Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
unytas 2018-09-14 19:37
kaskada cia raset straipsni apie toki senais laikais bet buvo nevikes sprendimas. o volvo vel cia kaska toki pat megina atkartoti
BrendasGazuotas 2018-09-14 23:30
Tai buvo MAN firmos kūrinys. Skirtumas tas kad buvo vairuotojas. Vairuotojas kabinoje sėdėjo kaip F1 pilotas(gulėdamas), "balnas"(sukabinimo įtaisas vilkiko su puspriekabe) buvo virš vairuojamos ašies o ne virš varomosios(power axis). Varomajai ašiai trūko prispaudimo jėgos kai tuo tarpu vairuojamai ašiai jos buvo per daug. Žemo profilio vilkiko mažas oro pasipriešinimas nieko neduoda nes jis tempia didžiulę kvadratinę sieną- puspriekabe kuri turi didžiulį oro pasipriešinimą. Visą tai išbandę vokietukai metė šį projektą. Gera aerodinaminė kabina su aerodinaminiais gaubtais geriau nei jokios kabinos. Vairuotojų netrūksta - viarslinykai pinigų nenori mokėti. O niekas dirbti už ačiū nenori..
BrendasGazuotas 2018-09-14 23:37
Tiesa - tas MAN firmos kūrinys buvo pagamintas kažkur apie 70-80 metus...
SaMaras 2018-09-15 10:29
Na jei įsigalėtų tokie sprendimai, aerodinamiškesnės galėtų tapti pačios priekabos.. nors pažvelgus giliau, tai nevisai ta linkme judama.. reikia ne autonominius vilkikus gaminti, bet autonomines priekabas.. išradus variklį juk negamino arklio su varikliu, kurį būtų galima kinkyt.. o dėjo variklius į kuliamąsias, į vežimus ir tt..
Atk 2018-09-15 13:01
Kai vilkikas nejuda ten kosminiais greiciais ar formuliu1, o juda 60-100 kmph greiciu, tai nera prasmes daryt aerodinamines priekabas del 2 procentu sutaupytu degalu, bet stipriai pabrangusios priekabos ir sumazhejusios jos talpos arba padidejusiu gbaritu ir svorio.
AAA000 2018-09-15 19:49
manau panasiai ir bus. bus koks nors standartizuotas konteineris. ir bus kokia nors autonomine platforma. na ir vaziuos toks "grabas" kokiu iki 40-50km greiciu bus galbut ir nebutinai furos, o ir mazesniu. bet cia geiciausiai ir i kelius reikes nemazai investuot, kad nepastrigtu sitie autonominiai "grabai" gal kokias spec juostas isskirt teks, suzymet juostas papildomai ir pan... greiciausiai tures is esmes keistis saugumo standartai. galbut pagaliau nueis visiskai saugaus zmogui automobilio sukurimo keliu. galbut galesi net pvz miegot ir tave nuvez kur reikia cia dar neaisku kaip viskas gali pasisukt. kompai sakyciau dar per silpni tiesioginiam duomenu apdirbimui - taigi taip greitai, kaip gali vairuotojas vazinet, manau kolkas nelabai realu padaryt. prasidejo avarijos ir uzlankste biurokratai leidimus.
immortallt 2018-09-16 00:04
Vairuotojų netrūksta? Tai sakai, vairuotojas, kuris š pramalė mokykloje, nesugebėjo nieko kito baigti ir išmokti, o tik sugeba baranką sukioti, turi gauti daugiau, nei mokslus baigę, investavę ne tik laiką, jėgas, bet ir pinigus?
Atskirai priekaba, ir atskirai vilkikas, greičiausiai liks, nes iškrauti krovinį trunka, o kartais jis net sandeliuojamas kelias dienas priekaboje.
AAA000 2018-09-16 09:15
o tu manai mokslus baigę, investavę ne tik laiką, jėgas, bet ir pinigus turi automatiskai gaut didesnes algas?
as tai zinau, kad algos turi priklausyt tik nuo sukuriamos paslaugos ar produkcijos vertes. jei niekas nenori dirbt vairuotoju del sunkiu darbo salygu - tokio darbo verte kyla savaime, kartu ir algos is paskos. jei nenori uz tai savininkai (faktiskai furu nuomotojai - is tikro tai tik kapitalo valdytojai) moket - tai cia del nenoro dalintis, o ne del vairuotoju trukumo. o kad tu ten investavai daug savo laiko, jegu ir pinigu i kazkokius specifinius buhalteriu kursus, bet rinkoje pasikeite istatymai ir tavo zinios nebeaktualios - tai tu turetum ir minimumo negaut - nes tu tiesiog nevykelis - kur nesugebejo prisitaikyt ir numatyt ateities tendenciju. jei tau ir toliau bus mokama gera alga - vadinas tu esi kazkoks parazitas - funkcionuojantis visuomenes saskaita. tokia REALYBE
o autonomines furos be geroves furu valdytojams sukurs ir kazkokias naujas problemas visuomenei. konkrecias ir paskaiciuojamas islaidas. ir as manau, kad visuomene neturi uz tai moket - jei negaus is to tiesiogines naudos (jei nebus pvz geranorisko pasidalinimo dalies pelno su visuomene). uz tai turi moket butent savininkai - uz leidima pelnytis visuomenes saskaita. ir sita vieta valdymo institucijos turetu YPAC kontroliuot. ne leidimus isdavinet. o islaidas skaiciuot. ko visokie buhalteriai, investave daug laiko i mokslus, savo jegu ir savo pinigu kaip taisykle KAZKODEL visiskai nemoka apskaiciuot... tik apie savo atseit PRIKLAUSANCIAS aukstas algas pastoviai vapa...
