Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2018-10-19 15:28
deja ne. diferencialas yra tam tikro tipo pavara. reduktorius yra prietaisas turintis savyje pavaras. cia kaip neskirt moteru nuo vyru, o tematyt tik vien hermafroditus
ir Maskas ne meluoja, o tiesiog pagrazina ir ispucia. piarina ir tiek savo produktus. as tiesiog is tu kur nemegsta piaro man tesvarbu, kad masiskai isitvirtintu autonominiai autopilotai - nes cia labai vertingas resursas zmonijos tolimesnei gerovei. jei Muskas prades gamint centralizuoto valdymo autopilotu sistemas (panasu, kad nori sukt ta kryptim) - nu tai net ir kaip inovatorius bus palaidotas. ir tiek ziniu
audriusn 2018-10-19 15:44
nevisai. diferencialas gali buti ir reduktorius, bet ne atvirksciai. Difas leidzia priesingos puses ratams suktis skirtingais greiciais. reduktorius tik keicia perdavimo skaiciu, o jei salia sudesi kelis, skirtingu perdavimo skaiciu, ka gausi?
audriusn 2018-10-19 15:55
" arba specialu dvikrypciais krumpliais." - kaip Citroen logotipe
R35P3CT 2018-10-19 17:38
Na variklio velenas tai jau po 40 000 miliu prastai atrodo, dar kažkiek pavažinės jei padraskys tai ir prasuktas bus. - https://www.youtube.com/watch?v=e7dCeRm58fo?t=276 (4:36 jei kam ne nuo tos vietos rodo kur įmečiau).
eXpo 2018-10-19 22:46
Didieji ekspertai susirinko . Nesuprantu kam tie milijonai tyrimams , testams ... pasamdytu pora is jusu ir amzini krumpliaraciai , guoliai , motorai garantuoti. O jei rimtai tai bent kiek protingesnis supranta kad sitie jusu pezalai butu nieko verti praktikoje.
AAA000 2018-10-20 12:41
o tu kas tada toks, jei didziojo eksperto ismanymo lygyje diskutuoji apie pezalu vertes? pazalu verciu pripazintas buhalteris gal koks?
dauguma bent jau i tema diskutuoja. nes eksplotuojanciu visokios kokybes verslo gaminius yra labai daug ir patirtis eksplotavimo praktikoje yra tiesiogine ir vertinga labai daug kam. na isskyrus buhalterius galbut tai klausimas - ka tu cia veiki sitoje diskusijoje aplamai?
audriusn 2018-10-20 15:39
savininkas pasiskunde dileriui, kad sugedo odometras, sustojo ties 999999 ir nesikeicia https://toyotanews.pressroom.toyota.com ... a-2016.htm
taip, kad tesla gali neknisti smegenu
http://www.trucktrend.com/how-to/projec ... tear-down/
vytautas50 2018-10-20 19:25
daynewss 2018-10-20 19:50
"Autopilotas neveikia jei kelias nesužymėtas juostomis." - čia tas pats kaip sakyti navigacija neveiks, jei esate kanjono dugne ar po žeme. Tai taip ir turi būti.
vytautas50 2018-10-20 20:16
AAA000 2018-10-20 21:13
taip neturi buti. zmogus juk kai vairuoja, elgiasi adaptyviai. ivertina kelio ploti. ivertina net vezes. jei vaziuoja is priekio durnius viduriu kelio - priletina ir pasitraukia i pakrasti siauram kelyje. tiesiog kolkas nepilnavertis autopilotas. nerealizuotos funkcijos.
navigacine sistema yra centralizuota. turi tik kelis atraminius taskus - palydovus. autopilotas - visiskai kitokio principo sistema. ji turi adaptuotis pagal situacija, kai atraminiai taskai neprognozuojami. vakar buvo zenklas - siandien gal jo neber - nes numuse avarijoj. ar gal medis uzvirto. i navigacini zemelapi to neitrauksi - net jei priziuri kelius ir visus darbus iformintu realiu laiku ir zemelapis atsinaujintu iskart. aisku galima butu padet autopilotinems sistemoms - padaryt standartizuotus zenklus. visokius kuolelius ir atitvarus, keliu plocius sutvarkyt ir pan. kad autopilotine sistema lengviau atpazintu kelio ribas ir leistuinu veiksmu zenklinimus. bet cia vel vargai - tektu pastoviai testuot tokius kelius - ar supaprastintas autopilotas reaguoja i kelia...
immortallt 2018-10-21 17:09
Jo, žmogus kai vairuoja, elgiasi adaptyviai - apsižergia vidurinę juostą ir poxui visi kiti.
