Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gytis13 2018-08-28 09:03
Užtenka pažiūrėti, kiek kainuoja specialus automobilio akumuliatorius Start/Stop sistemai ir imi abejoti šios sistemos tikslingumu. O dar nereikia pamiršti, kad dyzelinis automobilis stovėdamas degina apie 0,6 - 0,8 litro kuro valandai. Važiuojant sąnaudos siekia 5-6 litrus per valandą, taigi tuščioji variklio eiga pakankamai ekonomiška. Aš trumpam sustojimui automobilio negesinu, neverta.
audriusn 2018-08-28 11:43
o kai kurie automobiliai turi ir nebutinu cilindru isjungima ir is, tarkim V8, lieka V4.
Laplaya 2018-08-28 11:55
Mano konkrečiu atveju nanaudojant Start-Stop mieste saunaudos būna ~15L, naudojant ~10L - nes pakankamai daug laiko prie šviesoforo stovi, o vidurkis vis kyla... Per mėnesi miesto salygomis nuvažiuoju apie 500 km, kuro kaina ~1.25, tai per mėnesį susitaupo ~30€. Automobilį naudoju du metus, tai per tą laiką apie 700€ jau susitaupė. Akumuliatoriaus dar kol kas nekeičiau, generatorius ar starteris taip pat bėdų dar nerodo...
apvalus 2018-08-28 12:15
dideliu kamsciu nebuna.
Dario 2018-08-28 12:17
Ir vėl viskas paremta į pinigus, apsimoka-neapsimoka, pigiau-brangiau... I kaip dėl dūmų, garso, juk žmonių sveikata brangiau nei kažkoks sušiktas ten starteris, juk čia tik daiktas.
FtBall 2018-08-28 12:57
Na, gal senoms mašinos ir borto kompai nesąmones rodydavo, bet pas mane nulinė paklaida.
Žymiuosi programėlėje pagal tai, kiek įsipyliau, ir 100% sutampa su mašinos kompiuteriu.
marumbas 2018-08-28 13:23
"„Start-Stop“ technologija automobiliuose užgesina variklį, vos pasiekus pilną sustojimą." - Netiesa, sustoja ir dar siek tiek riedant. PVZ Skoda, Hyundai
marumbas 2018-08-28 13:27
Manau Start-stop sistema kurta ne degalu taupymui, o ekologiskumo standartams pasiekti.
Siguas 2018-08-28 13:31
Pas mane naujas benzinas tai sutaupo zymiai kuro. Labiausiai per kamscius. Gamintojas raso, kad 14 %. Pradzioje bijojau naudoti, kad nesusidevetu startetis, akumuliatorius. Bet sako jie specialiai tam pritaikyti ir nieko neatsitiks. Uzsiveda variklis net nesijaucia. Atleidi stabdi ir vaziuoji.
Siguas 2018-08-28 13:34
Taip sutinku. Net parodo kiek CO2 neismetei sustojes. Bet maziau CO2, maziau kuro sunaudoji..
gytis13 2018-08-28 14:03
Na, stebiuosi kad toks ekonomiškumas deklaruojamas. Tarkim, mieste automobilis važiuoja 2 valandas. Tarkim, iš jų 1 valandą juda, 1 valandą stovi. Kai juda suvartoja 6 litrus, kai stovi 1 litrą, viso 7 litrai. Tarkim įjungiama sistema Start/Stop. Tada suvartojimas bus 6 litrai, nuo 7 kris iki 6 litrų, gausis kokia 15 procentų sutaupymas. Jei vien kamščiuose stovi, tada gal ir pasijaus. Bet tik kamštis baigiasi ir po ekonomijos.Nors šiaip kamštyje geriausiai tinka elektromobilis...
FtBall 2018-08-28 15:03
Mazda reklamuojasi, kad jų start-stop'as elektros įsikrauna iš regeneracinių stabdžių, o variklį sustabdo tam tikroje pozicijoje, kad kuo mažiau sukti reiktų.
daynewss 2018-08-28 15:47
Teko matyti perrenkamų variklių alkūninio veleno indėklus su start stop, ir ne vieną kartą. Jei tūpi tautiečiai patingi tepalus pasikeisti lauku, tai alkūninio sukiojimas be perstojo, kuomet nėra gero tepimo, indėklus drožia tikrai gerai. Kuomet automobilis ilgėliau pastovi kamštyje ar sankryžoje, tai tepalas subėga apačion. Kai pajudama iš vietos variklis užsukamas ir indėklas trinamas, nes tepalas paduodamas vėliau, jau užsikųrus varikliui, kai diržas pradeda sukti tepalo pompą. Man meistrai taip aiškino.
Tačiau, nereikia pamiršti, kad Lietuvoje, dažniausiai, važinėjama auto, kurių garantinis jau seniai pasibaigęs, t.y. gamintojo numatyta rida jau prabėgusi. Specialiai ar ne? O gal indėklai gaminami iš tam tikram kilometražui skirtų lydinių? O gal tepimas blogai numatytas? O gal tautiečiai nekeičia tepalų kol lemputė dega dar 2K kilometrų, jau nekalbant apie keitimą iki jos užsižiebimo?
Bet kokiu atveju Start-Stop sistema geras dalykas.
Kitas klausimas, ar ši problema egzistuoja hibriduose? Ar pajudėjus "ant elektros" nepradedamas veriklio tepima iki įsijungiant VDV?
Pjovėjas 2018-08-28 16:48
čia turbūt labiausiai taupo hibridai, kurie pajudėjimui naudoja akumuliatoriaus elektrą, o benziną pradeda srėbti jau šiek tiek įsibėgėję.
Vairuoju hibridinę Toyotą Auris, tai mieste dabar rodo suvartojimą 4,8 l/100 km. Autostradoj tas rodiklis šokteli ženkliai, nes srebia vien benziną ir dar dideliam greičiui
FtBall 2018-08-28 20:32
Offtopic, bet kiek magistralėj ima? Mano Corolla su 1.6 97kW - 7-7.5l/100km @130km/h, ~9l@160km/h.
Tiesiog įdomu, ar nevažinėjant mieste, verta investuot į hibridą.
daynewss 2018-08-28 23:25
Toyota prius 2 prieš tris metus vasarą greitkeliu Varšuva-Berlynas kruizo kontrole ant 111km/h, klimato kontrolė - 25 celsijaus (lauke 33-38 (Berlyne)) kompas 5.2 l/100 km, degaline-degaline 5,4 l/100 km
daynewss 2018-08-28 23:27
PS dviesa mašinoj ir minimaliu bagažu, ~180 kg +
Pjovėjas 2018-08-29 08:36
Kad aš dabar tiksliai atsiminčiau... maniškė yra 1798cm3; 73 kw. Magistralėj kažkur ribose 5,8-6... nebepamenu tiksliai (saikingu greičiu Vilnius-Kaunas atkarpoj)
O dėl investicijų, tai fig žino... negaliu įvertint kaip ten su akumuliatoriais laikui bėgant bus...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar tikrai užkurdami variklį sunaudojate daugiau degalų nei palikdami jį dirbti? Ar „Start-Stop“ technologija yra tokia nesąmonė?