Jei viskas pavyks, pasaulis kraustysis iš proto dėl sistemos, kuri suteiks neįtikėtiną komfortą: skirtumą vairuotojas pajustų jau nuvažiavęs pirmuosius penkis metrus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-12-19 09:34
Naujos kartos oro pagalvės ir vožtuvai kontroliuojantys skysčio pralaidumą abiem kryptim.. tai sistema hidraulinė ar pniaumatinė?
mindaugas.vaitiekūnas 2018-12-19 12:14
Kaip supratau, yra ir oro pagalvės ir hidrauliniai amortizatoriai. Bet kokiu atveju technologija aprašyta maždaug taip: automobilis važiuoja nes turi variklį
mch0lic 2018-12-19 16:02
Hidraulinė ar pniaumatinė remontas vis tiek kosmosą kainuos
SaMaras 2018-12-19 16:06
Galima rinktis vežimą su mediniais ratais užmautais tiesiai ant ašių..
jilted 2018-12-19 16:41
Su tokia pakaba greičio ribojimo kalneliai nebeteks prasmės
AAA000 2018-12-19 17:31
kalneliai ir taip neturi daug prasmes. geriau yra kelio siaurinimai i vienos juostos sektorius, kelio iskreipimai, ziedai. automobilio pakaba nedauzoma - vairuotojas priverciamas but atidus - nes jei neletins - pasimaus ant kliuciu. taip pat negales lenkt - kai vidury kelio kliutys... o kalneliai tik isdauzo pakaba - bet greitai lekiancio nesustabdo. kalneliai dar ir triuksma kelia. ta prasme reikia visus suvarinet i vientisus srautus, baust uz srauto uzkisima ir stabdyma - o ne skatint gatviu lenktynes ir pakabos dauzymo demonstracijas.
R35P3CT 2018-12-19 21:36
Jo, va kur gyvenu tai rajono gatvelėje išasfaltavo gal 3 kalnus ir tokius labai staigius... Tai ne tik, kad daužo mašinų pakabas, bet ir net pastebėjau eilės pradeda darytis. Žodžiu ne kaip moderniau, o kaip kaimietiškiau. Juk gal galima kažką modernaus pvz. jei labai greitai važiuoji tai tave įspėja kokia nors ženklas(užsidega įspėjimas) ir tada pakelia kalniuką, o jei normaliai važiuoji ar ten minimaliai viršiji, tai gražiai pravažiuoji, žodžiu ką nors panašaus manau juk yra prigalvota. Pas mus svarbu sumest kalnu i kilometrą 3, o kai kur mačiau net 5 + šuliniai vidurį gatvės, nors niekaip nesuprantu kodėl juos numeta į gatvę, o ne šalia. Net kai tiesė aplinkeli Vilniuje tai visiškai naujas projektas ir sugebėjo šulinius, ne tik, kad ne per viduri (taip juos bent apžergi su mašina), bet būtent ten kur eina dešinys ratas... O pagalbinė juosta švari graži. Ot projektuotojai b.l... Ir važiuoji baladodamas pakaba, guolį ir t.t.
Xdmin 2018-12-19 22:18
Del suliniu sutinku, noretusi, kad jie butu juostos viduryje o ne sonuose.
AAA000 2018-12-19 23:53
jie turetu but isvis saligatviuose. naujo projekto gatvej neturetu but nei vieno.
SaMaras 2018-12-20 09:28
Jei šuliniai normaliai prižiūrimi, ir jiem suvaikščiojus būtų tvarkomi, tai koks skirtumas ar jie vidury ar krašte ar jų visai nėra..