Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
robsas 2018-10-16 10:20
Neatitinka straipsnio pavadinimas, to kas parašyta pačiame straipsnyje.
Kiek supratau, tai papildomai leis sukti į dešinę tik tada, jei tau dešinė rodyklė nedega, bet žalias blynas dega (važiuojantiems tiesiai).
O kad leis ir per raudoną, KET 75 papildyme neužsimenama
runce 2018-10-16 10:42
nieko nesupratau. kas rašo šias taisykles ir straipsnius?
sadyvra 2018-10-16 11:08
Kažkokia nesamonė: "Jo manymu, toks sprendimas yra saugesnė alternatyva lentelėms su žaliomis rodyklėmis" - visų pirma tos rodyklės leidžia sukti į dešinę degant raudonam signalui. O straipsnyje minima, kad degant žaliai, bet nedegant papildomai sekcijai galima bus sukti į dešinę (nors pavadinime minima raudona šviesa ir sukimas į dešinę).
Ir kaip tada su dešinės rankos taisykle? Degant žaliai ir sankryžoje sukant į kairę turėtum praleisti priešais tiesai atvažiuojančius ar sukančius į tą pačią pusę (jiems dešinę), tai po pakeitimų dar kiekvieną kartą reiks galvoti ar čia tiesiai atvažiuoja ir reikia praleisti, ar suka į dešinę ir jis turi mane praleisti. O jei tas galios tik egzistuojant papildomai sekcijai(sekcijos į dešinę apskritai retokai pasitaiko, tik didelėse sankryžose), tai kiekvieną kartą dar reiks vizualiai įvertinti ar šviesoforas turi tą papildomą sekciją, o kadangi tas šviesoforas degs ne man, o iš priekio atvažiuojantiems, tai įvertinti sunkiau.
Evil Goku 2018-10-16 11:49
Eilini kartą "žurnalistai" parodo, kad nieko nesuvokdami rašo straipsnius ir klaidina skaitytojus. Prirašė nesamonių apie neva keičiamą degalų žymėjimą, dabar pavadinime meluoja apie sukimą į dešinę. Turėtu būti nors kokia atsakomybė už akivaizdų visuomenes klaidinimą.
jilted 2018-10-16 12:57
Didesnė problema su papildomom sekcijom į kairę. Kalbu apie tokį atvejį:
Nes būna, kad dažnai rudenį, naktį per lietų gerai nesimato, kad yra ta papildoma sekcija. Tokiu atveju, jei nežinai, kad ten yra ta papildoma rodyklė, tai gali pravažiuot per raudoną.
FtBall 2018-10-16 13:01
O... įdomiai čia...
Kalbėdamas "raudona" - turi galvoj, kad nematai išvis papildomos sekcijos ir važiuoji, kai dega raudona pagrindiniam šviesofore? Čia jau didelė problema.
Ar visgi apie tai, kad matai, kad yra sekcija, bet nesupranti, kad ji nedega?
jilted 2018-10-16 13:27
Ne, turiu omenyje, kai dega žalia šviesa važiuot tiesiai, bet nedega ta papildoma sekcija. Aš kalbu apie atvejį, kad tamsoje, per lietų gali visai nematyt, kad yra ta papildoma sekcija, ypač jei šviesoforas stovi truputį toliau, ir tuo tarpu vadovaujiesi pagrindiniu šviesoforo signalu.
Shinigami 2018-10-16 14:36
Kažkaip viskas čia taip sudėtingai.
Mano nuomonę reiktu iš vis keisti šviesoforo supratimą. Jis nedraudžia važiuoti, bet parodo kieno pirmenybė yra važiuoti. Juk sankryžose pagrindinė problema yra ne pats važiavimas, bet kas turi pirmenybę važiuoti. Kai mažas eismo intensyvumas, nereikia net šviesoforo, užtenka dešinės rankos taisyklės. Kai eismas intensyvus vairuotojai negali susitarti kam pirmenybė važiuoti, todėl reikia šviesoforo. Todėl šviesoforo signalų supratimą keisčiau taip:
Jei dega raudona. Privažiuoji sankryžą, sustoji, apsidairai, jei nėra kitu eismo dalyvių kuriems dega žalia ir kuriems trukdytum, toliau važiuoji kad ir per raudoną. Nes nėra prasmės stovėti sankryžoje kai tau dega raudona, jei joje esi vienas.
