Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2019-04-02 11:09
uztektu, kad iki 2025 automobiliai keliuose atitiktu tai, ka dabar deklaruoja popieriuj.
AAA000 2019-04-02 11:20
idomu kurie konkreciai gamintojai priesinasi? speju kazkuris is furu, gal MAN.
panasu, kad kazkurie smulkesnieji europos auto gamintojai visgi susimete i karteli ir bandys atsikovot rinka per "ekologija" ir dabar matom reakcija eiurokomisiju visokiu.
Pumper 2019-04-02 11:37
Iki 30 metų visos naujos mašinos vis tiek bus hibridai arba pilnai elektrinės, tai nematau čia problemos. Bet jie tegu geriau kontroliuoja krovininius laivus, kurių 15 didžiausių išmeta daugiau teršalų, nei visos mašinos kartu sudėjus.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-04-02 11:52
Pumper, as irgi buvau tos nuomones. Bet ten eina kalba apie sieros daleles, ne co2. Taip pat pati co2 sugeria vandenynai, tad laivo zala bus mazesne uz automobilio, nes auto eksploatuojamas sausumoj. Lyg lietus dar gali sugerti co2...
AAA000, galvoju, kad priesintis galejo kokie amerikonai ir japonai. Jie ten deje skersa ant musu ekologiju
Ana diena maciau youtube vaizdelio antraste, kad nuo 2022 visi nauji auto privales tureti greicio ribojimo sistema. Nezinau ar tame video yra tiesos, bet toks dalykas manau padidintu sauguma, t.y. pagal gps tam tikrose vietose butu apribojamas auto greitis ar net galia. Aisku tuos, kurie vairuot ir taip moka, tokia technologija ziauriai uzknistu
amas 2019-04-02 12:45
Amerikonai dėję skerą? Nu tu duodi.
Įdomu kodėl prie lėktuvų nieks nesikabinėja, ten išvis nėra jokių normų, bile nekristu iš dangaus ir netriukšmautu per daug. Gyvenu tokioj vietoj kur lektuvai leidžiasi kas 40 sekundžių kyla taipat. Tai kelių kilometrų atstumu jaučias žibalo kvapas, kai vėjo nėra. Čia kai juokoas iš chemtreilų, bet ten yra tiesos. Gal nėra intereso kažką nuodyti, bet aviacijoj tikrai nieks nesikabinėja prie to kas pilama į baką, o kiekiai ten didžiuliai.
AAA000 2019-04-02 12:54
cia tikrai ne lengvuju gamintojai, o furu. lengvieji lengva pakeist technologija i hybridus ir elektros grynus. maziau investiciju. o furas daug sunkiau. ten per visa pramone transporto kirstu. amerikieciai ar japonai cia neturi interesu - nes ju furu faktiskai ner Europoje. o amerikieciu net lengvuju auto neperka - nes slamstas ekonomijos prasme europoj lengvieji kibiriniai auto populiaresni. furom cia jau nepakeliami reikalavimai ir kazkurie bankrutuos greiciausiai. neisspaus is VDV tokiu mazu emisiju...
FtBall 2019-04-02 13:25
Pas amerikiečius ta pati mašina(tas pats kėbulas, tas pats variklis) ima kokiais 20-40% daugiau kuro. Netgi pagal naują WLTP tokia tendencija išlieka.
Pas amerikiečius 8l/100km miesto kibirui - laikoma ekonomiška.
Problema ta, kad Amerikoje deklaruojamos kuro sąnaudos yra realiai pasiekiamos. EU - neįmanoma pasiekti.
Jei 2025 realios kuro sąnaudos pasiektų tai, kas deklaruojama dabar - jau būtų didelis pasiekimas.
sub 2019-04-02 13:48
Amas, tau rimtai amerikeičiai atrodo tokie šventi, kalbant apie ekologiją? Matyt nesigilini į Trumpo poliką, ir ką jis padrė tapęs prezidentu.
FtBall 2019-04-02 14:29
Ir ką jis padarė?
Dabartiniai reguliavimai kritikuojami labiausiai dėl to, kad norint pasiekt normas, aukojamas ilgaamžiškumas. Taip pat siekiama apgaudinėti rezultatais, ypač EU. Čia neatitikimas realių duomenų ir testų 2017 metais siekė 42%.
https://www.theicct.org/news/EU-real-wo ... -time-high
Dėl ilgaamžiškumo, dabar jau nieko nebestebina tai, kad 3 metų automobiliams įvykta variklio gedimai.
Man patinka Mazda, nes jie neaukodami ilgaamžiškumo(~= tūrio mažinimas) gana sėkmingai įgyvendina normas.
AAA000 2019-04-02 17:37
gal ten Amerikoj ant 76 benzo vazineja
GNU 2019-04-03 01:45
JAV 87 benzas yra populiariausias, aukštesnį sunkiau rasti. Dėl to ir ryja jo daugiau nei Europoj.
sub 2019-04-03 08:45
Jei FTball nesuprato, tai aš kalbu ne tik apie auto rinką. O automobilio ilgaamžiškumas, priklauso ir nuo varototojo.
Neskaitant boikotuojamų klimato susiitarimų su Europa, Donald‘as Trump‘as abejoja klimato kaitos egzistavimu, naudoja „energijos dominavo“ sąvoką ir ragina palengvinti tai, ką jis laiko sudėtingu naftos, dujų ir akmens anglių reguliavimu, įskaitant Obamos švarios energijos plano panaikinimą.
Dabartinės Trump‘o administracijos pasiūlymai apima ir tuos norus, kuriais siekiama įšaldyti degalų taupymo standartus. Pasak administracijos, toks pasiūlymas padidintų naftos suvartojimą JAV daugiau kaip 500 tūkstančių barelių per dieną arba daugiau kaip 60 mln. tonų.
HardAxe 2019-04-03 09:47
Aš irgi taip galvojau. Ten kitoks numeravimas.
https://www.etuners.gr/fuel/
Atvežus amerikoną juk suspaudimo laipsnio nekeičia niekas
FtBall 2019-04-03 10:19
3. Čia "ant popieriaus". Ką ir minėjau anksčiau - realūs duomenys ir tai, kad ant popieriaus - nesutampa.. ir smarkiai.
Dieselgate, benzinu aušinami varikliai* - tokios pasekmės yra dabartinių testavimo metodų, kai variklis negauna realios apkrovos.
* - Mažų turbininių variklių bene didžiausia problema - jie perkaista. Mazda į 2.5 litro benzinį variklį įsidėjo EGR intercooler'į, kad papildomai aušinti variklį. O ką jau kalbėt apie <1.5 litro varikliukus? Dabar nerandu, bet teko skaityt, kad Renault 0.9 variklis, kai gauna apkrovos, aušinamas benzinu.
sub 2019-04-03 14:09
Tai kam perki automobilį su silpnu varikliu, jeigu nori komforto, ir aplenkti furą tik spustelėjęs. Na reik nemaišyti elementarių dalykų, mažalitriai automobilai skirti miestams, kur greičiai nėra dideli, ir ten puikiai tinak tokie automobiliai, o galingesni labiau skirti ilgiems nuotoliams.
O skandalas kada nors turėjo kilti "dieselgate", nes gamintojai buvo pradėję žiauriai čytint, kas man = savo klientų negerbimas. Bet rinka viską sustato į savo vietas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Po naujų ES reikalavimų automobiliai turės keistis iš esmės