Vidaus degimo varikli, viso gero - „Volkswagen“ paskelbė nuo kada gamins tik elektromobilius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2018-12-13 17:52
Puiku. Reikia dar tikėtis, kad ir baterijos atsiras bent dvigubai talpesnės ir ilgaamžiškesnės.
AAA000 2018-12-13 18:31
joooo, o dar kokias nors "kitais" metais (kai palanku bus skelbt ) paskebs, kad nuo kokiu 2027 vel prades gamint vdv jei susimaus su akumu tobulinimu...
daynewss 2018-12-13 19:49
Atsakingai pareiškiu, kad VW meluoja.
Dario 2018-12-13 23:06
Liko 7 metai iki 2026... Gal ir imanoma kokia Hondai tą padaryti, tik ne tokiam monstrui kaio vw, reiks kokių 50 fabrikų perdaryti...
Evil Goku 2018-12-13 23:43
Manau, kad jie turėjo omenyje, kad nebeleis naujų modelių, kurių gamoje bus tik VDV varikliai. Ankščiau išleisti modeliai toliau bus gaminami, tačiau naujai pasirodysiantys bus hibridai arba elektriniai.
defone 2018-12-14 06:38
Vou, rageliams ir prireike belenkiek desimtmeciu ,kad padvigubetu beterijos. Ir tokiam milzinui kaip Nokia tai buvo vinis i karsta ir tikriausiai todel zlugo. O dabar yra pilna technologiju kaip maisant skirtingas medziagas galima padidinti licio talpa ,tik beda kad iki isbaigimo ir apsisprendimo kuri technologija geriausia dar reikia padirbet. Jau net kieto buvio beteriju yra ,bet ne, cia neimanoma per 7m kazko pasiekti. 7m., seis laikais lygu 44m. ,va tada gal kazka ir sugalvos. Sedit ,komentuojat ir skaitot delfy ,poto ce diskutuojat su klaidingais faktais.
vazzy 2018-12-14 11:15
nu tam tikslui VW skyrė 44 mldr. eurų. čia kalba ne apie pirkimus, o apie development. German auto giant Volkswagen said Friday it will invest 44 billion euros by 2023 in the smarter, greener cars of the future as it ramps up efforts to shake off the "dieselgate" emissions cheating scandal. https://phys.org/news/2018-11-volkswage ... s.html#jCp sunku įsivaizduoti kitą gamintoją kuris gali disponuoti tokia investicijų suma per tokį trumpą laiką. vien baterijų pirkimo sutartį VW pasirašė už 40 mldr eurų. iki 2022 metų turi būti 27 modeliai tik elektra varomų auto.
amas 2018-12-14 12:48
Stipriai čia jie. Bet spėju truputi blogai išversta. Ir baikit čia pirsčiot apie tuos vdv ir kad jie bus amžinai, čia panašiai kaip migtukiniai telefonai buvo labai patogūs ir tapšnojami ekranai tik mada. Šūdo krūva tie vdv, batereikos patobulės tik kai bus pradėtos plačiai naudot, kai išnyks benzo kolonkės, ir atsiras pakrovimo aikštelės.
HardAxe 2018-12-14 13:41
billion labai dažnai yra mlrd. Tai vis dar nesuvokiamai didelė suma (R&D) bet 3 nuliais mažiau už lietuvišką bilijardą.
vazzy 2018-12-14 16:53
ką reiškia labai dažnai? billion pažodinis vertimas į Lietuvių kalbą yra milijardas. https://glosbe.com/en/lt/billion nesupratau ką norėjote pasakyti šitu komentaru.
Evil Goku 2018-12-14 17:09
Žiūrint iš kur versi. Billion gali būti milijardas (1 000 000 000) arba bilijonas (1 000 000 000 000) https://lt.wikipedia.org/wiki/Trumpoji_ ... kal%C4%97s https://en.wikipedia.org/wiki/Long_and_short_scales
mobilunkas 2018-12-14 20:02
degaline nauja pastatyt ar sena perstatyt kainuoja , bet ne tiek daug kaip perdaryt visus elektros tinklus, transformatorines, pristatyt nauju elektriniu kad patenkint elektromobiliu poreiki elektrai. ar kas pagalvoja kokios sroves vaikscios vakarais elektros tinkluose kai visi grize pajungs savo automobilius krautis? Ar Lietuva pajegi parstatyt naujai visa elektros sistema, na praktiskai nuo nulio viska turi daryt, o kur dar jungtys su kitom salim? taigi nezuteks kabelio iki svedijos. visa europa uzima tik keleta laiko juostu tad elektros balansavimas bus galimas tik nutiesus galingas jungtis i rusija. O koks elektros sistemos naudingumas bus kai sistema bus suprojektuota pikinei srovei, o sroves panaudojimas siaubingai svyruos paros begyje? Daug elektromobiliu yra toks siaubas kad jus dar neisivaizduojat
Paramotoras 2018-12-15 01:03
Siaip jau yratokis dalykas kaip smart networkas. Ir pakrovimo stoteles net ir namines gali krauti pagal tinko apkrovas, momentones kainas ir dar biesas zino kokius algoritmus. Sakykim kokis ioniq nuo 0 iki 100 4 valandos 7.4 kw. 7.4kw jei nakties rezime kai pilna perteklines elektros visiskai nera kas.
mobilunkas 2018-12-15 08:30
o ka daryt jei smart networkas nuspres kad nera elektros nakti kraut nes kiti per stipriai kraunasi ne per smartini tinkla ir ju neatjungsi, o tu ateini ryte, akumas tuscias, o planavai su pilnai pakrautu vaziuot ten kur ner krovimo stoteliu?
