Keturi varomi ratai yra ne tas pats kas visi varomi ratai - kuo skiriasi AWD nuo 4WD?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

justt 2018-12-14 18:24
as cia durnas ar ka bet taip ir nesupratau kuo skiriasi AWD nuo 4WD. manau y temos pavadinima butu 1-2 sakiniu atsakymas, taciau turime keleto pavaru tipu apibudinima, kur nefiguruoja zodziai awd ar 4wd. gal kas galit visdelto paaiskint kuo skiriasi awd nuo 4wd?
Evil Goku 2018-12-14 18:36
Taip, prirašyta tikrai nesąmoningai. Matosi, kad lrytas vertė. Nemanau, kad yra griežta terminologija, kuria galima vienareikšmiškai vadovautis. Tačiau dažniausiai AWD (quattro ir tai nevisi) vadinamos mašinos, kurios turi atvira centrinį diferencialą, o 4WD (bekeliai skirti visureigiai) kai į priekinis ir galinis diferencialas sukamas vienodu greičiu. Aišku naujuose automobiliuose, dėl įvairių movų ir protingų diferencialų viskas yra daug sudėtingiau.
AAA000 2018-12-14 21:34
su AWD vaziuodamas jei spustelsi gazo - tai iskart busi griovy AWD yra kai visi keturi ratai varomi priverstinai. cia rezimas skirtas islipt is visokiu bekeliu, purvu ar kai slidu. priverstinis vaziavimas visais keturiais ratais. neatsizvelgiant i jokias aplinkybes. sublokuota "mirtinai". kai pradedi vaziuot greiciau - AWD rezimas issijungia ir prasideda suderintas per diferencialus vaziavimas. realiai varomi tik du ratai, o kiti du tik prisideda riededami. arba net realiai varomas tik vienas ratas, o like trys prisideda riededami. sukami kaip ir visi keturi ratai, bet vienas ar du stipriau. bet ir ne laisvai. ir priklausomai nuo svorio persiskyrstymo - tas varantysis ratas ar du ratai - keitinejasi. formaliai varomi iskart visi ratai - bet ten buna sietiek isskirtyta varymo jegos ir yra daug variantu... ant gryno AWD rezimo automobiliais pastoviai nevazinejama. cia nebent tik traktoriams kokiems jis gali but nuolatinis rezimas. arba prieskariniuose kokiuose auto... straipsny ten primalta tiesiog visokiu naudojamu pavaros perdavimo konstrukciju ivairove. sunku pasakyt, kuri yra geriausia . o pilnavertis varantysis rezimas (AWD) tiesiog blogas. jis butu geras nebent jei kiekvienas ratas turetu po atskira nepriklausoma varikli. bet tokiu niekas negamina - brangu . nors lygtai pas audi buvo kazkoks prototipas, kuriuo visus prigazdino parodose - kad gamins
R35P3CT 2018-12-14 22:37
Traktoriai man rodos taip pat turi atjungimą visu keturiu ratų. Beje pas MB AMG ir BMW M5 F90 tai startuojant dirba 4 ratai, o veliau galima atjungti ir palikti tik galinius ratus kuriuose yra irgi ten kažkoks protingas difas blokuojasi ypač kai driftini ar kažkas tokio.
AAA000 2018-12-14 22:46
ten gal elektroninio valdymo diferencialo kaip visumos versijos - kazkokios tiesiog "protingos" movos. galbut mova + elektronika pigiau ir lengviau nei gryna mechanika. as manau geriau daugiau ekspermentuotu su elektromobiliais - ten nerealius naujoviskus vaziavimo pojucius galima isgaut. ant mocu labai matosi. vos ne skraido jokie vdv to nesugebejo.
R35P3CT 2018-12-14 22:54
Manau ekspermentina ir su el motorais Radau senesnės kartos M diff'a ne Xdrive versija. https://www.youtube.com/watch?v=xFXlF21yHtw
R35P3CT 2018-12-14 22:55
Čia naujo, bet nieko labai daug neparodo pats video - https://www.youtube.com/watch?v=zwI00HiedwE
Paramotoras 2018-12-15 00:58
Rimac concept one po varikli ratui.
Vytax 2018-12-15 11:47
Šiek tiek priešingai. Priekinis tiltas ten paprastai būna išjungtas ir įjungiamas pagal poreikį. Nuolat važinėti su įjungtu priekiniu tiltu negalima, nes tada greitai dyla padangos ir pačiai traktoriaus transmisijai nėra gerai. Taip pat traktoriai turi galinio tilto diferencialo blokiruotę. Įjungiama jei vienas galinis ratas užsibuksuoja.
audriusn 2018-12-15 18:15
nu nu, Хамите, парниша.
AAA000 2018-12-15 23:10
na - mechanika senai irode savo patikimuma - bet ten praktiskai tegali dirbt tik ties kokiu nors vienu ratu sublokavimo sprendimu. ir ten mazdaug vieni mechaniniai sprendimai konkuruoja su kitais. kartais net pjaunasi... o jei daryt po atskira elektrini varikli ratui - faktiskai galima suprogramint koki tik nori sublokavimo rezima. ir viska padaryt ant to pacio auto ir uz ta pacia kaina. galima butu programiskai keist ar priekis varomas ar galas ir ta daryt aktyviai - paga l kokius nors daviklius ir pan. as manau efektyviau kai vartotojas gali is daugiau rinktis pats, o ne kai gamintojas jam parenka atslifuota - bet visumoje ribota sprendima. taip pat jei kievienas ratas butu nepriklausomas - galima butu naudot net efektyvesniu vairavimo ir stabdymo budus. pvz parkuotis aiksteleje sonu - pasukus visus 4 ratus 90 laipsniu. arba jei sakykim slidu ar reikia greiciau sustabdyt - galima butu sukreipt sakykim galinius ratus eglute. mechanika su centralizuotu varikliu tokiu bajeriu isvis beveik nesugeba arba labai brangu ir gremezdiska... as kazkaip tikiuosi, kad su elektromobiliais prasides bumas butent sitoj vietoj. jei jie smarkiai isplis - persilaus greiciausiai daug dabar apribotu dalyku. man nepatinka, kad tie gamintojai, kur isikande VDV - kolkas eina ne sita kryptim - o tik gaidina pati varikli... daro kazkoki elektronikos-vdv kombi bloka... kai realiai juntamos naudos vartotojui is to beveik nera... nematau as cia didelio pasiekimo - kad prie vdv variklio kompa gali pajungt ...