Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
iPienius 2019-04-02 13:49
viskas atrodytu labai grazu, bet niekas nekalba, kad vien vandenilio gamybai elektrolizes budu bus sunaudojama elektros zymiai daugiau, nei ta, kuria sunaudoja elektromobilis. o kur dar energijos nuostoliai paciame vandeniliu varomame automobilyje.
pati technologija yra gera, taciau nemanau, kad tinka lengvuosiuose automobiliuose. geriau tikru lektuvuose, laivuose ir t.t.
vardasas 2019-04-02 15:23
Reikalas tas kad gaminti vandeniliui gales naudoti atsinaujinacia energija tame ir zalumas.
Evil Goku 2019-04-02 16:39
Nesakau, kad vandeniliniai automobiliai geriau už tradicinius elektromobilius, tačiau juos lyginant pastebiu kelis vandenilinių automobilių privalumus (žinau kad yra daug trūkumų, bet čia surašau tik privalumus).
Perteklinę energiją (iš atsinaujinančios energetikos) galima tiesiogiai konvertuoti į kurą (vandenilį), neliek tarpinio elektros saugojimo (pvz, hidroakumuliacinėse elektrinėse arba kitose vien energijos balansavimui naudojamuose baterijose).
Paprastesnė infrastruktūra, iš esmės panaši į dabartinio iškastinio kuro, nereikia tiesti didelio galingumo linijų iš elektros gamybos vietų į įkrovimo stoteles, galima dideliuose energetiniuose parkuose (kad ir jūroje) iš kart gaminti vandenilį. Bet galima vandenilį gaminti ir stotelėse į jas atvedus pakankamo galingumo kabelius.
Na ir aišku papildymo laikas, kuris aktualus tiems, kurie neturi galimybių krauti automobilio namuose arba darbe, nes dabar tai gali daryti tik mažuma vairuotojų.
Aišku iš vis gerai būtu, jei ištobulintume sintetinio kuro (iš CO2 naudojant elektrą) technologijas taip, kad jis taptu konkurencingas. Tokių atveju perėjimas prie ekologiško transporto būtu pats greičiausias ir turbūt pigiausias.
SaMaras 2019-04-02 17:08
Viskas kaip ir teisinga, tik nelabai suprantu supriešinimo klasifikacijoje, kodėl automobiliai su kuro celių technologija visada yra pastatomi prieš elektromobilius? juk visi jie varomi elektros varikliais, o skiriasi tik baterijų technologijos, ar ten iš ličio baterijų, ar kuro celių ar superkondensatorių ar kokio VDV elektrą paima tai jau esmės nekeičia..
HardAxe 2019-04-02 17:33
elektromobilius ugniagesiai jau kilnoja į baseinus pradėjus rūkti, ką darys su vandeniliu?
AAA000 2019-04-02 17:55
taigi labai paprasta. sudegins vandenili - gaus vandeni ir juo uzgesins
ArturasArturas 2019-04-02 19:09
pataisykite mane jei klystu bet dabar didzioji dalis vandenilio isgaunama is duju ir naftos. Wiki: "Pastaruoju metu apie 48 % vandenilio išgaunama naudojant gamtines dujas, 30 % – naftą ir 18 % – anglį; viso labo 4 % vandenilio išgaunama elektrolizės būdu." Elektrolize pats nenaudingiausias ir brangiausias budas.
daynewss 2019-04-02 21:59
Aišku, kaina 50k už naują ekologišką stilingą turbo ultra super kietą mašiną, kuri atleista nuo kelių, parkavimo mokesčių gal ir nėra labai didelė, bet tos dvi bombos po dugnu...
SaMaras 2019-04-02 22:08
Kokios dar bombos? Kaip dažnai sproginėja LPG balionai? O H2 daug lakesnės dujos.. jei prakiurs net nespėsi pastebėti kai jos jau bus išsisklaidę.. Kad dujos sprogtų turi būti atitinkama koncentracija su deguonimi..
HardAxe 2019-04-02 22:35
Bomba vien jau dėl slėgio.
https://www.google.com/search?q=scuba+t ... r+exploded
Bet sprogsta jie retai.
immortallt 2019-04-02 22:50
SaMaras, ne supriešinimas. Manau visi kurie reiškia argumentus prieš vandenilį, tame tarpe ir aš, patys pirmieji atsistoję plotų, jei vandeniliui gaminti sugalvotų efektyvesnį ir švarų būdą, bet deja deja, kol kas prošvaičių nėra net teoriniame lygmenyje. Ir argumentas, kad galima naudoti atsinaujinančią energiją čia netinka, nes akumuliatorius taip pat gali krauti atsinaujinančia energetika, tik jos reikės kokius 3-4x mažiau.
Evil Goku 2019-04-02 22:54
Toyota video, kai peršaunama talpa:
https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0
vardasas 2019-04-03 09:13
Na jei metei i akmeni i vandenili tai mestelk ir i elektra, elektrinio nepakrausi per 5 minutes nei su svaria nei nesvaria ir nesvarbu kokioje talpoje tu ja laikysi, o kur dar nuostoliai del temperaturos, kanadoje nelabai tiks elektriniai del salcio.
