Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nosfis 2018-08-28 11:17
Nutruko laidas, o pakeite filtrus kuriu keisti nereikejo, bei atliko nereikalingas proceduras. Kaip beziuretum kaltas mechanikas ir klientas uz tai neturetu moketi. Kodel uz mechaniko klaida arba ziopluma turetu klientas atsakyti ?
FtBall 2018-08-28 11:32
Čia ir atsiranda rekomendacijų nauda.
Reikėjo virinti duslintuvą, nes nepraėjo TA. Nuvažiavau, kur visi anykštėnai rekomenduoja, 10€ už darbą(10min realiai), 50€ už detalę(prie mano akių užsakinėjo, tokia kainą pats mačiau). TA praėjo, bet padarė broką. Duslintuvas nebebuvo kiauras, bet per žemai kabėjo, žemiau už bamperį. Sutvarkė nemokamai.
Kai tvarkiau važiuoklę, sumokėjau labai daug, ~500€(su čekiu). Bet garantija suteikiama 2 metai/50k km. Pats pravažiavau 10k km, pardaviau mašiną, dar pravažiavo 10k km - jokių problemų. Buvo keisti visi selenblokai, visi šarnyrai, 2 stabdžių kaladėlių komplektai.
apvalus 2018-08-28 12:04
Cia yra apskritai, lietuviu ir itariu, visu postsovietiniu valstybiu ypatumai. T.y. isgyvenimo taisykles, kurios skamba taip: "Apgauk kita ir saugokis, kad neapgautu taves!". Kuo daugiau apgauni ir kuo maziau esi apgaunamas, tuo kyli kitu akyse. Tokie zmones apibudinami, kaip "mokantys suktis", "sitas tai neprapuls" ir pan.
O realiai, labai gaila, kad tokios nuotaikos vis dar vyrauja. Patys mechanikai apgaudineja kitus, po to patys saugosi ir itarineja, kai nueina pas odontologa, gydytoja, statybininka ar pan. Verslo vardas Lietuvoje nera saugomas, visiems nusisvilpt, kad ji susigadins. Taip pat, niekas neplanuoja ir neziuri i ateiti, nemato platesnio vaizdo. Svarbu dabar gerai butu: nemoku mokesciu, apgaudineju ir pan. O kai susergu, tada verkiu, kad Lietuva neisgali ipirkti brangiausiu vaistu ar pan. Arba skundziuosi, kad viesojo sektoriaus paslaugos prastos - keliai negeri, ilgos eiles ir bla bla.
O jei griztant prie temos, tai yra dar viena priezastis pirkti nauja automobili, jei neturi labai patikimu draugu ar giminiu autoservisu versle. Nes jei nenori skirti daug laiko gilinantis i detaliu ir remonto kainas, atliekant diagnostika (uzsiiminejant burimu), tai kitos iseities nera. Nes nuvaziavus ir tiesiog palikus, tai ir pakeis ka nereikes, ir daliu kainos bus kosmines, ir uz darba paims gerokai daugiau, nei priklauso.
professor XXX 2018-08-28 12:06
Jeigu pac laisvu laiku visada sėkmingai ir pigiai susiremontuoji automobilį, lieka nemažai pinigų įsigyti reikiamiems įrankiams, po kelerių metų- tu išvis lieki nebepriklausomas nuo autoservisų.
apvalus 2018-08-28 12:17
Visu pirma, reikia tureti garaza su duobe arba estakada. Visu antra, pasiremontuoti is esmes gali tik pakaba, stabdzius, interjera. Dabartiniu automobiliu variklius vargiai paremontuosi be brangios irangos, o kebulo irgi nepersidazysi.
professor XXX 2018-08-28 13:38
Visi gabūs apie problemas, bet jai tu esi nagingas- tau neturėtu būti tai kliūtis.
HardAxe 2018-08-28 16:10
oi, galima daug daugiau. Niekad to neplanavau, bet ilgos eilės servise + kosminės kainos kuriam laikui privertė.
Pasirodo nėra sunku tvarkyti elektroniką, stabdžių sistemą, tam tikras variklio bėdas (egr, dalį kuro padavimo),aušinimo, išmetimo sistemą, važiuoklę.
