Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiasha 2019-01-10 08:33
Kas cia gali nesivesti, ir prie -32 mano benziniukas be dideliu sunkumu uzsikuria
kiesza 2019-01-10 11:55
Akumuliatoriaus įkrauti į servisą ? Kodėl visuomenė taip žeminamai nuvertinama ?
jilted 2019-01-10 13:54
Todėl, kad iš žmogaus reikia imti pinigus už viką, kas tik įmanoma. Žmogus turi būti idiotas, kuris koncentruojasi vienoje siauroje savo profesinėje srityje ir neišmano nieko daugiau. Tik taip bus sukurta daugiau paslaugų, kuriomis visi žmonės naudosis ir visi bus laimingi, nes turės darbo.
Šiaip čia dar smulkmena, kad siūlo akumuliatorių krautis servize. Kaip tau pvz nauji BMW automobiliai, kuriuose nebėra tepalo matuoklės? Nori sužinot kiek liko tepalo variklyje - važiuok į servizą. Arba nėra papračiausio daviklio, kuris rodo vandens temperatūrą? Esu bent porą kartų tai išsaugojęs variklį, nes nusimovė šlanga ir išbėgo aušinimo skystis. Visa laimė, kad važiuodamas stebėjau prietaisus ir pamačiau, kad kažkas ne taip, tai spėjau sustot ir užgesint variklį.
Tarp kitko čia siūlo ir pasitikrinti servize "su specialiais prietaisais" ar akumuliatoriaus pakankamai įkrautas. Daugelyje senesnių audi ir kituose automobiliuose budavo standartiškai įmontuotas voltmetras, galėjai visą laiką stebėt akumuliatoriaus būklę. Aišku, gal ir nėra taip svarbu nuolat stebėt, nes užtenka pastikrint ir kartą per pusę metų su paprasčiausiu buitiniu voltmetru, kurį naudoji patikrint ar veikia rozetė.
Bet šiais laikais geriau nekišt nagų niekur, nes viskuo pasirūpins specialistai su "magiškais" prietaisais. Jūsų automobiliu pasirūpins burtininkas - mechanikas, o lemputę į Jūsų "liustrą" įsuks burtininkas - elektrikas. Tuo tarpu Jums tereikės gulėti ant sofos, žiūrėti informacines televizijos laidas apie įžymybių gyvenimus ir mokėti visiems pinigus, už šias stebuklingas paslaugas!
kestutisz 2019-01-10 14:21
Esu nešiojęs 100Ah akumą (kuris įmontuojamas pačioj bjauriausioj įmanomo vietoj - vidury prie stiklo) kraut į penktą aukštą tai nafig, gal geriau servisas. Bėda tik kad iki jo reikia kažkaip davažiuot neužsivedus :)
HDi 2019-01-10 15:23
Vėlgi, elektronika reikalui esant net nugesins Tau tą variklį greičiau, nei Tu žiopsosi pro longą tuo metu, vėl gi su tuo pačiu BMW irgi buvo nušovus šlangą aušinimo, ir išvarė antifrizą, tai ir dingo visa trauka, apsipylė pranešimais per visur, ir lygiai taip pat išsaugojau variklį sveiką, net pirmiau suveikė low coolant, o tik paskui pradėjo kaist ir nugesino galingumą, ventiliatorius ant max pasileido aušinimo. Beja ant benzininių BMW nėra aušinimo skysčio "dačiko" yra tepalo temperatūros "dačikas".
Tie visi Tavo minimi davikliai ir matuoklės yra tik nice to have - benzingalviams, bet elektronika prižiūri geriau, o neišmanančio žmogaus rankose, čia vienintelis būdas išgelbėt mašiną. Mano draugė net nepamatytų jokių ten kaitimų skydelyje, važiuotų turbūt kol užsilenktų
sub 2019-01-10 15:58
Kliedi tas Jilted, kitaip nepavadinčiau. Jeigu nėra tepalo matuoklės (fizinės) - tai visada rodo borto kompiuteris.
Į servisus niekas neverčia važiuoti, laisva šalis - laisvas pasirinkimas. Ne visi namie turi akumulaitorių pakrovėjus, ne visi nori tampyti akumuliatorius. Reik turėt voltometrus, norint pačiam tikrinti. Tai vėl gi papildomi niuansai.
Aš asmeniškai neturiu auto, bet darbinius automobilius, jei tik parodo kažkokius silpnumo ženklus akumuliatorius, išimu juos ir vežu į Juta. Ten patikrina, jeigu reikia pilnai pakrauna. Nėra žiauriai brangu.