Marius.brn 2019-04-03 10:28
Vardasas,
elektromobilis vistiek efektyviausia transporto priemone. Elektrine masina sekmingai pasikrauna stovedamas bet kur, darbe, namuose, prekybos centre ir kt., tik reikia noro ir motyvacijos pasistatyti stoteliu. Norvegijoje, kur klimatas nera dekingiausias, sekmingai vazineja elektromobiliai. Ci ir atstumai per diena suvazinejami yra zymiai didesni. Baterijos pinga ir lengveja, kas vyksta dabar ir realiam laike, o ta baime "pasikrauti" irgi tik iprocio reikalas.
HardAxe 2019-04-03 12:52
baisiai skamba tas šaunamasis ginklas, bet iš pistoleto skrenda minkštas metalas su 600J energija.
Ką ji gali padaryti sutikusi plieninį (kietesnį) storą balioną?
Judanti mašina, net ir labai lėtai, turi daug didesnę energiją.
Aišku mažai tikėtina, kad kažkas presuos tą balioną tarp mašinų, jeigu jis bus lauke ir sprogs nepripūs automobilio ir t.t.
Bet kaip ir su baterijom, šit happens. Paprasto automobilio gaisro atveju pasekmės gali būti daug liūdnesnės nei degant elektromobiliui.
dzo 2019-04-03 13:17
vandenilis yra tas pats kaip ir ličio akumuliatoriai - jie abu yra energijos talpyklos. Tad, klausimas lieka tik kuris is ju turi daugiau privalumu
Evil Goku 2019-04-03 20:33
Šovė iš .50 kalibro ginklo, balioną (iš kompozicinių medžiagų) peršovė, tačiau jis nesprogo. vandenilio gaisras atviroje vietoje mažiau pavojingas (bent jau taip reklaminiuose video pasakoja) nei benzino gaisras, nes dujos labai lengvos ir iškart kyla aukštyn.
Kitas video, kas įvyksta auto įvykio metu:
https://www.youtube.com/watch?v=FgLTUbWyEa0
Xdmin 2019-04-03 20:38
Baterija galima ikrauti ir su svaria energija, bet ar imanoma svariai pagaminti pacia baterija? Bijau, kad stipriai pakilus bateriju paklausai neuzteks retuju metalu joms pagaminti arba tai zenkliai pakels kaina.
Stiprios avarijos metu neaisku kas blogiau, ar baliono sprogimas ar neuzgesinamas akumuliatorius.
AAA000 2019-04-03 20:54
skaiciuot nemoki...
pagamint akumuliatoriu sanaudos principe nemazeja. akumuliatoriaus labai trumpas eksplotacinis laikas. vadinas vartojimo sanaudos kosmines eiles. turet veikianti akumuliatoriu brangu...
pagamint vandenilio baka gana pigus dalykas. galima pagamint is esmes amzina baka. vartojimo sanaudos labai mazytes.
elektroenergija savikaina labai salyginis dalykas. is esmes ji uz dyka - kai gaminimo iranga atsiperka ir tu ja valdai pats... o kai savikaina nuline - negi svarbu, kad reikia 3-4x kartu daugiau?
svarbu tik irangos isigijimo kaina ir jos patikimumas. cia jei vertint viska ne buhalteriskai
vandenili visi vartotu kaip kura - ir jis isstumtu be problemu akumuliatorius - bet dar nera tam salygu. ten brangumas visokiuose antraeiliuose dalykuose. pvz palaikyt slegi brangu ir keblu eksplotuot... kuro celes dar neisdirbtos normaliai... ten dar dauk ka reikia tobulint. bet W*h/kg parametras vandeniliui ne problema. kaip akumuliatoriams.
-----------
as visgi manau kad vandenili greiciausiai isstums kaip deginama kura koks nors kitas metalas. tipo aliuminis ar koks nikelis. kur degimo produktai nera dujos. ir bus galima surinkt ir atregeneruot pakartotiniam deginimui. moksle reiktu pirma isnagrinet visus metalus kaip kura ir pastatyt bent jau varikliu prototipus. dabar isikando urana ir vandenili... ir tuo bezdzioniu pasirinkimo variantai uzsibaige...
Nosfis 2019-04-03 22:10
Žiūrėti nuo 6:35. Palygina efektyvumą su benzinine, vandeniline ir teslos baterijomis. Pavadinimas biški click bait
https://www.youtube.com/watch?v=3K43XC9J82Q
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Toyota“ siūlo dar geresnį variantą nei elektromobiliai? TFCS sistema, kuri yra daug efektyvesnė nei vidaus degimo varikliai - jokio tradicinio kuro, gali nuvažiuoti apie 500 km, o papildymas vos 3-5 minutes (Video)