Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manciukaz 2018-10-11 16:59
Tai ir rašė praita karta, kad normaliose lenktynėse Tesla aplenktu BMW iki artimiausio posukio, o po to tesla gautu i kaulus, nes stabdžiai ir valdymas yra nepalyginamai geresnis BMW..
X-log 2018-10-11 18:39
laguna seca lap times:
Golf GTI VII - 1:50.11
Mazda MX5 2.0 - 1:48.47
Tesla Model 3 P (semi-pro driver)- 1:48.18
BMW 1 - 1:43.31
Tesla S 100D - 1:43.06
BMW M3 E92 - 1:42.96
BMW M2 (2016) - 1:40.88
BMW M4 - 1:39.69
agentxio 2018-10-11 22:18
turbut nera prastesnio dizaino negu tesla model 3 ,reno megane uz 400 e geriau atrodo ,o kad elektromobilis trumpoi atkarpoi isibegeja greiciau ,nieko nereiskia ,biski ilgesnei trasoi tas m3 i vienus vartus padetu ta 72 k vertes nesusipratima ,jau nekalbant apie bet kokia normalia benzinine masina ,ne kibiro klases:D
R35P3CT 2018-10-12 12:58
O čia kaip BMW F90 (m5) su Tesla Model S P100D Ludicrous mode gavo vos 0,3 sekunde... Tai ši BMW nepalyginamai geriau laikosi trasoje ir visokie navarotai ir komforto lygis geresnis, o ir kaina mažesnė už teslos. https://www.youtube.com/watch?v=0F7HztW_hpA?t=384
Gonis 2018-10-12 13:00
Pagrindinės priežastys kodėl elektromobiliams vargiai pavyks įkasti tradiciniams automobiliams normalioje lenktynių trasoje:
1 - Didesnė masė. Nors svorio centras ir žemesnis, tačiau natūralu, jog 2t sveriančiai daržinei bus sunkiau keisti judėjimo kryptį.
2 - Po kelių minučių važiavimo perkaista el. mazgai (baterijos pagrinde). Tesla neišgali net pilno Niurburgringo rato apvažiuoti neperkaitusi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas buvo visiškai teisus dėl „Tesla Model 3 Performance“ - elektromobilis lenktynėse „duoda į kaulus“ šauniajam „BMW M3“ (Video)