Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis žmonių nežino pagrindinės jų funkcijos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-12-06 20:15
Keista, nežinojau tikros rankenėlių paskirties ir niekada jų nepasigedau. Išmokau įlipti ir išlipti iš žemo sportiško auto, kai pradėjo labai skaudėti kelėnus dėl sukimo įlipant išlipant. Supratau kad neteisingai bandau tai daryti kaip ir įprastam auto. Sportiniame žemame auto patogiausia ir sveikiausia sanariams įlipti taip, pirma dedu užpakalį ant sėdynės, galva nulenkta žemyn kad neužkliūčiau, abi kojos ant žemės beveik statmenai kėbului. Kai jau atsisėdu ir galva saugiai nesudaužyta viduj tada sumetu abi kojas į vidų, arba po vieną koją galima. Išlipti taip pat tik atvirkštine tvarka. Kai taip pradėjau daryti praėjo visi kelio skausmai ir nebereikėjo nervintis ir galvoti apie to auto pardavimą.
AAA000 2018-12-06 20:24
nesamone raso. rankeneles virsuje skirtos auto balansavimui savo kuno virsutines dalies svoriu. pvz skrendi, bet auto vienu sonu kazka dar liecia - isikibus ir prisitraukus ar atsistumus galima pakeist skridimo krypti. ir zmones tai daro instinktyviai, o ne del kazkokios "baimes". didina automobilio sukibima ir mazina avaringuma. slidziam kely tai ypac padeda. prie vairuotojo tokia rankenele kaip taisykle nemontuojama, nes jis isitveres i vaira. subalansuoto svorio kiekvienas kilogramas virsuje atstoja desimtis ar net simtus kilogramu automobilio apacioje. jei keleiviai daug sveria, yra net trys ir visi naudojasi tomis rankenelemis - tai vairuotojas gali pasijaust tikru ralistu - nesunkiai isimt staigesnius posukius - net jei realiai vairuot normaliai nemoka o jei vaziuoji su kokiais trim ziopliais - kur svyruoja posukiuose kaip maisai - tai avarija slidziam posukyje beveik garantuota... nezinau del kitu - man "balansuotis" automobilyje aplamai malonus jausmas. jauti soniniu posvyriu jega ir gali ivertint vairuotojo sugebejimus. ypac kaifas kai priekinej keleivio sedynej sedi ir uzmetineja pvz masinos gala. sportiniuose auto nemontuoja todel, kad jie buna prisisege 4 tasku dirzais ir svorio centro keist negali. o vat pvz sportiniuose motocikluose su lopseliu buna balansavimo rankena per visa ploti. ir ji buna net labai auksta. kad pagalbininkas galetu keist svorio centra labai aktyviai. ilipimo rankeneles buna kitokios - jos neuzsilenkia ir montuojamos pagrinde priekyje ant statramscio. ar tai buna visokios iskysos pasiremt durelese. tokios buna ir vairuotojo puseje.
Robkinas 2018-12-06 21:58
Tu čia rimtai????
AAA000 2018-12-06 22:07
Tai aisku!
audriusn 2018-12-07 10:38
dar busimi furistai gali treniruotis vezti sukabintas mesas
SaMaras 2018-12-07 10:48
Tikriausiai dėl to, kad vairuotojas įlipa/išlipa iš auto rečiausiai tai jam tos rankenėlės dažnai ir nemontuoja iš viso.
Broniusg 2018-12-08 12:32
Prieš rašant straipsnį vertėtų nors pamėginti pasinaudoti tuo ką siūlai. Tada bent pamėginti aprašyti kokius veiksmus atlikti kad tai veiktų. Aš pavyzdžiui esu pakankamai senas, priedo aukštas ir stambus tai man iš žemesnės negu vienatūris išlipti tragedija. Bet rankenėle kaip pasinaudoti neįsivaizduoju. praktiškai tokios galimybės nėra.
kionig 2018-12-08 22:44
Gal gali duoti pavyzdžių kur tokios įlipimo rankenėlės būna? Būtų labai įdomu pamatyti.
AAA000 2018-12-08 23:38
pradesiu posta kaip ir siulai, tik tavo stilium gerbiamasis kionig nu pvz cia: http://image.trucktrend.com/f/124034594 ... hboard.jpg ilipimo neuzsilenkianti ir balansavimo uzsilenkianti