iPienius 2018-12-15 10:18
Lietuva turi toki dalyka, kaip Kruonio HAE, kuri butent ir skirta tokiems pikams. toliau planuose dar yra vienas kabelis i Svedija ir antra linija i Lenkija. taip pat paciuose automobiliuose (bent jau Tesloj) gali per telefono App nustatyti, kokiu laiku tau ikrautu automobili. galesi grizes pajungt prie tinklo, bet bustatysi, kad krautu tik nakties metu.
immortallt 2018-12-15 11:02
Nu kokio velnio nusišnekat apie naują infrastruktūrą? Jei dabar pat 100% visi pereina ant elektromobilių, elektros poreikis išaugs ~30%. Ir tai, didžiausias augimas būtų ne piko metu, t.y. infrastruktūra būtų tolygiau išnaudojama. Ženkliai išaugus krovimo stotelių tinklui, pirminį rezervą būtų galima užtikrinti krovimo sotelėmis, taigi, dar labiau atpiginant sistemines paslaugas ir kartu krovimo stotelių įrengimą. Lietuvoje yra dvi problemos su elektros tinklu, kurį reikės spręsti - pralaidumas iš vakarų į rytus, ir nesanti elektros gamybos infrastruktūra. Tiek pirmam, tiek antram yra paleistos detalios ir pirmąkart normalios strategijos tiek Energetikos ministerijos, tiek Lietuvos Energijos. Iš esmės mes elektros galime pasigaminti maždaug 8x tiek, kiek mums reikia, vien tik iš vėjo, neužstatant jautrių zonų. Elektros balansavimui ko jau ko, bet Rusijos nereikia. Nieko neišmanai - nekišk nosies ir neaiškink apie Rusiją. Problema ta, kad tu net nesupranti, kaip veikia krovimo stotelių tinklas ir kokia iš jų nauda tinklui. Ir šiaip, elektros energijos poreikis naktį krenta tiek stipriai, kad net jei visi automobiliai sugalvos krautis tą pačią naktį, vis tiek nepasieksime pikinio elektros poreikio dieną. Jau net nekalbant apie tai, kad galingos greito krovimo stotelės turi pačios galingus akumuliatorius ir gali balansuoti tinklą.
mobilunkas 2018-12-15 11:58
kruonio he 900MW, greitas krovimas 50 kw, vadinasi kruonis pajegia maksimaliu galingumu kraut 18k elektromobiliu ir daugiau net LED lemputei elektros nebeuzteks. na dar turim laiko nemazai kol sulauksim 18k elektromobiliu. idomu kiek vandens yra kruonyje, kiek laiko pajegtu islaikyt max galia? kazkaip nesinoretu namie tesla kraut 29 valandas garaze, bijant arbatini isijungt. pabandykit isivaizduot kokios eiles butu degalinese jei automobilio uzpildymas kuru truktu 30 min? tada su arkliu butu greiciau. jei kruonis nakti kraus elektromobilius, diena jis bus tuscias sapropelio fabrikas. Naktis tam ir skirta kad kruoni vandeniu uzpildyt
immortallt 2018-12-15 12:27
Vėlgi, nieko neišmanai, kaip veikia krovimo stotelė. Dažniausiai, kai krovimo stotelė daugiau kaip 22kW stovi akumuliatoriai, ir momentiškai iš tinklo retai kada ima 20kW vienu metu. Taip kad vienu metu galėtų krauti 36k elektromobilių. Per parą kokį 864k elektromobilių, kad jie nuvažiuotų kiekvienas po 250 km, kai lietuviai nė 30km per dieną nenuvažiuoja. Ai, bet kam čia faktai įdomūs. Kokios eilės? Jokių eilių, jei pasikrauti automobilį būtų 50 vietų bet kurioje degalinėje, užeigoje ar parduotuvėje. Esmė ta, kad prisiklausęs bobučių pasakų, bet nė velnio neišmanydamas, kaip iš tikrųjų veikia nei elektros tinklai, nei krovimo stotelės bandai filosofuoti, kaip visi durniai, bet tu vienas protingas. Ir kodėl tu ant to kruonio užsiciklinai, kaip mažas vaikas, avariniu atveju Lietuvoje elektros galime pasigaminti 150% pikinio poreikio. Negana to, turime šiuo metu elektros jungčių, kad galime importuoti 300% pikinio poreikio, o iki 2025 turėsime 400% jungčių. Iki 2030 metų manau pasigaminsime vidutiniškai 60% elektros poreikio, o iki 2050 200%.
iPienius 2018-12-15 12:28
Kruoniui uzkraudinet labai tinka atsinaujinantys energijos saltiniai. be problemu galima ji uzkraudinet esant sauletai arba vejuotai dienai. taip pat dar planuoja pastatyti 5 bloka, butent sia, tikslui. pats Kruonis beveik niekada nedirba pilna galia, nes jo pagrindinis tikslas yra uztikrinti rezerva, kai kitos elektrines atsijungia nuo tinklo, kad vartotojai nebuti palikti be elektros. paprastai diena dazniausiai dirba tik vienas arba du blokai is keturiu, o likusieji stovi kaip rezervas.
vazzy 2018-12-15 16:19
čia anksčiau darydavo akumuliatorius, bet poto suprato, kad velniškai neapsimoka nes jų laikymo sąlygos lauke yra tokios prastos, kad tiesiog neverta jų diegti, viską ima iš tinklo. Litgridui problemos nebūtų, čia labiau ESO vargtų kaip rast po kelis MW prijungt apkrautuose rajonuose. nestatys gi visų įkrovimo stotelių už miesto ir neprijungs prie 110 kV.