Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2019-05-12 23:55
bahuriux, yra vienas bet, jei ir užtektų UC už 2000 Eur, kas yra geriausiu atveju 600Wh, tai už 2000 Eur gali paimti kokius bent 4-5kWh ličio jonų akumo. Ir UC nuvažiuojamą atstumą padidins max 10% jei važiuoji pedalus mindamas iki dugno kaskart ir greičiausiai kokius 3%, jei to nedarai. Tuo tarpu e-up'o akumuliatorių padidinęs 5kWh, tai realiai nuvažiuojamą atstumą padidinsi 25%. Ir e-up dinamikos mieste per akis.
Xdmin 2019-05-13 23:04
Gal ir per akis, bet kai pardavejas pades dvi etiketes viena salia kitos ir vienoje matysi 0-100 4s o kitoje 12.5s, tai bus sunku susilaikyti nenusipirkus pirmojo varianto.
Kitas dalykas, ultracapai beveik eliminuoja baterijos stipru naudojima, ji labiausiai kaistu tik ka nors tempiant, kylant i statu kalna ir kraunantis. Visai galimas variantas, kad ausinimo sistema galima prastinti.
Taip pat, jei pakankamai daug ultracapu, galima galvoti ir apie tradicines stabdziu sistemos atsisakyma. Dabar to negalima daryti nes baterijos nesugeba priimti tiek energijos kiek stabdymo metu sugeneruojama.
immortallt 2019-05-14 18:30
Ir šalia tos etiketės bus 4s ir kokie 85km nuvažiuojamas atstumas, kitame bus 10s (padidini talpą penktadaliu gerėja ir įsibėgėjimas) ir 100km. Ir šiaip, ar tikrai daugumai reikia tų 4s? Mėgstu greit įsibėgėjančias mašinas, bet kasdien važinėti - nėra prasmės tokį pirkti.
UC neužteks tau tokio dydžio, kad tik vieną kartą paleisti, nes kitu atveju negausi net tų 3% nuvažiuojamo atstumo padidėjimo, nes gausi kaskart iš karto pakrauti iki viršaus, ir ne iš stabdymo energijos.
Aušinimo sistemos mažiems akumams ir nėra.
Tradicinės stabdymo sistemos negalėsi atsisakyti ir tikrai ne dėl to, kad nėra kur energijos dėti, o todėl, kad elektros variklis negali su tiek jėgos stabdyti.
Ultracap'ai galbūt bus integruoti į aukštesnės klasės automobilius, kur norės išlaikyti santykinai mažesnę kainą ir nuvažiuojamas atstumas nebus toks labai svarbus, bet reikės didelio pagreičio. Bet vis tiek jų kaina dar turi ženkliai sumažėti, kad kas įvyktų, o kol kas nenusimato.
Xdmin 2019-05-14 19:43
Kaip ir su baterijomis, kurios vis pinga, taip ir su UC, jie dar patobules ir atpigs.
Nosfis 2019-05-14 20:42
Gerai paklausiu tada jūsų taip - Kodėl nėra nei vienos mašinos su UC ? Kodėl nėra net prototipinių mašinų.
Prototipinės elektrinės mašinos jau yra nuo senų laikų, dar su nikelio baterijomis. Mes turim prototipinių vandenilio mašininų, rotorinių variklių, mašinų praktiškai su visais galimais kurais. Bet vat UC toks geras dalykas, kad net nėra prototipinių mašinų, kas arčiausiai, tai keli autobusai buvo pagaminti, kur svoris mažiau svarbus.
immortallt 2019-05-14 21:01
15 km didesnis atstumas šiuo atveju daugiau nei 20% didina. Ir iš tikrųjų su UC turbūt nepasiektum tų 4s, nes reiktų didinti variklio galią, kas sunkintų mašiną, tada stabdžiai ir kitos sistemos ir dėl to dar sumažėtų nuvažiuojamas atstumas, taip kad žiūrėk jog nebūtų sumažėjimas o ne padidėjimas 5km Ir realiai tada kaina gautųsi visgi ne vienoda šių alternatyvų, kažkodėl pamiršau apie kitas sistemas pagalvoti. 4s turbūt vis tiek dar bent 2000 Eur brangiau kainuotų.
Jei mašina juda, tai gal sugalvosi dar paspausti gazą, ar realiai UC naudos duos tik nuo visiško sustojimo? Kitaip sakant išdegini UC, o tada kelmas - nė iš vietos nepajudėsi? Na čia jei dėsi ant ribos UC, kad vos vos užtektų įsibėgėti iki 100 iš starto.
Atvėsta nuo oro srauto, nes paviršiaus plotas palyginus su tūriu didelis. Dideli akumuliatoriai santykinai mažą paviršiaus plotą turi, todėl reikia aušinimo skysčiu.
Tesla turi labai galingus variklius, bet stabdžių neatsisako, matyt yra tam priežastis, ar sakai, kad Tesla inžineriai mulkiai?
Ar pavadintum naujove 4l variklį? Nu ne. Kažkaip nemačiau Yaryje tokių. Čia ne veidrodėliai tau.
UC mano žiniomis, su dabartinėmis technologijimos kur veikia, nedaug turi kur pigti, bet daug nesidomėjau, gal ir klystu. O ir šiaip komercinės UC technologijos dar labai toli...
Xdmin 2019-05-14 22:26
Tesla jau nusipirko Maxwell, gal bus proverzis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas jau kitąmet žada tokias elektromobilių baterijas, kokių pasaulis dar nematė