Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
audriusn 2018-11-19 12:52
Komentaras ištrintas dėl kultūros stokos.
SJW sikna pridege?
ChessIoT 2018-11-19 22:36
Na turėtų pagal logiką vidaus degimo variklius uždrausti, o ne vien dyzelius
FtBall 2018-11-19 23:04
Kokią logiką?
Benzinas išskiria šiek tiek daugiau CO2, tačiau praktiškai 0 NOx.
NOx bei suodžiai tiesiogiai sukelia ligas.
CO2 tarsi sukelia globalinį atšilimą.. O gal karvės visgi daugiau CO2 išskiria? O gal... O gal nėra globalinio atšilimo ir vyksta tiesiog natūralus klimato kitimas?
Būtų viskas gerai su dyzeliais, jei jie realiai atitiktų standartus.
Standartiškai, išpjaunami DPF'ai, kurie gali sulaikyti virš 95% suodžių. Pašalinai - realiai 20 kartų padidini taršą vien suodžiais.
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
SCR taip pat pašalina 70-95% NOx
https://en.wikipedia.org/wiki/Selective ... _reduction
Kaunas 2018-11-20 08:22
galėtų ir pas mus tvarką pradėt daryt, vakar paskui seną dyzelinį bmw važiuodamas net prispringau mašinoj.. Teko atsilikt per 50 metrų.
vazzy 2018-11-20 08:38
tam reikia politinės valios, o dabar Lietuvoje tokios nėra. kažką uždrausti vardan kitų gerovės sprendimas yra nepopuliarus ir nemanau, kad kažkas rizikuos prarasti rinkėją, kuris yra žemesnių pajamų, lengvai pasipiktinantis ir buko proto.
lizunas 2018-11-20 10:16
Kodėl uždrausti?? Reikia kažką daryti dėl dujų, dabar į naują automobilių jų negalima statyti, kai nyderlanduose tai daro. Būtų pirk auto su dujom ar statykis sistemą į dėvėtą ir atgauk pvm. Daugiau atsirastų norinčių statytis dujų įrangą, nes atpigtų per 20%. Mane jau bėsina tie dyzeliai, net už maniškę (2003m benzas/dujos) jaunesni dyzeliai (net penkių metų senumo) išperdžia tiek juodulių, kad tenka oro pavavimą į saloną uždaryt...
Pumper 2018-11-20 11:04
Kol DPF šalinimas bus legalus biznis, tol ir bus keliai pilni kalmarų. Dabar teoriškai tech. gali nepraleisti, jei DPF išpjautas, bet niekas netikrina, o jų šalinimas teoriškai irgi nelegalus, nes auto tampa techniškai netvarkinga, bet praktiškai legalus nes pilna firmelių oficialiais juos kastruojančių.
Talkatif 2018-11-20 17:01
Paryžiuj visiškai VD auto negali uždraust, nes ten nacionalinis paprotys yra priemiesčiuose deginti automobilius. Ypač per Naujus. Elektromobiliai dėl savo ličio tam per daug pavojingi.
apvalus 2018-11-20 20:10
Pries kovojant su DPF pjovimu, reiketu kovoti su tech. netvarkingais automobiliais. Kuomet sugede purkstukai, turbinos ir pan. - ismetimas gali buti tragiskas. Iduoti policininkams i rankas dumingumo matuoklius ir atimineti TA.
immortallt 2018-11-20 21:18
Iš esmės reikėtų ne tik leisti naikinti technikines pareigūnams, bet ir tokį pamačius gatvėje skirti nuo 500 Eur baudą. Aišku, atlikus suodžių matavimą.
AAA000 2018-11-20 21:42
tipo dustat savo eko-biudzetines klases kibiruose, vazinedami dirbt is euro remonto renovuotu vistidziu i euro kontoras sedynes trynimo darban, dirbtinai susiaurintose euro gatvese su dirbtinai apmokestintom stovejimo vietom vardan jusu paciu geroves. ar kaip jus cia dabar suprast?
ir cia viskame dyzeliu kalte?
man tai dyzeliai nepatinka, kad prasciau traukia uz benzus ir brangesnis remontas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prancūzija nusprendė imtis itin plataus dyzelinių automobilių draudimo: pasekmes pajus visi, net ir lietuviai