Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Broniusg 2019-04-28 19:07
Kai sulygins ir utilizavimą, pasirodys lygu - lygu, o be pagražinimų dar ir į minusą.
darius.bartnikas 2019-04-28 19:25
Tai gal tada palyginam visus elektra naudojancius buities prietaisus?
immortallt 2019-04-28 21:32
Visas ciklas - tai įskaitant utilizavimą. Ir šiaip elektromobilį utilizuoti taršos yra daug mažiau nei VDV. Kodėl? Elektromobilyje akumuliatorius perdirbamas 99%, o VDV lieka krūva skysčių, kuriuos sunkiai sekasi perdirbti.
Xdmin 2019-04-28 21:38
O kas perdirba tuos akumuliatorius?
Kruvos skysciu, tai cia kiek? 10-15l nuo vieno automobilio ?
kestutisz 2019-04-28 21:50
Keli litrai tepalo (variklio, greičių dėžės, dar kokio galinio tilto kuris visai nebūtinai mirs ir pasiekus komunizmą - viską elektrifikavus).
Ka ta kita "krūva"?
Nosfis 2019-04-28 22:40
Nežinau iš kur ištraukei 99%. Energetiškai efektyvus ličio jonų akumuliatorių perdirbimas siekia tik 80%. Čia švininės baterijos yra perdirbamos 99%.
Benediktas 2019-04-29 07:44
Atrodo tiek gamyba, tiek utilizavimas turetu buti panasus i vdv. Bet mieste nejausti dumu ir triuksmo butu puiku.
Pumper 2019-04-29 08:19
Keli litrai kas metus ar du (arba kas pusmetį, jei daug važiuoji), tai gaunasi min. koks 100l per auto tarnavimo laiką. + tepalo filtrai, žvakės, tie patys akumai, kuriuos 2-3 kartus keisti per tą laiką reikės ir kt.
Xdmin 2019-04-29 20:52
Taigi akumai perdirbami
Zvakes yra tokia smulki ir retai keiciama dalis, kad nezinau ar verta ja irasyti cia is viso.
elektromobiliams pridek padangas, nes greiciau sudrozia ir dar pakrovimo stoteliu irengima arba visa energetikos infrastruktura, juk sovietiniai kabeliai tai neatlaikys ateities apkrovu
immortallt 2019-04-29 22:02
Šiuo metu akumuliatoriai ne pilnai perdirbami, nes nėra pakankamai didelio kiekio ir jų srauto. Ateityje bus ir perdirbs 99%.
O kodėl elektromobiliui padangos turėtų greičiau susidėvėti?
Nosfis 2019-04-29 22:17
Gal juokauji dėl nedidelio srauto? Telefonų, kompiuterių ir kitų prietaisų baterijas nepamiršai? Jų daugiau prigaminama negu švino baterijų. Neperderbineja, nes kaina penkis kartus didesnė negu pagaminti šviežiai.
O padangos dėvisi dėl didelio elektromobilių svorio.
Marius.brn 2019-04-30 20:02
Automobilinis akumuliatorius gyveną antrą gyvenimą, tai kad tarša tik dar labiau sumažėja (panaudojimo trukmė beveik dvigubėja).
Antra, akumuliatorius bus dažniausiai naudojamas kompensuoti žalios energijos minusus (kas leis namų ūkiui lengviau, pigiau realizuoti savo elektros gamybą). Vėlgi prisideda prie mažiau taršos.
Trečia, akumuliatoriai padės nuimti nereikalingą apkrovimą tinklams piko metu. Kas vėl automatiškai sumažina energijos švaistymą.
Akumuliatoriai, didžiąja dalim, yra sėkmingai perdirbami.
DarkNRG 2019-04-30 20:47
Ka cia berasytu visokiu benzino ir kt sh traktoriu gerbejai, elektromobiliu pranasumas tarsos atzvilgiu multimilijoniniams miestams yra akivaizdi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskaičiavo, kokia yra tikroji elektromobilių tarša ir kaip tai atrodo palyginus su vidaus degimo varikliais