Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-08-31 13:48
Jo jo ypač bekele gerai judės, tik dar žemiau nuleist dekoracijas palei apačią reikia. O su 200 km atstumu Švedijoje nevisada pasieksi kelionės tikslą papildomai neįkraudamas. Ten kur kertami miškai paprastai vežama mediena labai toli, o ir kur įktrauti paprasčiausiiai gali net nebūti, Švedija ir Norvegija ypatingai retai apgyvendintos šalys, ten žmonės vientik į darbą ir atgal kelis šimtus nuvažiuotų km per dieną, vertina taip kaip męs kelias dešimtis km per, suprantama neskaitant kas gyvena didmiesčiuose.
sub 2018-08-31 15:23
Pesimistai gonna pesimist. O kaip bus pamatysim. Visgi tai tiesioginis konkurentas Teslos sunkvežimiui.
bahuriux 2018-08-31 17:58
O tu matei, kad kada būčiau pesimistas kai elektromobilis atrodo kaip normalus automobilis yra aerodinamiškas, saugus ir nuvažiuoja 350-500+km?
Normalus vilkikas (fūra) per dieną turi nuvažiuoti nemažiau 900km pilnai pakrautas, čia faktas tokia yra drabo diena ES fūristams, miškovežiui tegu būna puse to atstumo ir užteks. Dėl tokio dizaino (dizainą suprasti anglų kalboj) jis išvis negali net žvyrkeliu važiuoti, o čia apie bekelę svaigsta.
ArturasArturas 2018-08-31 19:15
na kai teko savom akim pamatyti Volvo miskovezi, kai jo vien rato eiga didesne uz sito daikto rata, o kai jis ten miske per purvynus vaziuoja drasiai apie pusantro metro vandeniu ir teslom, tai sitas gan juokingai atrodo, nebent jam kas iki misko aiksteles asfalta nuties. Ir to volvo variklis milziniskas, ir pavaros suletintos, nelabai isivaizduoju, kokio elektrinio variklio reiketu jam teslynuose pilnai pakrautam vaziuot ir poto isvaziavus vaziuoti normaliu greiciu. Tas Volvo aisku is misko nelabai isvaziuoja ir maksimalus greitis nekazka didesnis nei traktoriaus. Sitas netgi nelabai davaziuotu iki tos aiksteles, kuri pas mus miske buvo, kur jau privaziuoja normalios triases daugiatones furos, kurios jau mediena isveza i kazkur toli.
AAA000 2018-09-02 22:23
ne visi juk tokie isrankus, kaip misko vezejai.
as pvz manau komerciskai pasiteisintu kokia nors savaeige elektrine priekaba-platforma, kuri pati is paskos vaziuoja, sakykim paskui nuosava lengvaji automobili. ar seka paskui einanti zmogu su pultu. ta prasme atkristu vartotojams vargai su kabliais, priejimais, buksyravimu, manevravimu ir pan. nereiktu samdyt ir vairuotojo, ar turet spec vairavimo kategorijas. issinuomavai pvz kokias 4 tokias priekabas ir nama gali persivezt . arba seka is paskos kroviniu karavanas. veziesi slamsta kur tau reikia. generatoriu nustipusiems akumas ikraut gali atskirai privezt - panasiai kaip benzo baka nuvezi. didelis vaziavimo greitis nera butinas. butu tiesiog spec transportas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Švedijos startuoliai pristatė dar neregėtą sunkvežimio viziją: valdomas „Nvidia“ sistema, jokio vairuotojo (Video)