Pabaigai, reik nepamiršti, kad akumulaitoriai nėra ilgaamžiai, turi savo galiojimo pabaigą. Garantija jiems suteikiama 6-36 mėn. nuo pardavimo dienos ir trumpiau priklausomai nuo gamintojo. Geras akumulaitorius nesugenda ir 5 metus. Bet aišku viskas priklauso nuo ekploatavimo salygų. Jei važiuoji ilgus atstumus ir retai tenka užkurti - tada akumulaitorius turėtų laikyti ir ilgiau. Jeigu mieste, trumpais atstumais, dažnai užgesinant ir vėl užkuriant variklį, tai ta energija gana greit išeikvojama užkūrimams, o per trumpus atstumus akumuliatorius tiesiog nespėja deramai pasikrauti.
jilted 2019-01-10 16:45
Žinok yra tokių žmonių, kurie turi garažus namie, tai užtenka atjungt akumuliatorių nuo "klemų" ir prijungt akumuliatorių prie pakrovėjo. Nereikia nešiot į 5 aukštą. Paprastas voltmetras gal 10 EUR kainuoja, o naudos iš jo ne vien akumuliatorių patikrint. Gali labai ir namie praverst. Aišku, jei tu guli ant sofos prie teliko, tau niekas daugiau neįdomu ir svarbu tik, kad daiktai veikia, tai tu gal ir nesugebėsi kažkaip apskritai jo pritaikyt.
FtBall 2019-01-10 18:34
Vienam automobilyje mačiau, kad akumuliatorius ne tik po plastikiniu dangčiu paslėptas, bet dar ir po kažkokiu metaliniu strypu, einančiu per visą variklio skyriaus plotį. Spėčiau, kad tą strypą nusukt pažeistum garantines sąlygas.
Iš savo patirties - turėjau Volvo S60 benzininę su 2007 ar 2009 metų akumuliatorius. Muzikos galėjau klausyt maximum ~20min, nes per tiek laiko pilnai išsikraudavo, net nebesukdavo starterio. Važinėjau iki 2018 rugpjūčio ir pakeičiau vien dėl to, kad planavau važiuot į tolimesnę kelionę.
HDi 2019-01-10 18:57
Aš ir esu petrolhead'as nors mano specialybė ir nėra inžinerija, ir petrolheadiškos mašinos turi visus tuos daviklius ir dar ir daugiau, bet reikia suprasti, kad kai perki Toyota corolla ar bet kokią kitą civilinę mašiną ir dar ypač šiais laikais, absoliučiai daugumai visiškai neįdomu ten jokios rodyklės apart greičio ir kuro. Aš savo norą matyti variklio darbo parametrus tenkinu su cheap bluetooth OBD skaitytuvu, realiai jis pas mane visada įkištas, ir bet kada iš telefono galiu pasijungt ir žiūrėti kas ten dedasi, o jei reikia kažko stipriau pražiūrėt - pasijungiu kompą. Petrolheadai ir turi evoliucionuoti su technologijom, o ne likt įstrigus kažkur ties 2000-taisiais.
Evil Goku 2019-01-10 20:33
Yra vairuotojų, kurie net langų skysčio nesugeba patys įsipilti, tai tu tokiems siūlai mėginti pasikrauti akumuliatorių?
Yra žmonių, kurie patys variklį persirenka, yra ir tokių, kurie vargu ar moka kapotą atsidaryti. Negali rekomenduoti visiems krauti akumuliatorių patiems, nes gali netik sugadinti automobilį ar akumuliatorių bet ir patys rimtai susižeisti.
Tikrai nenustebčiau, jei kuris iš savamokslių "aliektrikų" sugalvotu akumą pajungti tiesiai prie 220V AC įtampos.
Jei moki taisyklingai pakrauti akumuliatorių, tai turbūt ir žinosi, kada ir kaip jį prižiūrėti.
O dėl informacijos rodymo skydelyje, tai aišku norėčiau matyti kuo daugiau jos, tačiau vis daugėja vairuotojų, kuriems suprantamas rodmuo yra tik spidometro. O ar voltmetras rodytu 8V ar 18V tai jiems visiškai vis vien, nes nesuprastų nei ką jis rodo ir kiek turėtų rodyti.
Tokių, nespecializuotų TV laidų paskirtis yra paaiškinti kaip saugiai elgtis vienu ar kitu atveju, o ne mokinti kaip remontuoti automobilį.
