Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-09-04 11:24
Senai sakiau, kad šitas scamas su sąnaudų matavimo metodika turi baigtis, gerai kad tai įvyko palyginus greitai. Dabar puikiai matysis kurie auto ir jų varikliai ištiesų yra ekologiški ir ekonomiški, maanu paaiškės bjauri tiesa, kad visi tie mažalitražiai turbininiai varikliukai yra netokie jau ir ekonomiški, o kaikuriais atvejais netgi priešingai. Išvis autogamintojai pasuko klystkeliais pasirinke turbo variklius su mažu suspaudimo laipsniu, kai reikėjo rinktis (simuliuojamo) atkinsono ir millerio tipo VDV kurie toli gražu nėra mažalitriai, o kūbatūros perteklių išnaudoja papildomam išsiplėtimui, kas drastiškai didina variklio NK. Millerio ciklo variklis tai taspats simuliuojamas atkinsono ciklas, tik su mechaniniu kompresoriumi, kai reikia didelės momentinės galios.
Dabar jau atsirado išvis 5 taktų variklių su dar daugiau padidintu "over expanding" ciklu atskiram didelio tūrio cilindre. Mano minėti benzininiai varikliai jau lenkia visų tipų OTTO dyzelinius VDV ant NK.
kestutisz 2018-09-04 15:42
Gamintojų tikslas išgyventi ir gauti pelno, jei tūpi reguliuotojai reikalauja š**do tai jį ir gamina. Man asmeniškai irgi labiausiai patiktų amerikietiško stiliaus kelialitriiai varikliai - blogiausiu atveju uždujinai ir tiek vargo, geresniu gal ten magijos su cilindrų atjungimais panaudot ir tiek, bet ką darysi kai europiečiai taip pageidauja save nusibausti ir besibausdami išbandyti bei susimokėti už visus grėblius (kaip kažkada dyzelius).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pokyčius pajusime visi: įsigaliojo nauji emisijos ir degalų sąnaudų testų standartai - kai kurie gamintojai jau stabdo gamybą, kiti perspėja, kad brangs automobiliai