Ar žinote, kodėl „Toyota GT86“ savo pavadinime turi skaičių 86 ir kaip tai susiję su varikliu ir net su išmetimo vamzdžiu?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-11-15 14:41
Ne visai ne dėl tokiu smulkmenu, ar nostalgijos jis vertinamas entuzuastu, o dėl savo savybiu ir valdomumo ir kaip rašė smagumo. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_86#Awards BTW šito auto betkiri versija stovi mano wishliste kaip nr 1. pirksiu jī iškart kai tik LOL.
Evil Goku 2018-11-15 19:31
Mažas patikslinimas. Porsche ir Subaru naudojami boxer varikliai nėra tik 180laipsnių V4 ar V6. Boxer varikliai, savo veikimu netgi labiau panašūs į eilėje cilindrus turinčius variklius (neskaitant dviejų galvų.) kairėje 180 laipsnių V6, dešinėje H6 boxer
bahuriux 2018-11-15 20:29
Boxer tipo geriau subalansuoti, mažiau vibraciju. V6 180 tai kaip dvigubas 3 cilindru variklis. Kita vertus mačiau moco variklį dvieju cilindru gali padėti kavos puodelį ir gazuoti betkokiais sūkiais, kava neišsilietu, ten buvo sudėti papildomo balansuojantys velenai. Taip buvo darona ir audi 5 cilindru varikliams. Išskyrus mažesnes vibracijas boxeris nėra pranašesnis už V4-6 180 laipsniu
Paramotoras 2018-11-16 07:19
Turi kruvaa ligu bet del mazo priekinio skerspjuvio ypas tinka aviacijai.
Evil Goku 2018-11-16 17:49
. Turbūt norėjai parašyti, kad jie turi žema profilį? Todėl mažiau trukdo piloto matomumui. O kad boxer nėra ideali variklio konfiguracija, galima suprasti iš to, kad Porsche savo LMP1 bolide naudojo ne H4, o V4 variklį.
Almiasas 2018-11-17 14:16
Jei kam įdomu, kaip Subaru opozicinis variklis yra padarytas realybėje, rekomenduoju pažiūrėti šitą video, kur jis yra ardomas:
bahuriux 2018-11-18 17:30
Alkūniniai velenai turi savo atsvarus (beveik visi varikliai), tam kad atsverti stūmoklio masę, bet boxeris eina dar toliau, stūmokliai dirba vienas preiš kitą opoziciškai, kas reiškia kad vibrazijos aplink Z ašį bus artimos 0. Negarantuoju bet spėju kad boxer 4 netgi dar geriau nei boxer 6 tuo klausimu, nes vos ne iki 0 sumažėja vibracijos aukštyn žemyn Z ašimi visos kitos likusios vibracijos ir rėmo sukimai panašiai taspats koks bebūtu variklis (išskyrus tuos kurie turi balansuojančius velenus kurie sukasi priešingai nei alkūninis velenas, arba V12 irgi arti tobulybės gali prisukti be pagalviu prie rėmo). O daugiau kaip ir nėra jokių pranašumų iš boxerio.