„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  (18)

Vos tik rinkoje pasirodė „Tesla Model 3“ elektromobilis daugelis iškart pradėjo teigti, jog tai yra tiesioginis „BMW“ trečiosios serijos konkurentas. „BMW“ ilgą laiką nenorėjo to pripažinti, bet panašu, jog pasidavė – ypač po to, kai pamatė naujausius automobilių pardavimų rezultatus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visai neseniai rašėme apie „Tesla“ kompanijos paskelbtus 3-iojo ketvirčio automobilių pardavimų rezultatus, kurie yra tiesiog puikūs – šios kompanijos automobilius tiesiog šluoja.

Panašu, jog šios naujienos pagaliau privertė „BMW“ kompaniją pripažinti ilgai neigtą tiesą – „Tesla“ kompanija daro milžinišką spaudimą automobilių rinkos senbuviams.

Bernhard‘as Kuhnt‘as, „BMW Noth America“ padalinio generalinis vadovas duodamas interviu „Bloomberg“ teigė, kad „Tesla didina savo gamybos apimtis ir daro spaudimą šiam rinkos segmentui. Esant tokioms aplinkybėms aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, jog ir mes intensyviai dirbame šioje srityje ir mūsų pardavimai taip pat auga.“

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad šiais metais „BMW“ kompanija JAV pardavė šiek tiek mažiau vidutinio dydžio sedanų, tačiau vertinant bendrus Vokietijos gamintojo rezultatus matyti, kad bendri automobilių pardavimai JAV per praėjusį mėnesį šiek tiek padidėjo.

Visgi, Kuhnt‘as pripažįsta, kad tiek „Mercedes-Benz“, tiek ir „Lexus“ automobilių pardavimai per tą patį laikotarpį demonstravo ženklų kritimą.

Be jokios abejonės „BMW“ pardavimams įtakos turėjo ir ženkliai išaugę „Tesla“ automobilių pardavimai. Ypač dėl to, kad kompanija vis dar orientuojasi į JAV ir Kanados rinkas bei jose labai sparčiai auga „Model 3“ populiarumas.

Tad „BMW“ trečios serijos automobiliai yra laikomi didžiausiais pralaimėtojais, kuriuos stumia į šalį „Model 3“ elektromobiliai. Tik šįkart „BMW“ kompanija oficialiai pripažino, jog „Tesla“ jiems daro spaudimą.

Ir kas dėl to kaltas? Akivaizdu, jog tik pati „BMW“ kompanija. Jie neturi jokios rimtos priežasties pasiteisinimui kodėl rinkai negali pasiūlyti pilnai elektrinių transporto priemonių, kurios galėtų rimtai konkuruoti su „Tesla“ elektromobiliais.

Vietoj to, kad jau dabar labai rimtai orientuotųsi į elektromobilių segmentą, jie tą ketina pradėti daryti tik 2021 metais. Tik ar nebus per vėlu?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(60)
(7)
(53)

Komentarai (18)