Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Hm 2018-10-21 17:04
Tai skaičiau kokiais 1984 metais žurnale "Mokslas ir Technika" ir kaip man dabar surasti tą žurnalo numerį? ... "technologas" teisingai pastebėjo, jog nebuvo jokio aviacinio sertifikavimo, o aviacinis standartas buvo taikomas tik ratų guoliams, greičių dėžei, variklio stūmoklinei grupei ir laidams, visa kita kaip ir standartinio automobilio, todėl tai labai ir nepabrangino gamybos...
immortallt 2018-10-21 17:13
Niekas nėra problema, pagaminti gali, kad ir 2 milijonus kilometrų važiuoti, bet kainuos nei du nauji, kurių kiekvienas po milijoną nuvažiuos.
Galima ir automobiliam 15 metų privalomą garantiją uždėti, bet naujo automobilio niekas nebeįpirks, o devėti pabrangs iki tokių aukštumų, net tie, kurie tokios garantijos niekada nebus turėje, kad tau jau patys su šakėmis stovėsite ir rėksite, kad visi vagys, nes kokybės norit, o už ją mokėti - ne.
apvalus 2018-10-21 18:15
15 metu tikrai nebutina, bet manau ES galetu uzmesti privaloma 5 metu, 150k km garantija visiems ES parduodamiems automobiliams. Nes truputi keistokai atrodo, kai pigus kiniskas sudas turi 2 metus garantijos (nes ES istatymai privercia) ir kainuoja tiek, kad jokios paskolos jam nera imamos, o daiktas, kuris kainuoja minimum puse metu pasiturincio europiecio atlyginimo - tik 3 metus ir 100k km. Tikslas tokios prievartines garantijos butu gana paprastas - ekologijos skatinimas. Automobilis niekuomet neturetu pavirsti i vienkartine preke, nes jam pagaminti reikia labai daug medziagu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nesileiskite kvailinami - jūsų automobilis yra pakankamai ekologiškas, o naujo pirkimas aplinkai pakenktų labiau