gražvydas 2018-09-16 14:57
AAAOOO - labai teisingai pastebėjai !
audriusn 2018-09-16 14:57
Tokie, bent pradzioj, kaip raso darbui dideliam terminale. Pakrauta puspriekabe nuvezt nuo rampos ir nuvilk kurt jau ja pasiims iprastas magistralinis, ir is kart prie rampos atvezt kita, iskrovimui.
AAA000 2018-09-16 15:10
tai tokie jau yra terminaluose. tik ten valdymo sistema ne autonominio, o centralizuoto valdymo. autonomines valdymo sistemos skiriasi. jos pacios sprendzia judejimo uzdavini pagal situacija. nepriklausomai pacios prisitaiko ir adaptuojasi. o centralizuota sistema visai kitaip valdo. ji pacia situacija pakeicia. is sono gal ir panasiai atrodo viskas - bet vidumi is esmes skiriasi. autonomines valdymo sistemos pranasesnes. jos neuzluzta, ju negali terorizuot ar sabotuot. gali nebent viena atskira elementa tik sugadint.
R35P3CT 2018-09-16 18:10
Man tai įdomu kaip autonominiai vilkikai susidoros su realiomis gamtos sąlygomis. Pvz pusto sniegas, kiek mačiau ir realybei, ir per kokį Discovery, žmonės lipa deda grandines bando judėti kažkaip, arba Australijoje purvinuose klimpsta ir panašiai. O Europos siauros gatvelės ir įmonės būna įsikūrusios tai, o jei kokiose labirintuose. Turbūt turite draugą arba pažįstamą kuris vairuoja po Europą tai turėtu papasakoti visokių situacijų. Iš ties nemažai darbo inžinieriams, susidoroti su tokiais dalykais.
Xdmin 2018-09-16 20:54
Ar butinai sukurtas autopilotas turi moketi vaziuoti ir miestu, ir ledu, ir Marso pavirsiumi? Tegul sukuria pradziai, kad krovinys nesudetingomis salygomis pasiektu tiksla. Ledo, sniego, tornado metu tokia priekaba gali sustoji pakeleje ir laukti aptarnaujancio personalo. Be to, tokios priekabos galetu vaziuoti visa para.
Siuo metu paprasciausias sprendimas butu standartine fura su vairuotoju o is paskos kokios 4 autonomines priekabos, kuriu darbas tera sekti trajektorija ir palaikyti atstuma tarpusavyje. Gaunasi savotiskas traukinys. Bet aisku, keliu gaideliams nepatiks, nes i tarpa ilysti neiseis, nors lenkti ir butu pavojinga, bet vistiek butina, juk nesivilksi is paskos leidziamu greiciu.
Evil Goku 2018-09-16 21:29
Labai grubiai skaičiavau, tai vilkikui su priekaba važiuojant 90km/h greičiu, vėjo pasipriešinimui nugalėti reikia 28 kW (realiai turbūt mažiau)
AAA000 2018-09-16 22:14
ne viskas gi is karto.
pradziai manau bus bandomosios trasos, galbut kokios nors standartizuotos ikrovimo-kroviniu atidavimo aiksteles. gal stovejimo vietas standartizuos ir koki nors robotizuota akumuliatoriu ikrovima ir pan. cia labai daug kasdieniu niuansu reikia isdirbt - iki pusnynu ir pirvynu nemanau kad dar net apie tai isvis rimtai kas galvoja
man isvis gana beprasmiskas reikalas atrodo daryt autopilotus ant iprastu asfaltiniu keliu, kai gali tiesiog kokias nors gelezinkeliu trasas modernizuot, automatizuot ir elektrifikuot. reikia tik pati gelezinkeliu monopoli kazkaip panaikint, kad visi galetu begiais naudotis. ir aisku dvijuoscius gelezinkelius tiest. nes iprasti keliai turi gana daug greicio apribojimu, o su gelezinkeliais galima butu iki 500km/h judet net furomis, o lengvieji isvis ir kokius 1000km/h galetu spaust. praleki saugiai ir greitai ilgas trasas, vel grizti ant asfalto ir pabaigi kelione jau letai. manau ekonomiskai racionaliau ir plius veiktu jau dabar. o visavercius autopilotus dar labai ilgai tobulins... cia kaip su DI kurimu - begalinis procesas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volvo Trucks“ pristatė naują transporto sprendimą - elektrinį vilkiką be kabinos (Video)