Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
robertasdd 2019-02-03 10:38
juokauja jie. stato 5 trafus per metus, po 30k euru. ir ta vadina ziauriai dideliu darbu.
vardasas 2019-02-03 10:46
Taip tai yra ziauriai sunkus ir didelis darbas nes kaikuriuose salyse politikams 30k yra daug daugiau nei 30 milijonu.... Kaip jau mateme musu politikams su mokslais itin gerai sekesi.
quartz 2019-02-03 19:16
asmeniskai man tai kiek ikrovimo stoteliu yra tai vienodai sviecia. elektromobiliai kol kas tinka nedideliems atstumams(nekalbu apie brangius). taigi tinka tik miestui, o mieste as galiu ir kieme pernakt pasikraut. Visai nusipirkciau elektrini miestui, bet kainos kol kas per dideles. Gal subsidijos ir paskatintu
AAA000 2019-02-03 19:54
tu tiesiog nesupranti kaip naudotis elektromobiliu. pas tave kazkoks bezdzioniskas poziuris uzsiciklines galvoje...
elektromobilis turi kruvas privalumu, kur isgvildenti kitose temose. bet turi ir minusu, nes vienas komponents- akumuliatorius - labai netobulas. ir ikrovimo stoteles reikalingos butent tam - kad sita nepatoguma panaikint.
dabar paskaiciuokim - kiek reikia ikrovimo vietu. kadangi elektromobili ikraudinet reikia faktiskai kasdien, kad nepapult i situacija - kai nebus akume energijos ir negalesi vaziuot. vadinas reikia ikrovimo vietu lygiai tiek kiek yra eektromobiliu. arba ziurint kitaip - ikrovimo vietu reiki tiek, kiek yra elektromobilio galimu stovejimo vietu. o tai faktiskai turi but po rozete kiekvienoje auto stovejimo vietoje - cia kad realiai skatint...
minimumas tai bent kad butu ikrovimo vietu tiek, kiek jau yra naudojamu elektromobiliu... jei ju Lietuvoje yra bent 1000, tai ir ikrovos vietu reikia bent 1000. jei planuoja 120 tukstanciu - tai ir ikrovos vietu reikia 120 tukstanciu...
paanalizuokim ka raso straipsnyje - planuoja "skatinimo strategija" - irengs iki 100 vietu - per 11 metu!!! OHO KIEK DAUG
pinigus plauna ir tiek... tipo popierinis strategavimas isisavinant kelis limonus - nes dabar ant bangos elektromobiliai...
privatus sektorius tai manau ir taip isirengs reikiama jiem kieki ikrovos tasku... bent po viena rozete garaze tai tikrai... dar koks nors nauseda galetu isburt runkeliams - kad garazai be elektros instaliacijos pigs, o su rimtesne elektros instaliacija brangs - jei jam kas pasufleruotu... prezidentos postas tada jam garantuotas
Paramotoras 2019-02-03 20:19
Nusisneki brangusis. Normalus zmones kraunasi namie nes taip pigiau. Stotelese moki uz laika ir jie tavo auto nesugeba suvalgyti kiek paduoda tada gaunasi jau kaip iskastinip kuro kaina. Elektrinis yra kasdien maltis i darba parduotuve ir teatra. Vakate krauni. Jei kada iskilo butinybe tuomet reikia dasikrauti oakeliui.
AAA000 2019-02-04 09:09
pats nusisneki brangusis
yra dvi rusys infrastrukturos. privati ir viesa. mes kaip visuomene mokam mokescius, renkam valdzia ir pan - kad ji sprestu viesos infrastrukturos klausimus. jei infrastruktura neidomi verslui - nes neina uzdirbt - bet reikalinga visuomenei - vadinas valdzia - parazitas tvarkantis musu mokescius turi tuo uzsiimt. cia jos pareiga ir pamatine funkcija. panasiai kaip nemokamo naudojimo kelius tiest valdzios pareiga ir pamatine funkcija. ar teikt (uztikrint bent minimuma) ten kokias susisiekimo paslaugas - perfrazavus. privatininkai pasidarys kiek jiem ten reikia priivaciam naudojimui ir be valdzios paramu ir reguliavimo. bet va viesosios infrastrukturos taip neatsiras. ir cia ne joks pigumo klausimas. pigumas terodo - kad tokia infrastruktura butu labai naudinga vartojime visuomenei. normalus zmogus ne kraunasi namie - "nes pigiau". normalus zmogus nori visuomenes geroves ir patogesniu salygu. o "krautis namie" nori nebent bomzai svajojantys apie namus... nes matai kazkokia bezdzione kazkur kazkaip kazkada suprato, kad "taip pigiau" normalus zmones nori visko iskart pigiausiu imanomu budu. jei elektromobilizmas sprendzia tarsos, eksplotacijos atpiginimo problemas, ar spres vairavimo ir navigacijos atpiginimo klausimus - tai vadzios pareiga skaiciuot busima nauda (atpiginima) ir rupintis tokio tipo viesa infrastruktura. o pas mus musu mokesciu pinigus leidzia reklamai ir savigyros projektu rasymui... nors cia jau turetu but vykdoma nebe ta stadija...
sub 2019-02-04 10:49
AAA000 - įkrovimo vietų tikrai nereikia tiek kiek yra el. automobilių. Visų pirma ne visi vienu metu kraunasi, gal nebent naktį, palikę savo automobilius kieme/garaže ir pajungę į rozetę. Antra - tai valstybė turi subsidijuoti ne tik el. automobilių įsigijimą, bet ir el. įrangos automobiliams pakraut. Tada privatus verslas savo degalinėse galėtų pastatyti bent po vieną/du pakrovėjus ir uždarbiauti. Savaime suprantama pas privatininkus bus brangiau bet patogiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos tikslas - 120 tūkst. elektromobilių: štai ką sugalvojo ministerija ir kodėl tai gali nepavykti