Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-03-14 12:32
Afigiet, kaip kietai!
Jei rimtai tai mane sužavėjo ne rato-ventiliatoriaus koncepcija, bet pakilimo/nusileidimo būdas nuo/ant kelio važiuojant. Kita vertus tokiam ventiliaroriniam jet tipo, arba kitaip EDF https://www.google.com/search?q=edf+ele ... 52&bih=557 dronui reikės nuo keturgubai iki dešimtgubai daugiau energijos hover rėžime (), nes ventiliatoriai kelia (static thrust) maždaug 1kW 1kg bet su dideliu greičiu oro srauto, O sraigtasparniai, netgi mano žaislinis dronas su 9,5X5,5 colio diametras-žingsnis coliais hover rėžime (static thrust) kelia su 1kW apie 10kg (kai uždėsiu 10X4,5 turėtu energijos sąnaudos sumažėti dar kokiais 10-15%) Sraigtasparnių rotorių yra didelis rotorius ir mažas atakos kampas tai tam tikra prasme kaip važiuoti su automobiliu į kalną pirma pavara, o EDF atveju kaip važiuoti į tą patį kalną 6 pavara galima jei yra beproto didelis galios perteklius. Kita vertus EDF yra vos ne kaip jet (turbo ventiliatorinis) tai jo greičiai atitinkamai kaip high performace lėktuvo. Todėl tokio tipo aparatai kaip sraipsnyje, turi būti ypatingai aerodinamiški ir skraidyti dideliais greičiais, kad atsipirktu nepateisinamai didelis energijos suvartojimas.
Aš turiu visai kitą viziją, kaip turi atrodyti skraidantys automobiliai. Tai turi būti didelis dronas, tiksliau VTOL kokių 4X2m su 4, arba geriau 8 propeleriais X konfigūracijos, kai nereikalingi propeleriai jie pasisuka judėjimo kryptimi ir netrukdo niekam važiuojant. Toks VTOL aparatas turi būti dronas mažais greičiais ir lėktuvas dideliais. Turi turėti ištraukiamus/išlankstomus sparnus ir turi turėti normalius ratus tarkim kaip motociklo, o ne tokius kaip straipsnyje. Toks daiktas all-in-one būtu prastas automobilis, neblogas lėktuvas ir geras dronas hover rėžime, nes naudotu palyginus mažai energijos kaip sraigtasparnis panašiai.
vanduo4 2019-03-14 19:25
Tai visiškai nepraktiška koncepcija - vizija "skraidyti" kažkada bus įgyvendinta, bet tik ne su tokiomis priemonėmis:
1. Ventoliatoriaus koncepcija buvo išstumta netgi aviacijoje, pasiliko koncentruotas oro srautas, nes suteikia daugiau galios. Mažiems objektams nereikės važiavimo funkcijos - jie tiesiog nuskris;
2. Besisukantys ratai išbalansuos auto stabilumą kelyje - iki šiol ant ratų dėjome svarelius, o ką darysime su pažeistomis mentėmis?
3. Sukimo momentas, perduodamas ne iš rato centro, o nuo krašto, pareikalaus didelių šarnyro sūkių, o tai atvirkščias procesas didinant ventiliatoriaus galią (tai ne optimalu). Norint padidinti ventiliatoriaus galią nedidinant šarnyro sūkių, reikia sukimo momentą perduoti iš centro;
4. Pamirškite apie saugumą. Kiek : Projekto pritaikomumas tolygus Kinijos autobusui, važiuojančiam virš automobilių eismo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai, ką parodė „Goodyear“, iki šiol buvo įmanoma tik fantastikoje: naujausios padangos galės ne tik važiuoti keliu, bet galės automobilį pakelti į orą (Video)