Naujasis „Range Rover Evoque“ turi keistą technologiją - leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai per variklio skyrių, bet kam? ()
Kai 2008 metais pasirodė „Land Rover LRX“ koncepcinis automobilis, mažai kas tikėjo, kad toks stulbinantis dizainas pasieks gatves. Tačiau gamintojas užsispyrusiai tvirtino, kad pasieks ir bus nedaug pasikeitęs nuo pradinės koncepcijos. Taip 2011 metais nuo konvejerių ėmė riedėti „Range Rover Evoque“, kurie įnešė gyvybės į labai jau nuobodžią krosoverių rinką. Pasirodo ir miestietės mamos gali važinėti stilingai, saugiai, prabangiai ir praktiškai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dabar pasirodė naujasis „Range Rover Evoque“. Apie jo dizainą parašys kiti - užtenka pasakyti, kad pasirinktas evoliucijos kelias ir naujasis visureigis yra toks pat mielas akiai kaip ir senasis. Jei tokia filosofija tinka „Audi“, tai kodėl neturėtų tikti britams? Juk senojo „Range Rover Evoque“ populiarumas nekrito metų metus.
Visgi, kupė bruožų turintis ir iš principo parketinis „Range Rover Evoque“ yra kitoks nei konkurentai. „Range Rover“ didžiuojasi savo istorija ir bekelėje labai pajėgiais automobiliais. Todėl „Range Rover Evoque“, kurio savininkai tikrai negalvoja apie purvinus miško takus, turi labai keistą technologiją - vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių. Bet kam? Ir kaip?
Na, į pastarąjį klausimą atsakyti yra ne taip jau sunku. Kažkur po bamperiu slepiasi plataus objektyvo kamera. Gamintojas teigia, kad ji yra gerai apsaugota ir vandens tikrai nebijo. Likusį darbą atlieka kompiuteris, kuris gautą vaizdą sumodeliuoja su automobilio ratais ir automobilio dimensijomis. Šis vaizdas rodomas pagrindiniame informacinės sistemos ekrane.
Tačiau kam to gali prireikti? Pavyzdžiui, įsivaizduokite situaciją, kai su savo visureigiu (šiu žo atveju, „Range Rover Evoque“) kopiate į labai stačią įkalnę, už kurios - staigi nuokalnė. Tokiais atvejais matomumas yra itin prastas, o juk ten gali būti akmuo, staigus posūkis ar kokia kita kliūtis. Tuomet automobilio padėtis yra labai svarbi.
Gamintojas teigia, kad ši kamera pravers ir kitose situacijose. Pavyzdžiui, važiuojant per akmenis, bandant apvažiuoti gilias duobes ar net parkuojant automobilį taro linijų. Kita vertus, ši funkcija yra neįprasta - sunku prognozuoti, ar kiti gamintojai bandys pasiūlyti kažką panašaus.
Jei galvojate, kad „ClearSight Ground View“ jums jau yra kažkur matyta, nepagalvokite, kad patiriate Déjà vu. „Land Rover“ ties šia idėja dirba nuo 2014 metų, kuomet pristatė pirmąjį šios technologijos prototipą. Tiesa, tuomet vaizdas atsirasdavo tiesiai priešais vairuotojo akis ant priekinio stiklo.