Žinoma, tokių atvejų vairuotojas turėtu prisiimti daugiau atsakomybės ir atidžiau vairuoti. Kas pas mus butu sunkiai suvokiama. Nes...
Mūsų vairuotojai sugeba išlaikyti didesni greitį 9 km/h nei leistina nežiūrėdami į spidometrą (nes už 10 km/h viršijimą jau baudžia), bet nesugeba išlaikyti -1 km/h greiti nei leidžiama, nežiūrėdami į spidometrą.
Visi mažesni ir lengvesni eismo dalyviai turi saugotis patys, nes dažymas Lietuvoje pigus ir jį apmokės draudimas.
FtBall 2018-10-16 16:20
- Turkijoje pastebėjau, kad taip ir veikia - jiems raudona reiškia tą patį, ką mums STOP - pilnai sustok, apsidairyk ir tada važiuok.
- Jordanijoje teko girdėt, kad kas didesnis, tas pirmesnis
- Pas mus parkavimo aikštelėje žmonės nemoka važiuot (kalbu apie dešinės rankos taisyklę), tai ką jau kalbėt apie sankryžą, kur greičiai gerokai didesni?
AAA000 2018-10-16 17:26
pagal mane saugiausia yra ziedines sankryzos, nes ten nereikia isvis nieko galvot. visada suki tik i desine - jei tik laisva sankryzoje ties nosim net jei koks nors zioplys ziedineje sankryzoje nerodo posukio signalu isvaziuojant - tu gali pakentet - nes jis vaziuoja ziede. ir savo manevus iskart parodys ir viskas savaime issispres greitai. neuzsistovi eismas ziedinese. visada yra aiski pirmenybe, kas ivaziaves ziede - to pirmumas.
o vat kai stovi prie sviesoforo - neaisku ka ten darys apsiziopsoje... plius visokios tarpines situacijos - sviesoforai rodo vienaip - o ten sankryzoje visokiu "bebaiginejanciu" manevrus, "pusiau ivaziavusu" ir "uzsisedejusiu" kad net du kartus sviesoforas gali pakeist parodymus, ir panasiu ziopliu gali but pilna ... o cia dar tvarka pravaziavimo siektiek sudetingeja - bus leidziama isvis vos ne nesilaikyt sviesoforo... o jei dar suges pats sviesoforas - tai isvis bus betvarke... ziedines sankryzos negenda.
pagal mane sviesoforas turetu aiskiai rodyt - ka galima daryt vairuotojui. cia galbut reiketu papildomos sviesos signalo. sakykim idet sone geltono papildoma geltona su mirksincia rodykle. kuri rodytu kad vaziuot ta kryptim leidziama - bet tik jei nera jokiu kitu dalyviu ar kliuciu. arba galbut net mirksinti rodykle turetu but ne geltona, o sakykim raudona - kad atseit galima, bet tik pries tai sustojus ir pilnai isitikinus saugumu - nes pavojinga. jei dega tik raudonas - nieko negalima daryt. o jei jau tavo pirmumas - uzsidega normali zalia. ta prasme as siulyciau zalios rodykles zenklelius keist i kitos spalvos sviesoforo signalus. gal net nauja spalva ivest - kokia nors fioletine tarp raudonos ir geltonos. galimetu net is europos issimust finansavima ir pratestuot salies mastu. o paskui sviesoforu inovacija europos mastu padaryt. keist tik KET aprasyma - cia elementari biurokratija...
Algucis R 2018-10-17 14:46
Gal jie nesugebėjo paaiškint, bet jeigu kaip pas lenkus tai jokių papildomų į dešinę nereikia nei šviesų nei rodyklių, jei niekam nemaišai tai ir suki, ir per raudoną
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Laukia dar viena KET naujovė, tik dabar svarbu atminti, nuo kada ji įsigalioja: net jei nedega žalia rodyklė, vis vien bus galima sukti į dešinę