Palygino, kurį automobilį vairuoti yra pigiausia: elektrinį, dyzelinį ar hibridinį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2019-03-23 13:33
Tikras delfio straipsnis. Tiesuos nedaug.
robertasdd 2019-03-23 18:24
tiosos gal ir daug, tiesiog anei vieno skaiciaus nepateikta
AAA000 2019-03-23 21:35
aisku tik tiek, kad viska lemia ne technologija, o mokestine kuro, energetikos ir automobiliu politika... norvegai jau verkia, kad mokesciu surinkimo sritys ziauriai issibalansuoja ir buhalteriams darbo kruvis padidejo juokinga ir tiek... nera cia ka konkretaus komentuot. skaiciai isvis cia butu beprasmiai - nes pakeitus koki mokesteli salies viduje - viskas su "pigumu" kardinaliai pasikeicia... cia pvz labai ziauriai ziurisi valdzios propaganda, kad automobiliai "pas mus" dar neapmokestinti ir reikia ivest... realybe tokia, kad automobiliai pas mus ant tiek apmokestinti - kad net technologines inovacijos padeties nebesugeba pakeist... apie kokia automobiliniu technologiju konkurencija cia isvis galima tada diskutuot???
vitalijus.lapėnas 2019-03-25 21:07
Visi teiginiai, kad elektra varomos transporto priemonės mažina klimato kaitą yra nesąmonė. 1. Elektrai gaminti šiuo metu daugiausia naudojamas iškastinis kuras (~60%). Vadinasi, bendrai klimato šiltėjimo elektrifikavimas visai nesprendžia. https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_generation 2. Oro tarša nedings, bet tikrai sumažės miestuose. 3. Stipriai išaugs aplinkos tarša dėl akumuliatorių perdirbimo ir neperdirbimo. 4. Dėl taršos miršta pusė milijono? Nuo vėžio keliolika kartų daugiau. http://www.euro.who.int/en/health-topic ... statistics 5. Naujo automobilio įsigijimas jau savaime reiškia taršą, nes buvo naudojami nauji planetos gamtiniai resursai.
Marius.brn 2019-03-25 22:50
VDV varikliai naudoja 100% iškastinį kurą. Bet būtent tai ir turi būti motyvas judėti į priekį link atsinaujinančios energetikos. Plius, reiškia tuo pačiu ir energetinę nepriklausomybę. Darbo vietos, technologinis išprusimas ir pinigai pasiliekantys rinkoj, o ne naftos ir dujų valstybėse. Elektrinės ir hibridinės mašinos sėkmingai regeneruoja apie 20% energijos iš stabdymo. Kiek seni VDV? Akumuliatoriai be abejo turi potencialą tobulėti, bet visa tepalų ir atliekų industrija kad išlaikyti seną kibirą važiuojantį irgi nestebuklas gamtosaugos atžvilgiu. O tai kas nors per prievartą verčia mesti važiuojantį automobilį ir pirkti elektromobilį?
immortallt 2019-03-26 21:41
1. Pradėkime nuo to, kad ši proporcija kinta itin sparčiai. Tada pereikime prie to, kad elektromobilis energiją naudoja apie 3x efektyviau, nei VDV. Tada tu aišku bandysi aiškinti apie elektros energijos gamybos efektyvumą, bet nutylėsi apie kuro patekimo iki bako energijos efektyvumą, kuris vėlgi apie porą kartų blogesnis. Ir VDV neturi taško, kai taršos neliks, o elektromobiliai turi. Dar aišku yra tas faktas, kad elektromobiliai daugiausia naudojami ten, kur atsinaujinančios daugiausia, tačiau net ir tai atmetus, net gaminant elektrą anglimis kūrenamose elektrinėse, elektromobilis sumoje švariau nei VDV. 2. Būtent oro tarša miestuose ir žudo. Vėžys - vienas iš būdų kaip žudo. Dėl autizmo irgi didelė kaltė yra būtent oro taršai miestuose, prie greitkelių. Ne CO2 žudo žmones, o azoto, sieros junginiai ir kietosios dalelės. Bet net ir CO2 ženkliai mažina, ypač turint omeny ilgalaikę perspektyvą. 3. Žinai kiek % medžiagų iš automobilio atgaunama pvz. Vokietijoje? Apie 99%. Kodėl? Nes pelninga. Pas mus dar stagnuoja, nes neturime metalų industrijos rimtos, bet kai net už nudevėtą akumuliatorių gausi 1000-2000€ į pinigus nespjausi. Kodėl tiek daug? Nes daug vertinų metalų liks. 4. Tik ką sėkmingai įkalei saują vinių į VDV, nes kaip ir rašiau, čia VDV išmetamų azoto, sieros ir kietųjų dalelių mišinys daro didesnę žalą nei rūkymas. Ar čia bandai sakyti, kad kitų formų vėžį sukelia elektromobiliai? 5. Tai sakai, kad VDV naujų jau niekas negamina? Resursai? Didžioji dalis automobilių Europoje pagaminama iš perdirbtų senų automobilių, tad ne čia problema.