Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2018-11-13 12:03
Ar man vienam lietimui jautrus ekranas ant motociklo atrodo nelogiškai? Kaip tapšnoti su pirštinėm?
AAA000 2018-11-13 19:20
viskas ten logiska. ten su kitu pirstu tapsnoja...
audriusn 2018-11-13 20:45
Kaip seksis minkyt talpini priklauso nuo pirstiniu, bet apsitrynus dazams veikia beveik visos. Zinau, nes pats minkau. Vienas Berik modelis veike su ekranu is kart.
Be to ten gali butu ir rezistyvinis ekranas.
Jei i Vilniu per sekanti demo atves, net neabejoju, kad bus aziotazas, daug bus norinciu pabandyt.
Uzclubstylint ir vazinet ant galinio rato bus pats tas
poi 2018-11-14 03:31
Turbūt su juo galima nuvažiuoti 100km???
audriusn 2018-11-14 12:45
raso apie 80km. realiai tai labai mazai, kai normalus savaitgalinis pasivazinejimas 300-400 km.
AAA000 2018-11-14 17:48
vizualiai tas mocas mazokas. manau galima butu apkraut daugiau akumu mases, siektiek nuimt visokius turbo rezimus, nereikalingas harlgejiskas nesamones, ir butu mocas su 300-400km rida. svarbu kad aplamai pagamino bent kazka. paskui istobulins manau.
audriusn 2018-11-14 22:44
tai, kad nera ka nuimt. remas, i rema sukabinta viskas kas liko. del atstumo periprasau, 55-60 buvo Project Livewire - prototipas. Panasu, kad serijinio iki debiuto nelabai skelbia.
Ir apie kokias nesamones kalbi? Cia visiskai minimalistinis naked, net kol kas pipksciausias Lightning ls-218 deklaruoja 100 myliu. Dar yra mazos Zero endurkes su 110 myliu.
Vat jeigu padaryt ant Touring platformos, ten jau gabaritai leistu prikist akumu.
HardAxe 2018-11-14 23:30
nu nežinau, nežinau. Įdomus daiktas, bet
1. kur jame HD?
Kur chromas, kur dvitaktis specifiniu HD vibracijų ir garso motoras?
2. Nors nesu daug važinėjęs su endurkėm, bet ktm e-drive atrodo patrauklesnis. Tiesiog kai motociklas tau suteiks <1val važiavimo koks pointas iš plentiino e-sprendimo?
audriusn 2018-11-16 14:03
dvicilindris norejai pasakyt, MoCo daugumoj modeliu chromo sumazino. dabar black is the new chrome. o jei norisi tai Deluxe, Fatboy braizytas ir poliruotas aliuminis, Heritage juodas.
HardAxe 2018-11-16 15:30
turėjau omeny, kad motociklai labai skiriasi.
Elektrinė britva skamba neblogai, ten esminis parametras yra greitis ir valdomumas.
Cross/enduro turbūt tas pats. Dingsta dvasia be kvapo/garso, bet geri parametrai savo nišą ras.
Elektrinis kruizeris? Jeigu tik sugebės nuvažiuoti belekiek vienu pakrovimu - ok. Čia reklaminė "laisvumo" dvasia miršta tarp pakrovimo rozečių, bet važiuojant ilgas distancijas tolygus ir tylus variklio darbas nėra blogai. Mano motociklas panašios klasės (TDM), kai kurie motoroleriai garsiai už mane bezda, bet tai nėra problema mėgautis važiavimu ir duslintuvo tiuninguoti nesiruošiu.
Bet Harley man labiausiai asocijuojasi su stilium ir čioperiais/boberiais. Gal tik man taip atrodo, nežinau Tada jau norisi didelio V2 variklio, išraiškingo garso ir t.t. Jeigu jau važiuoti ant klozeto, tai tas klozetas turi traukti aplinkinių dėmesį ir kurti jį stebinčių vaikų galvose ateities planus susietus su motociklizmu
AAA000 2018-11-16 17:08
kaip tai nera ka nuimt? vien nuo variklio ir reduktoriu ramiai 15-20kg nusimestu. paziurek - sukista keli nereikalingi perdavimai ir dideliu apsuku mazo NK variklis. visiskai netobulinta ten pati pavara. nuo kokiu nors stakliu nulupo ir sukiso... viska ka perdare - tai korpusa perliejo paga motociklo rema ir aplipde pagrazinimais elektrinese pavarose - kur svarbu ekonomija - pati varikli reikia specialiai pritaikyt mocui. turi but daugiapolis su apsukom santykiu mazdaug 1:1 su rato apsukom prie maksimalaus norimo greicio. tada ir nuvaziuos daug ir stabdymo regeneracija bus labai efektyvi. dabar is regeneracijos gal ir 10% nepaims, jei ten ji isvis yra numatyta... ir kruvos nuostoliu perdavime, ir pats variklis gal tik kokiu 60-70% NK eiles vietoj galimu bent 90-95%. o islosta svori galima papildomiems akumams pritaikyt.
audriusn 2018-11-17 11:53
FXR+S&S143 paziurek ir suprasi apie ka as O dar jei clubstyle formoj.
Cia jie padare panasu i iseisianti Streetfighter. Mieste padurnavot bus gerai. Su aftermarketu bus kaip su 2018 Softail platforma, pirma pusmeti dar ramu, dabar daryk ka tik nori, jau pilna visko.
