Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2019-01-30 00:02
reikia staigiau startuoti, kad spėtum saugiai įlysit.
Man kamštis, kai kilometrą važiuoj 10 min., o užsidegus žaliam šviesoforo signalui per jį pravažiuoja tik keli automobiliai, nes už šviesoforo iškart automobilių eilė.
audriusn 2019-01-30 08:13
po staulanda pasivazinek, kai kilometra teks vaziuot n+k minuciu
AAA000 2019-01-30 08:22
siaip byra ir neekonomiski tik tie gaidiski generatoriai. is segmento kur skirti buitiniams vartotojams. na kazkur iki 5-8kw grubiai imant. galingesni jau skirti normaliam ilgalaikiam darbui.
3l/valandai tau cia per dideles kuro sanaudos? automobilis su tokiom kuro sanaudom butu perkamiausiu topo virsuneje.
AAA000 2019-01-30 08:29
gadina uzvedimo pradines salygos, o ne mazos apsukos. po stovejimo tepalai buna sutekeje zemyn, sutirsteje. ypac saltyje. ir tepimo sistema isidirbt irgi turi siektiek laiko. o kai jau variklis apsildytas ir suteptas - uzvedinejimai ir gesinimai tokios zalos nebedaro, kaip pirmu uzvedimo momentu.
hybride galima sita dalyka siektiek geriau issprest, nes silpnoji dalis yra butent VDV mazgas. galima pirma paleist pagalbines sistemas - kaip tepimo ir ausinimo tik su elektros varikliu. ir tik kai susils VDV variklis ir isivaziuos tepimo sistema, tada jau uzkurt ir elektros generacija is VDV generatoriaus. o taip labai zenkiai prailgint VDV generatoriaus resursa. taip pat hybride (tik teisingai suprojektuotam) nebutina VDV variklio didelis apsuku diapazonas. generatorius gali dirbt jam optimaliam apsuku diapazone. o energijos perteklius gesint akumuliatorius. bet pakartosiu - cia tik teisingai suprojektuotam hybride. dabar didzioji dauguma hybridu yra meslas, kus elektrine pavara yra tik pagalbinis priedas kokiai nors stabdziu regeneracijos energijai paimt... o vazineja jie vis dar ant VDV pavaros, kuri yra pagrindine. sito tipo hybridai ateities neturi, tame tarpe ir del tepimo sistemu problematikos
Evil Goku 2019-01-30 08:35
Ir kiek laiko iš tų (n+k)xS minučių automobilis dirbs tuščiomis apsukomis?
AAA000 2019-01-30 08:48
cia gi draginimas kamsciuose
as asmeniskai taip dabar nevazineju. seniau tik. dabar visada darau dideles distancijas, butent tokiems dragintojams ilindinet o pats prisikabinu ant uodegos kaip prisivejantysis. duodu jiems pramusinet kamsti, uzduot srauto greitejimo tempus ir susirinkinet visokias baudas
bahuriux 2019-05-01 11:14
Eik tu š*** spameri.
Normalūs vyrai patys pasikeičia tepalus. O šiaip pas "Audrių" garaže gali paprašyti, kad įpiltu tavo atsivežtą tepalą ir įdėtu tavo atsivežtą filtrą, o ne tą marmalą kuris stovi 200l statinėj "rimtam servise" ir bbz kokį filtrą. Ir visa tai bus bent 2 kartus (už paslaugą) pigiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar keičiant variklio alyvą būtina pakeisti visus filtrus? Kuriuos galima keisti rečiau?