AAA000 2019-01-11 00:21
as tai manau kad tau asmeniskai labiausiai tiktu vienkartines masinos. kokios nors pripuciamos. butu isvis nauja - balioniniu savaime ekologiskai suyranciu masinu klase. kibiriniu automobiliu klase butu prabanga, ir ja galima butu apmokestint kokiu 50% mokesciais.... nuvaziuoji su vienkartine 10 km ir imi kita. tada isidedi tiesiog i kisene tiek, pagal tai kiek tau reikia nuvaziuot tik va problema - tektu visur siuksliu deziu labai daug pristatyt ir mokesciai uz siuksles pakiltu... ir vaikai su ragatkem butu automatiskai priskiriami teroristams...
AAA000 2019-01-11 00:33
sita problema su issikrovusiu akumu laisvai sprendziama. gamintojai gali prie automobilio pridet toki laiduka, su elektros kistuku gale. kur jau net ir vaikas suvoka - kad ji reikia ikist kazkur. vat Muskas sugalvojo toki laiduka prie masinos primontuot - ir iskart milijardierius bet tokiu reta, kiti vis dar galvoja...
del langu skyscio - irgi galima padaryt, kad jo nereiktu niekada ipilt. pastatai i masina savaimini samanes is mikrofloros varymo aparata ir dregmes surinktuva. bet Veryga tada atbegs su sakem ir subadys tavo naujausiu technologiju automobili...
jilted 2019-01-11 11:43
Tavo tiesa, tokios nespecializuotos TV laidos yra skirtos didžiajai masei, kuriem viso šito užtenka. Kaip įsivaizduoju čia renkasi šiek tiek smalsesni žmonės, kuriem įdomiau kapstytis tiek tiek giliau. Bet galbūt aš tiesiog per daug tikiuosi, kartais norėdamas, biški didesnės straipnių kokybės bent jau šiame tinklapyje. Kartais atrodo, kad puslapio administracija tiesiog stengiasi dirbtinai palaikyti technologijos.lt gyvybę užpildydami puslapį bet kokio lygio straipsniais, kad žmonės turėtų bent ką skaityti.
AAA000 2019-01-11 12:10
viskas cia normaliai su situ saitu. svarbiausia darba jie padaro - atrenka straipsnius bent jau i tema
o trukumus gali uzpildyt butent skaitytojai komentaruose bus daugiau teminiu skaitytoju - manau ir straipsniu lygis pakils.
gera temini straipsni tegali parasyt tik kazkokios specializuotos srities specialistas. nenorek to is saito savininku ar ten kokiu elementariu anoniminiu verteju. o specializuotas zurnalistas tegali parasyt tik vidutinio lygio straipsni - jei domisi. toks straipsniu lygis jau maksimumas teminiam portalui. sitam saite manau jau yra keli specializuoti - nes kai kuriose temose paistalu maziau.
slawcka 2019-01-11 12:29
nusiperki iš ebay voltmetrą už porą eurų kuris kišasi į "prikurkę", ir stebi visad.
FtBall 2019-01-11 15:07
Ką turi rodyt?
Užkurtu varikliu - 14V. Užgesintu - ~13V?
VikceII 2019-01-11 15:13
Nesenai pazystamas keite tepala e60 tai isleido 13.5l nes buves seiminkas nedakiso matuokles ir liurlino kol pasieke min riba.. tai ir mechaniniu budu negalima pasitiket..
sub 2019-01-11 17:10
Aš tai manau kad turi problemų su guma, nes tau vienur guminės lėlės, kitur balionai, guminės mašinos. Gal tau šitie sindromai nuo gimimo, nes tėčiui netyčia plyšo?
O jeigu rimtai, jeigu tau reikalinga pagalba - 8 800 28888.
R35P3CT 2019-01-11 18:15
Viskas ok jei užkūrus ir įjungus papildomus elektros prietaisus nekrenta žemiau 13,7, o idealiausia 14v.
Pas save tikrinau su bosch kts sistema tai pvz. sujungus elektrą krenta iki 13/12,8 net ir labai jaučiasi... Žinau, kad kvailioja generatoriaus įtampos reguliatorius...
Tiems kurie truputi nori daugiau šiais laikais gerai turėti kokį nors neblogą OBD scanner'į(nėra reikalo brangiausių kur programuoja ir panašiai) iš ties geras dalykas. Ir resetinimo galimybės (pas šiektiek brangesnius), ir live funkcijos, O2 sensorių stebėjimas/testavimas, aplinkos teršimo parametrai ir t.t. Bet galu gale paprasčiausia funkcija nuskaityti kodus, kad ir nesigilinant į tuo gyvus parametrus nes pastarieji - reiktu truputi žinoti reikšmes.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Į Lietuvą ateina šalčio banga - ar užsives jūsų automobilio variklis? Kiek reikia nuvažiuoti, kad atsistatytų užvedimui išeikvota akumuliatoriaus energija? (Video)