Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-08-17 12:28
ir kam tas viadukas? praplestu A1 magistrales abi juostas platesniu tarpu keliose vietose ir idetu apsisukimo ziedus is trecios juostos. magistralese (TIK ties miestais!) truksta butent ju, o ne 10 kart brangesniu neefektyviu viaduku. poreikis apsisukt atsiranda butent tik ties miestai. kur ir taip letesnes vaziavimo zonos, o ne autostrada.
dar galetu ivaryt "Pinavija" tipo zieda ties atsaka i Jonava arba vakarinej Kauno daly. irgi butu efektyviau nei ten visokie "pilnaverciai" viadukai.
tokio tipo autostrada (su "Pinavija" ziedu ir apsisukimo ziedais tarp juostu "Pinavijos" isvaziavimuose) butu pati efektyviausia pasauly. ir butume pirmi pasistate.
dar ties Klaipeda toks variantas tiktu ir ties Gariunais.
amas 2018-08-17 12:40
Tai kad yra tik Kaunas Klaipėda autostrada. Vilnius Klaipėda nėr.
I ištikro tai toj vietoj tiesiog juostų truksta, šiuo metu reikt bent keturių abiem pryptimis ir problemos nebutu dar ilgą laiką, lipdant visokius viadukus, kas du kilometrus tik bėdu vėliau turės, kai vistiek reiks platint tą kelią.
sub 2018-08-20 11:14
Suprantu kad 3 jusotos būtų gerai, 4 dar geriau. Bet dadėt po vieną juostą į abi pusęs, ar po dvi, tai reiškia statyti naują tiltą per Nerį. O tiltas kainuos iš vis daug.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaune - naujas įvažiavimas į miestą: turėtų gerokai sumažėti kamščių magistralėje Vilnius - Klaipėda