Vėl keistenybės „Tesla Model 3“ gamybos linijose - darbuotojai namo eina anksčiau nei pasiekiami tikslai (3)
„Tesla Model 3“ gamyba įsibėgėjo labai pamažu. Pirkėjai buvo kantrūs ir dabar džiaugiasi pagaliau sulaukę savo automobilių, o ir kompanijos gerbėjams atrodo, kad blogiausias ruožas - jau praeityje. Tačiau ir vėl prasidėjo keistenybė - gamybos linijose dirbantys žmonės atskleidė, kad namo buvo išleidžiami anksčiau. Dar blogiau tai, ką papasakojo kiti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Anksčiau skelbtas tikslas per savaitę pagaminti 5000 „Tesla Model 3“ automobilių buvo pasiektas. Aišku, ne visada, su nesklandumais, bet gamybą pavyko paspartinti. Tam, kad šis rodiklis būtų pasiektas nuosekliai, darbuotojai dirba alinančiose 12 valandų pamainose. Tuo jie, beje, nesiskundžia - tai įprasta gamyklų praktika, už kurią neblogai sumokama. Tačiau šios savaitės pradžioje pagrindinėje „Tesla Model 3“ gamybos linijoje GA3 prasidėjo keistenybės - darbuotojai namo buvo išleidžiami gerokai per anksti.
Dieninės pamainos darbuotojai namo turėtų išeiti šeštą valandą vakaro, tačiau dvi dienas namo jie ėjo 14:30. Naktinės pamainos darbuotojai taip pat buvo išleisti anksčiau be jokio paaiškinimo. Darbuotojai žino, kad jei gamybos linijų darbas nutraukiamas anksčiau, tam yra svarbi priežastis. Tai gali būti nesklandumai detalių tiekime ar net kamščiai automobilių išvežime iš gamyklos. Tačiau nieko panašaus darbuotojai šįkart nepastebėjo.
Elonas Muskas dar liepą kompanijos darbuotojams išsiuntė laišką, kuriame džiaugėsi pasiekti 5000 automobilių per savaitę tikslu. Tuo pačiu jis paragino nenuleisti rankų - 6000 „Model 3“ elektromobilių per savaitę riba jau pasiekiama. Tačiau darbuotojai pasakoja, kad šis laiškas juos privertė nusijuokti - GA3 retai pasiekia numatytą pamainos tikslą.
Viena GA3 linijos pamaina per 12 valandų turi surinkti 300 automobilių. Šį tikslą darbuotojams pavyksta pasiekti tik kelis kartus per mėnesį - darbuotojai šią informaciją nuolat mato visoje gamykloje išdėstytuose ekranuose. Aišku, jis nėra pasiekiamas, kai darbuotojai yra anksčiau laiko išsiunčiami namo. Bet kas galėjo nutikti?
Martinas Trippas, buvęs „Tesla“ darbuotojas, kuris buvo atleistas ir vėliau paduotas į teismą už, kaip teigiama, gandų viešinimą, neseniai parodė nuotraukas, kuriose matomos pažeistos „Tesla Model 3“ baterijos. Jis taip pat paviešino kėbulo numerių sąrašą ir automobilių savininkus perspėjo, kad jų elektromobiliuose yra pažeistų baterijų. Trippas tai padarė jau po to, kai surinkimo linijų darbuotojai buvo paleisti namo anksčiau laiko. Tačiau tai parodo, kad gali būti problemų su detalių tiekimu. Tiesa, netrukus Trippo pranešimai buvo ištrinti.
Aišku, „Tesla“ Trippo pasakojimus griežtai neigia - teigiama, kad nei vienas „Model 3“ neatsidūrė savininkų rankose su pažeistomis ar nesaugiomis baterijomis. Tai tarsi patvirtina ir faktas, kad jokių problemų su „Model 3“ baterijų saugumu iki šiol užfiksuota nebuvo. Tai kodėl gamybos linijų darbuotojai paleidžiami anksčiau be jokio paaiškinimo? Kodėl raginama pasiekti 6000 automobilių per savaitę, kai sunkiai sekasi pasiekti 5000? Ir kodėl šįkart linijų darbuotojai nežino priežasčių, kodėl jiems tenka darbą palikti anksčiau?