Kitų metų „Lincoln Continental“ turės „savižudžių dureles“ - kokie jų privalumai ir ar jos vis dar pavojingos? (2)
Kitais metais pasirodysiantis „Lincoln Continental“ turės atgal atsidarančias galines dureles. Taip markė paminės 80 metų sukaktį nuo pirmojo šio vardo modelio pasirodymo. Anksčiau „Continental“ jau yra turėjęs atgal atsidarančias dureles, tačiau vėliau to buvo atsisakyta - juk jos vadinamos „savižudžių durelėmis“! Tačiau kam jas sugrąžinti? Kokius privalumus jos siūlo?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šiuo atveju - beveik jokių. „Lincoln“ atgal atsidarančias dureles sugrąžina tik dėl sentimentų seniesiems modeliams. Juk tam šis automobilis ir yra skirtas - paminėti „Continental“ istorijos 80 metų sukaktį. Iš tiesų, tai „Lincoln Continental 80th Anniversary Coach Door Edition“ bus tas pats maksimalios komplektacijos „Continental“, kurį modifikuos „Cabot Coachworks“. Šios įmonės meistrai automobilį pailgins 15 cm ir pakeis galinių durelių konfigūraciją.
„Cabot Coachworks“ yra patikimas partneris tokiam projektui, nes ji gamina MKT limuzinus ir prabangiai įrengia „Ford Transit“ autobusiukus. Ši įmonė nėra didelė, tačiau pasaulį išvys tik 80 specialaus leidimo „Continental“ automobilių. Jie bus labai brangūs ir tikriausiai bus parduoti dar prieš gamybos pradžią. Tačiau grįžkime prie durelių.
Atgal atsidarančios durelės anksčiau buvo pakankamai populiarios. Tiesa yra ta, kad prie jų pripratus, jos yra pakankamai patogios. Jos palengvina patekimą į saloną, nes labai plačiai praveria durų angą. Anksčiau taksi vairuotojai galėdavo atidaryti dureles net neišlipę iš automobilio. Aišku, uždaryti jas tekdavo patiems keleiviams. Galiausiai, toks dizainas atrodo labai išskirtinai ir automobilį paverčia unikaliu. Juk dabar tokios durelės labai retos ir jas garsina tik „Rolls-Royce“ markė.
Tačiau trūkumų taip pat yra nemažai. „Savižudžių durelėmis“ jos pramintos buvo neatsitiktinai. Jei keleivis durelių gerai neužtrenkdavo, važiuojant jos galėjo atsidaryti. Didžiausia problema buvo tai, kad žmonės sėdėdavo šiek tiek atsirėmę į dureles ir saugos diržai anksčiau nebuvo naudojami. Taigi, atsidarius durelėms keleiviai krisdavo laukan. Septintajame dešimtmetyje taip pagarsėjo „Subaru 360“.
Nors patekimas į automobilį yra lengvesnis, situacija yra kur kas blogesnė, jei vienu metu nori išlipti ir priekyje, ir gale sėdėję keleiviai - visi jie tarsi stringa tarp durelių. Jei gale sėdintis keleivis nori išlipti, kai automobilis yra sustojęs šalikelėje, jis turi būti itin atsargus - pro šalį lekiantis automobilis gali atsitrenkti į dureles ir prispausti žmogų. Galiausiai, galinis statramstis turi būti labai tvirtas, kad atlaikytų durelių svorį, o tai didina automobilio svorį.
Aišku, „Lincoln“ per daug tuo nesirūpina. Riboto tiražo „Continental“ bus išskirtinis ir įsimintinas, o tai ir yra svarbiausia. Problemų dėl saugumo kilti neturėtų, nes šis automobilis pats paskutinius porą centimetrų uždaro savo dureles ir jas užfiksuoja - neįmanoma jų palikti šiek tiek pravirų. Jei sprendimas pasiteisins, „Lincoln“ svarsto tokį dizainą panaudoti ir masinės gamybos automobiliuose.