Visi varantieji ratai, 245 AG, jokio dyzelio, pagaminta išimtinai Vokietijoje ir gali be vairuotojo įsikišimo važiuoti eismo spūstyse: pristatytas naujasis „Porsche Macan“ (Video) ()
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas naujas „Porsche Macan“. Pirmą kartą pasirodęs prieš ketverius metus automobilis sulaukė pirkėjų dėmesio, o atnaujintas modelis, teigiama gamintojo išplatintame pranešime, šią sėkmę turėtų pakartoti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Visi „Macan“ automobiliai yra gaminami „Porsche“ gamykloje Leipcige, Vokietijoje. Lietuvoje atnaujinto modelio kaina prasideda nuo 72 034 eurų. Pirmuosius klientus jis pasieks dar šių metų pabaigoje.
Paryžiaus automobilių parodoje „Porsche Macan“ pristatomas su efektyviu 2 l darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu. Jis išvysto 180 kW (245 AG) galią ir 370 Nm sukimo momentą, o su septynių laipsnių automatine PDK dviejų sankabų pavarų dėže kompaktinis SUV iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek. Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 225 km/val.
Kaip daugelio sportinių automobilių, taip ir „Macan“ priekinės padangos yra siauresnės nei galinės. Automobilis turi visus varančiuosius ratus, standartiniai montuojami ratlankiai yra 18 colių skersmens, o papildomai gali būti užsakomi iki 21 colio. Kaip ir kitų naujų „Porsche“ modelių, „Macan“ gale – žibintai, kuriuos sujungia bagažinės dangtį perskirianti LED juosta. „Stop“ signalas abiejuose žibintuose šviečia kaip keturios atskiros taisyklingą formą sudarančios tiesės.
Visa priekinė SUV dalis buvo atnaujinta ir dabar „Macan“ atrodo platesnis, o žibintuose atkartotas ženklui būdingas elementas – kiekviename priekiniame žibinte dienos šviesos matomos kaip keturi taisyklingą kvadratą sudarantys taškai.
Standartinėje „Macan“ įrangoje yra LED žibintai. Eksterjero spalvų pasirinkimo galimybės pasipildė keturiomis naujomis: „Mamba Green Metallic“, „Dolomite Silver Metallic“, „Miami Blue“ bei „Crayon“.
Gausu naujų galimybių
Atnaujinta „Porsche Communication System“ gerokai praplėtė „Macan“ jungiamumo galimybes. Centre įmontuotas „Full HD“ raiškos 10,9 colio skersmens lietimui jautrus ekranas (anksčiau buvo 7,2 col.), o meniu bei piktogramas galima konfigūruoti pagal individualius poreikius – taip pat, kaip ir „Panamera“ bei „Cayenne“ modeliuose.
Kiekvienas „Macan“ turi realiu laiku atnaujinamą navigacijos sistemą, galimybę prijungti telefoną naudojant „Porsche Connect“ ar „Porsche Car Connect“ programėles, specialia „Offroad Precision“ aplikacija įrašyti važiavimo bekelėje duomenis, „Porsche Connect Plus“ su „Wi-Fi“ modemu, o įvairias komandas galima valdyti balsu.
Papildomai „Macan“ galima komplektuoti su sportiniu GT vairu, sukurtu pagal „Porsche 911“ stilių. Taip pat su „Sport Chrono“ paketu, adaptyvia kruizo kontrole, šildomu priekiniu stiklu, oro jonizatoriumi. Be to, „Macan“ gali be vairuotojo įsikišimo važiuoti eismo spūstyse: sekdamas priekyje važiuojantį automobilį, SUV pats greitėja ir stabdo. Šonuose sumontuoti jutikliai atpažįsta eismo juostos žymėjimą ir neleidžia iš jos išvažiuoti.
Atnaujintas „Porsche Macan“ video siužete