AAA000 2018-10-21 19:19
nu zinoma, geriau vienas taisykliu besilaikantis autopilotas, kuris nusprendzia, kad atpazintos furos gabarite baltas furos sonas sutampantis su dangaus fonu yra 100% garantuota laisva erdve automobilio pravaziavimui atmete atpazinta fura kaip maziau tiketina dalyka... toks programinis bagas buhalteriams sueina kaip statistiskai pateisinamas, nes nedidele tikimybe apsizergeliai - baisiau, nes ju statistiskai daugiau...nesvarbu, kad jie vistiek pasitraukia.
immortallt 2018-10-22 00:13
Taip, autopilotas nėra tobulas, nes kai bus tobulas, nebeliks avarijų iš viso. O kol kas tik 5x rečiau avarijas daro, nei žmogus. Bet geriau jau daugiau avarijų ir žūčių, bet tik duok dieve ne autopilotas vairuošų.
audriusn 2018-10-22 08:34
ka rukai? pasidalink.
ŠarūnasPilibaitis 2018-11-16 12:04
Is praktiskos puses ziurint vairuoju model S jau metus. Pravaziuota virs 60000 km . Ir jokiu stebuklingu bedu kaip jus cia diskutuojat nera. Masina patikima ir jau i kita turbut nelabai noreciau mainyti. Pazystami ir draugai irgi turi model s ir neturi nusiskundimu. Pagrindine problema yra ta kad Tesla per daug yra eskaluojama. Kodel niekas kitu masinu bedu po padidinimo stiklu taip nekisa kaip Teslos. Turbut todel kad Tesla sugebejo padaryti tai kas kitiems nepavyko, o kaip visi zinome smagiau yra ziureti kaip kaimyno stogas dega ne savas
audriusn 2018-11-16 13:55
na taip, eskaluojama, tu su galvos smegenu tesla. kas istisai rekauja, kad cia luchary, bestest car, blablabla, o realiai tai kibiras.
ŠarūnasPilibaitis 2018-11-16 14:07
Ir kuom gi pagrysi savo pasakyma kad kibiras ? Tuom ka paskaitai internete ???
Nera ne vieno tobulo automobilio, visi turi savo pliusus ir minusus.
Tiesiog tavo pasirinkimo teise kas tau aktualiau.
AAA000 2018-11-16 17:29
laikas parodys, kibiras, ar ne kibirai neturi dideles isliekamosios vertes. su Tesla - tiesiog naujoviskumo efektras.
as irgi manau, kad cia labiau kibiras. tiesiog kita kibiru klase - vietoj VDV kibiro - elektrinis
HardAxe 2018-11-16 18:06
tai laikas jau parode. Kokia bebutu garso izoliacija - vaziuoja tyliau uz VDV (gal izoliacija ir bloga, bet variklis ir aptakumas duoda savo), detales nekrenta vaziuojant, garantini pabaigia be dideliu problemu.
Saltais rytais uzsiveda.
Gale legaliai telpa tryspilno dydzio zmones ir 4se galima patogiai vaziuoti ilgiau nei 100km.
galutinis ivertinimas: 4/5 kibiriukai.
Komisijos nuomuone iki 5 kibiriuku pritruko platesnes atsarginiu detaliu pasiulos (kinas-lenkas-originalas) ir aftermarket kabeliuko is kinu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Model 3“ mechanizmai nesusidėvi? Paviešintos įspūdingos nuotraukos, kaip atrodo elektromobilio variklis ir pavarų sistema nuvažiavus 1 mln. mylių