Galiausiai pakeičiau mašiną, tikiuosi laikai nebegrįš
1hitkillhack 2018-08-28 19:34
Šie patarimai nelabai naudingi, jeigu žmogus yra kaip žmogus tik savo darbe, o išėjęs į "laisvę" kaip mazgotė, kuris nesugeba net rankenėles prisukti namuose, tai servisai juos "durnins" per visus galus net jeigu ir bandys ką nors klausinėti..
Visų pirma reikėtų pasiskaityti apie servisą "rekvizituose", labai dažnai žmonės paaiškina kokie šaraškinai ten sėdi.
Antra paklausti facebook grupėje apie firmą ir paklausti ką rekomenduoja.
Jeigu pirmi variantai netinka, išsitrauki krūvą pinigų ir važiuoji į autorizuotą servisą.
Dar vienas variantas kaip ir sakė kažkas, kad galima pasidaryti pačiam. Internete tonos medžiagos, video, forumai pilni žmonių kurie padės kaip pasikeisti lemputę.
Xdmin 2018-08-28 20:01
Viskas tampa siek tiek sudetingiau kai vairuoji ne tautovezi. Tada tenka jau ir galva pasukti, nes nerasi video su step by step instrukcijom
Taip pat pradzia sudetinga, nes reikia irankiu bei patalpu. Ir laiko atima. Paciam pasidaryti ka nors pirma karta uztrunka 3-5 kartus ilgiau nei specialistui, kartais patirtis stabdo, o kartais ir kokio spec raktelio neturi.
FtBall 2018-08-28 20:25
Linksma prisimint, kai šarnyrą išlupinėjom su fenu, kažkokiu purškiamu aerozoliu (atšaldymui) ir 1.5m ilgio laužtuvu arba kai tepalo filtrą keitėm su dilde ir stogo skarda.
bahuriux 2018-08-28 22:58
Šarnyrams išlupti yra spec nuėmėjai, bet sportinėm mašinom vien stabilizatoriu paspausti tikrai reikia pusantro metro laužtuvo. O tepalo filtra kai reikia atsukti imi didžiausią atsuktuvą ir perkali per filtrą tada atsukti lengvai, nors yra priemoniu pirktiniu.
Gal garažiniai meistrai ir chaltūrina, bet kai susirandi patikimą garažinį meistrą kuris vertina savo reputaciją, tada į jokį kitą servisą niekada nebegryžti, vien pinigu susitaupo dvigubai.
HardAxe 2018-08-29 10:59
Tai jei nori remontuoti pats renkiesi vokišką automobilį.
Aš kai guolį sugalvojau pasikeisti draugas juokėsi, kad per teliką jie ten trijų metrų vamzdžius naudoja.
Visgi po 10min bandymų kolega iš kažkur ištraukė 2+m vamzdį, tada ledai pajudėjo. Pasirodo jie juos ne šiaip naudoja Bet dažniauisiai ne tokios ir baisios bėdos nutikdavo, tai koks rankino varikliukas, tai kaladėlės, tai koks davikllis. Tai bagažinės juginklis trumpinasi, tai led`inės galinės lempos nusėdo tiek, kad puikiai šviečia, bet mašina meta klaidą ir išjungia.
FtBall 2018-08-29 13:07
. Gerai, kad netoliese buvo garažėlis, tai paskolino raktą ir vamzdį.
Wolfy 2018-08-29 14:47
Dažniausiai viską tenka pačiam remontuotis nuo pakabos/variklio iki lyginimo kėbulo ir dažymo. Gaunasi dažniausiai gerai arba labai gerai. Ko nemoku, pagooglinu, forume pasėdžiu, youtube pažiūriu ar visažinių fb paklausiu . Ko pats niekad nedarau, tai ratų nebalansuoju, suvedimo nedarau ir stiklų nekeičiu . Kažko turiu blogą įprotį, kad kai nusiperku naują mašiną, būtinai man ją reikia išrinkti ir surasti kažkokią problemą/ų ir ją/as sutvarkyti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
3 populiariausi būdai, kaip servisuose apgaudinėjami vairuotojai - kodėl reikia išlaikyti atidumą ir domėtis savo automobiliu