AAA000, o tu jau buvai ji isardes ir zinai kas ten padaryta? Neperlenk. Gaus dileriai, prasides apzvalgos, tada ir pamatysim.
AAA000 2018-11-17 19:06
zinoma kad ne . bet daug sprendimu matosi ir is isores.
HardAxe 2018-11-18 00:40
Šiandien ką beišleisi elektrinio turės savo rinką. Bet kiek tu juo džiaugsies? Darbas-namai geru oru, iš Vilniaus iki Trąkų suvalgyt kibinų užteks baterijos, o Alantos keliuku tik į vieną pusę prasuksi jei ramiai važiuosi.
Ir šiaip čia žaizdos drąskymas, kodėl motociklai priskirti prie super pavojingų t.p. katergorijos, kaip kokie autobusai ar fūros?
0%, 30 viršyjus teises atima ir t.t. ir pan. O realiai kai susiduria moto ir automobilis beveik niekada nenukenčia auto vairuotojas, nesvarbu kas bebūtų kaltas.
Pumper 2018-11-18 10:45
Taip tiesiog pačius motociklininkus bandoma bent kiek apsaugoti ir išauklėti. Tas pats kaip ir baudos už diržų neužsisegimą mašina važiuojant - ne aplinkiniai nuo to nukenčia, o patys keleiviai.
audriusn 2018-11-18 18:27
Man idomu ka prades vapet heiteriai kuriem H-D atsilikes, senovines technologijos ir panasus kliedesiai. Pirmas is didziuju gamintoju paleides i serija motocikla. Aisku buvo BMW, kazkas is italu, bet tel motoroleriai, kita kategorija.
HardAxe 2018-11-19 10:45
Aš kalbu ne apie atsilikimą. Sunkiai įsivaizduočiau pvz elektrinį yamaha star. Įsivaizduoju vaizdelį, gatve pravažiuoja 5 baikeriai ir juos palygi troleibuso garsas Gal priprasiu, kai atsiras
Bet elektrinis supermoto klasės atstovas - kodėl gi ne.
Taip ir HD, jie šimetmetį gamina savo specifinį V45 variklį, vieni juos mėgsta, kiti iš jų tyčiojasi, bet tai jų vizitinė kortelė už kurią jie žinomi. Smagu, kad elektra skinasi kelia, bet nesinori kažko tokio, kaip bmw i3. Gal dar geresnis pavizdys būtų benzininė tesla. Turbūt išeitų nebloga mašina, bet pasaulis to nelaukia.
Pumper 2018-11-19 10:50
Negaliu pritarti. Motociklininkai visada užsimuša smarkiai viršydami greitį ir laksto dažniau ir greičiau nei auto vairuotojai. Motociklui vairuoti reikia daugiau koncentracijos, todėl normalu, kad griežtesni reikalavimai dėl girtumo.
audriusn 2018-11-19 12:46
ajo. cia pats tokiu nesamoniu susigalvojai ar seimuniniu 3.14zdabolu per debiliatoriu prisiziurejai? o kuo avtovodiatlai tokie isskirtiniai, kad jiem galima. isgeres vodiatlas i ka nors ivaziaves pridaro daugiau zalos, ar kaip ten buvo su bmw stotelej? o gal beda, kad seimasosai nevazineja motociklais, jie net neisivaizduoja kas tai per daiktas.
matosi, kad kompaktiskas, nera jau kur daugiau ka sukaisiot.
https://www.youtube.com/watch?v=d-55qn4Iih4
HardAxe 2018-11-20 11:19
Kažkas apie 50% tarp avarijų kuriuose kalti motociklai ir kiti vairuotojai. Viena iš klasikinių situacijų, kai tu važiuoji tiesiai, kažkas priešais atvažiuodamas suka kairėn ir tave nuskina.
Dėl greito važiavimo, dažnai visiem taip atrodo, nes motociklai paspaudžia gazą prie šviesoforo ir visi galvoja, kad nuskrido neprotingu greičiu. O realybėje jis pasiekęs kruizinį greitį atleidžią gazą ir ramiai sau važiuoja. Na dar kokį posūkį greičiau įveikia.
Tikiu, kad šiltu sezono matai šimtus kartų per dieną, kaip bepročiai rauna neprotingais greičiais nuo šviesoforo ir dingsta kažkur toli, taip?
O kaip dažnai tau važiuojant kažkas prašvilpia kaip pro stovintį? Tik pavieniai idiotai, tikrai ne daugiau nei automobilių.
Tiesiog su mašina tu įsijungi kruizinį greitį ir važiuoji sau ramiai viršydamas neprilausomai nuo matomumo ar kelio sąlygų, motociklu tiesioj atkarpoj žmogus gal daugiau spūstelės, bet prieš kokią sudėtingesnę vietą tikrai pristabdys, nes oro pagalvės nuo idiotų jo nesaugo. Manau gali palyginti su savo vairavimu iškritus sniegui. Kai gatvė tuščia tikrai malonu spustelėti ir paskersuoti mašiną, bet prieš tai įsitikini savo veiksmų saugumu
Andriau, aš daug labiau norėčiau šitą pamatyt gyvai:
https://www.youtube.com/watch?v=vck_5ouRaPw
Tikėtis pavairuoti turbūt būtų perdaug stipru
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Harley-Davidson“ pristatė pirmąjį savo elektrinį motociklą: daugybė įdomių sprendimų ir paprastuose motocikluose neregėtų technologijų (Video)