Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2018-09-24 12:10
Galima tik pasidžiaugti, kad ir sudėtingesnius dalykus Lietuvoje kuria
mixed 2018-09-25 10:03
Nelabai cia kazka sukure paeme iveco autobusa uzdejo altas logo ir jau gaminam autobusus.
SaMaras 2018-09-25 12:25
Būtent aš ir to nelabai suprantu.. kaip visada perdarinėjo taip ir toliau perdarinėja..
mch0lic 2018-09-25 15:11
Jei sugebės parduot, tai po 5-10 metų gal bus noras ir galimybės užsiimt nuo A iki Z.
Žiurint į fotkes (ar renderius) jis man žiauriai baisus (išskyrus vidu, kuris realiai primena bet kurį kitą autobusą), kažkaip nujaučiu, kad pas mus lietuvoje tiesiog nėra gerų ir patyrusių transporto priemonių dizainerių, kas galbūt ateityje pasikeis.
Beje keista, kad negalvoja/neužsimina apie hibridinį varijantą, neesu ekspertas, bet įsivaizduočiau, kad sąlyginai nedidelė baterija + el. variklis galėtų padėti sumažinti kuro sanaudas autobusui įsibegėjant, tuo tarpu stabdant kinetinę energiją konvertuotį į el. energiją ir krauti tą pačią bateriją. Aišku galiu klyst
immortallt 2018-09-25 15:34
Nuo A iki Z nelabai kas gali užsiiminėti automobilių gamyba, jei nori daryti įperkamą automobilį.
Hibridinė pavara labiausiai apsimoka mieste, ne užmiestyje. Todėl sakyčiau neaišku, kiek labai apsimoka autobusiukui, kuris orientuotas į užmiestį.
Evil Goku 2018-09-25 18:59
Aš irgi labai skeptiškai žiūrėdavau į tokius pareiškimus, kad sukūrė automobilį. Tačiau, ir rimti gamintojai ima variklius, transmisijas, važiuokles iš jau turimų.
Pvz, jei 2012 Mercedes būtu pranešusi, kad sukūrė "kabluką" Citan, tai vargu ar kam būtu tai būtu užkliuvę, nors Citan tai Renault Kangoo II su merso ženkliuku.
SaMaras 2018-09-25 19:33
Per sudėtingai į viską žiūrit, kolegos, niekas ten pačių auto nesurinkinėja (nebent kažkas naujo). Esmė kad didieji auto gamintojai gamina tik keleivinį arba krovininį (dar kartais su kėbulu) variantą.. o visokių nišinių jiems neapsimoka, čia ir pradeda žaisti tokie žaidėjai. Ima iš gamintojo plikus variantus (arba kaip jau ten sutaria su gamintojais) ir gamina mikriukus, mokyklinius busus, kemperius ar dar bala žino kam kur prireikia. Minėta įmonė visada ir gamino mikriukus (gal dar kažką) bent jau kaune tikrai daug jų gamybos maršrutkių važinėdavo. Čia visa straipsnio esmė, kaip suprantu ir yra, kad iki šiol gamino viską, o dabar dar ir turistinį variantą. Tai ir nesuprantu kam čia tas straipsnis..
O dėl to gamina ar negamina tai sakyčiau, kad gamina... juk tarkim koks AMG irgi „gamina“ savo modelius..
Evil Goku 2018-09-25 19:49
AMG negamina, Brabus "gamina".
audriusn 2018-09-26 18:01
"Tačiau, ir rimti gamintojai ima variklius, transmisijas, važiuokles iš jau turimų." - dar dazniau gamina kartu, taip pigiau.
Smėlis 2018-09-29 13:52
Negaliu pasakyti nuo ko Altas pradėjo gaminti, bet spėju nuo kažko tokio arba dar laiau barebone varianto: . Ir tokių pavyzdžių galybė. Paimkim tuos pačius Solaris autobusus. Ašys, vairo kolonėlės - ZF, greičių dėžės Voith, varikliai MAN, DAF, Vossloh (elektriniai), žibintai - Hella, Horpol, WAS ir t.t.
shift 2018-10-02 15:27
TAIP, Smėlis visiškai teisus. Buvau ekskursijoj šitoj įmonėj ir mačiau nuo ko tas autobusas prasidėjo. Altas iš esmės sukūrė visą kėbulą ir visą interjerą. Tik variklis,važiuoklė ir žibintai yra ne jų. Visa kita - lietuviškas projektas. Sakantiems, kad čia dizainas baisus, turiu pasakyti, kad tai 30 vietų autobusas padarytas ant mažesnės bazės, apskaičiuotos visos saugos ir deformacijų savybės ryšium su NCAP ir t.t. Atsižvelgiant į griežtus saugumo reikalavimus tokiam transportui, tai rezultatas visai vykęs.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sukurtas pirmasis lietuviškas turistinis autobusas: prasidės net ir serijinė jo gamyba