„Honda“ pristatė 2019-ųjų supermotociklą ir kitas dviejų ratų naujienas (Video) ()
Artėjantį motociklų sezoną HONDA pasitiks gerokai atsinaujinusi. Bendrovė pristatė naują sportinį CBR650R ir klasikinį CB650R modelius bei 2019-iesiems atnaujino per 10 kitų motociklų. 2019 metų HONDA sezono moto naujienas Lietuvos motociklų gerbėjai galės išbandyti tradiciniame „HONDA Moto Days“ renginyje balandžio 12-13 d. „Nippon Auto“ salone Vilniuje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
CBR650R – supermotociklas kasdienai
CBR1000RR Fireblade stilistikos įkvėptas CBR650R atstovauja vidutinei HONDA sportinių motociklų „svorio kategorijai”. Modelių gamoje jis pakeitė CBR650F modelį.
CBR650R yra 6 kg lengvesnis už pirmtaką, išsiskiria patogesne važiavimo pozicija dėl 30 mm pirmyn patrauktų valdymo rankenų bei atgal ir aukštyn perkeltų atramų kojoms.
Motociklo širdis – klasikinis 4 vienoje eilėje išdėstytų cilindrų HONDA variklis, pasiekiantys 1000 sūkių per minutę daugiau nei ankstesniame modelyje. Maksimali galia siekia 70 kW esant 12 000 sūkių per minutę.
CB650R – retro dizainas, šiuolaikiniai sprendimai
2018 metais HONDA pristatė tris naujus naked retro-minimalistinio dizaino modelius: CB1000R, CB300R bei CB125R. Šiemet jų gamą papildė CB650R. Atnaujinta naked gama orientuota į jaunus, ekspresyvius, pirmąjį motociklą besirenkančius pirkėjus, kurie iš motociklo tikisi ne tik puikių vairavimo savybių, bet ir išskirtinės išvaizdos.
Kaip ir aukštesnio segmento CB1000R modelyje, visi CB650R apšvietimo yra LED technologijos, motociklų prietaisų skydelis visiškai skaitmeninis. 650cc variklis pasiekia 5 proc. daugiau galios nei pirmtakas, daugiau galios pasiekiama vidutiniame variklio sūkių diapazone. Sankabos asistentas pagerina pavarų perjungimą, o HONDA Selectable Torque Control užtikrina geresnį galinio rato sukibimą su kelio danga.
Daugiau galios, daugiau spalvų
Nuo debiuto 2013 metais, populiarusis HONDA dvicilindris 500cc variklis buvo sumontuotas į daugiau nei 75.000 Europoje parduotų naujų motociklų. Bendrovė patobulino variklį, suteikdama jam daugiau galios 3000-7000 sūkių per minutę diapazone.
Šis galios agregatas montuojamas į CB500F, CBR500R bei CB500X modelius, kurie 2019-uosius pasitinka su nauja sankabos sistema, LED apšvietimo paketu, LCD prietaisų skydeliais ir nauja galine pakaba.
500cc ir 650cc modeliai Europoje sudaro 35 proc. visų HONDA Europoje parduodamų motociklų.
HONDA supermotociklas CBR1000RR Fireblade sulaukė elektronikos sistemų atnaujinimo. Modelyje patobulinta HSTC sukibimo su kelio danga bei ABS sistemos ir važiavimo režimų parinkties nustatymais, suteikiantys motociklui daugiau galios važiuojant lenktynių trasoje. Atnaujinta ir modelio spalvų gama.
Naujų spalvų sulaukė ir HONDA motociklų SUV pramintas X-ADV motorolerio ir motociklo hibridas. Unikalios klasės atstovas suderina geriausias bekelės ir touring motociklų savybes. X-ADV nuo šiol bus parduodamas ir kamufliažinės žalios spalvos.
Legendinis 1800cc HONDA GL1800 Gold Wing kelionių motociklas darbo tūriu ir galia lenkia ne vieną šiandienos automobilį. 2019-ųjų modelis bus siūlomas su juodos Darkness Black Metallic ir melsvos Pearl Hawkseye Blue spalvų schemomis. Atnaujintas Gold Wing modelis bus pristatomas „HONDA Moto Days” renginyje ir neabejotinai atsidurs lankytojų dėmesio centre.