Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
iPienius 2018-10-02 17:24
niekam tikes dizainas
bahuriux 2018-10-02 18:19
Man „I.D. VIZZION“ sedanas vistiek gražiausias WV visų laikų kūrinys.
Elektrinėms mašinoms nereikia radiatoriaus grotų ir didelių oro paėmimo angų, praktiškai jų išvis nereikia. EV neriboja griozdiškas motoras ir tarnsmisija, todėl dizainą galima patobulinti, kad auto būtu aptakesnis, stabilesnis ir saugesnis, tiek vairuotojui ir keleiviams, tiek pėstiesiems.
mixed 2018-10-02 19:08
Kaip tai nereikia ausinimo? Lygiai taip pat ausinamas variklis ir baterijos..
mixed 2018-10-02 19:09
Dar kondicionieriu pamirsau..
bahuriux 2018-10-02 19:38
Variklis salyginai neaušinamas nes jo NK 95%, nėra daug nuostuolių nu OK aušinamas bet ten mizeris ir jis gali imti ora aplink save kaip ir visi elektriniai motorai tą daro. Baterijoms pora skylių 10cm diametro užtenka aušinti jei su ventiliatoriais aktyvus aušinimas nbes jų NK krovimo/iškrovimo irgi aukštas, nu dar viena skylė tokia pat inverteriui, bet visos šitos skylės, arba jų ploto atitikmio gali būti apačioj po bamperiu, tas negadina aerodinamikos taip baisiai kaip VDV atveju radiatorių skylė.
Dėl kondyškės nežinau ar daug bus su kondyškėm nu gal tada jau reikia truputi didesnės skylės.
Jei kas, wv passat B3 kūrę inžinieriai prieš 30+ metų tą problemą puikiausiai išsprendė su vdv varikliu, tik vėliau iš3,14zdėjo visi tiek dizainieriai tiek pirkėjai ir palaidojo teisingą dizainą kur daryti skyles oro paėmimui priekyje. https://www.google.com/search?client=fi ... uWU-oujHkM:
Xdmin 2018-10-02 20:32
Tesla savo darba kaip ir atliko, kiekvienas gamintojas kuria po elektromobili. Liko tik surast kam baterijas parduot.
HardAxe 2018-10-03 01:08
kolega pirko naują VW, sakė užsakius GTE modelį šiai dienai reikia laukti metus.
Tai jie planuoti drebinti gali ką tik nori, beliko pradėti realiai gaminti tuos automobilius.
1hitkillhack 2018-10-03 06:32
sudrebins, kai sukurs patrauklu dizaina. ne visiems automobilis yra tik transporto priemone nusigauti is tasko a i taska b.
audriusn 2018-10-03 08:39
dar vienas krepsinio, kvantines fizikos ir avtopromo specialistas.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... ion.88055/ dignostikos fotkes pasiziurek ir kokios ausinimo skyscio temperaturos po keitiklio.
ne, blet, nereikia ausint. tokie vien specai aplink, o kaip sikna taip sikna.
bahuriux 2018-10-03 09:35
Tesla model S baterijos talpa yra iki 100kWh jei visa energija konvertuojama į judėjima su 90% NK tada išsklaidyti šilumos tereikės tik 10 kWh per visą kelionę kol išsikraus baterija, tarkim 5 valandos vidutiniškai, tai vidutiniškai tik 2kW galią tereikia išsklaidyti šilumos, žiemą net nereikia nes visą šiluma sunaudosi salonui ir baterijoms šildyti. Variklis ten matosi kad įkaista smarkiai reiškia jį padarė atsparų perkaitimui, ir kuo jis karštesnis tuo mažesnių šilumokaičio plotų tereikia atušinti. Būtu varikliai ratuose integruoti išvis nereikėtu aktyvaus aušinimo, užtektu oro.
audriusn 2018-10-03 09:43
ble tai tu debilams is teslos paaiskink, kad ju keitikliams ausinimas skysciu nereikalingas, uztenka prigraiziot skyliu ir ausint oru.
" aš įmečiau nuoruodą su teisinga vieta oro paėmimui " - dar vienas nepripazintas genijus. tai gana pizdelint, savo padaryk ir parodyk visam pasauliui kokie jie atsilike ir neismaneliai. nemanau, kad turetu buti sunku.
bahuriux 2018-10-03 09:54
Išmok skaityti ir suprasti ką skaitai visų pirma, kur aš rašiau kad teslos inžinieriai ir dizainieriai neišmanėliai? Palygink jų elektromobilių priekius su kitom našinom. Dėl skylių aš turiu galvoj kad tokio ploto skylių reikia radiatoriams (panašiai tokio ploto oro paėmimo angos ir yra po bamperiu), nesvarbu skysčiu ar oru priverstinai bus aušinama, didelio ploto šilumokaičiai ir oru pakankamai gerai aušinasi, pvz tavo kompas (prie kurio darbar čia putojiesi). Beto visų skysčiu aušinamų komponentų šiluma galiauisiai atsiduria radiatoriuje kuris vistiek aušinamas oru ir turi tam tikrą plotą aliuminio plokštelių (šilumokaitis).
PS. Taip aršiai "plėšaisi maikę", ką pats esi įdomaus ir savarbaus sukūręs?
HardAxe 2018-10-03 10:03
"Būtu varikliai ratuose integruoti išvis nereikėtu aktyvaus aušinimo, užtektu oro."
Judanti pakabos dalis turi buti kuo lengvesne, o liaudis dar svajoja apie variklius ratuose...
gal ir galėtum aušint oru, kame problemos? Bet aušinant skysčiu temperatūrą gali panaudoti salonui/baterijoms pagal poreikį, ir gaunasi kiek didesnis šiluminis buferis trumpų apkrovų metu.
diedukas 2018-10-03 12:32
Pasiziurekit FOMM one ev . Na kiek matosi radiatorius yra .
amas 2018-10-03 12:57
Bl*t jei aušinimo reikia, bent penktadalio kiek reikia to paties galingumo vidaus degimo varikliui, tai b*bis ten ne elektromobilis. Ei eik tu na jei nesuvoki.
Ir bl*t netinkit komentarų su jaustukais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ ruošiasi sudrebinti elektromobilių rinką: paskelbti ambicingi gamybos planai, tik vargu ar tai labai išgąsdins „Tesla“ (Video)