimiausius žingsnius – nuokalnėje atliekamas stabdymas varikliu, prieš greitesnius posūkius vengiama nereikalingo pavaros žeminimo ir t.t. Prie ekologijos prisideda ir visuose modeliuose montuojama „Start-Stop“ sistema.
Miunchene surenkami ne tik šie V8, bet ir kiti „BMW M“ serijos šešių bei aštuonių cilindrų varikliai. Taip pat – dvylikos cilindrų varikliai, montuojami į prabangiausius „BMW 760Li xDrive“ bei „Rolls-Royce“ modelius.
Sportiška prigimtis
Dar praėjusioje Frankfurto automobilių parodoje buvo parodytas pirmasis „8 Series“ šeimos narys – pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui paruoštas „BMW M8 LM GTE“. Tik šiemet debiutavo ir „BMW 8 Series Coupe“. Taip pat paskelbta apie ketverių durų „BMW 8 Series Gran Coupe“, kabrioleto bei „BMW M8“ kūrimą.
Čia taip pat netrūksta išskirtinių prabangos elementų. „iDrive“ sistemos valdymo ir pavarų perjungimo svirtys yra pagamintos iš neeilinių medžiagų: „Swarowski“ krištolo bei dūminio kvarco. Taip pat kiekviename 8 serijos modelyje įmontuota 16 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma 1 375 vatų galingumo „Bowers & Wilkins“.
„BMW 8 Series Coupe“ gali būti įdiegtos visos naujausios gamintojo saugumo sistemos: tai projekcinis ekranas, gyvūnus ir žmones fiksuojanti naktinio matymo sistema, automobilį į siauriausias vietas pastatyti padedantis parkavimo asistentas, o speciali skaitmeninio rakto technologija leidžia „BMW“ atrakinti išmaniuoju telefonu.
Automobilius jau galima užsisakyti, o pirmuosius klientus Lietuvoje jie pasieks lapkričio mėnesį.