Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
3xxx 2019-05-22 16:22
Tai kad visai neseniai rašė, kad kinai nupy.. atsiprašau, pavogė visą Teslos dirbtinį intelektą. Kažkoks Teslos inžinierius pardavė už keliolika tūkst. Laukit, tuoj pasirodys WuangZhang Tesla už pusę kainos ir su orginalios protu. Vat ir bus jums konkurencija.
kestutisz 2019-05-22 16:46
O mes tikrai norime to "DI"? Kažkokie fantazoriai hipsteriai gal gal, pragėrę teisis galbūt irgi, o daugiau kas? Ir šiaip tas nuolatinis atnaujinimas yra daugiau minusas nei pliusas - gamintojas gali labiau atsipalaiduoti ir iškišinėti nebaigą produktą, dzin - gi atsinaujins.
vytautas50 2019-05-22 17:28
vanduo4 2019-05-22 18:59
- DI yra neišvengiamas. O automobilio vairavimas yra laiko švaistymas. Čia tik laiko klausimas kada vairavimas teliks tik sportinis užsiėmimas ir tik tam tikrose vietose. Visur kitur bus bepiločiai automobiliai.
- Bus kaip su miesto dviračiais: išsipirksi leidimą ir naudosiesi bendro naudojimo dviračiais. Nereiks rūpintis remontu, saugumu, bei bus galima tuo pačiu auto naudtis keliems asmenims iš karto - tai sumažins kamščius ir kt.
- Auto vairavimas tolygu monotoniškam automatizuotam gamybos procesui. Tegu tai daro mašinos - žmonės tuo laiku gali atlikti ir svarbesnius darbus, reikalaujančius sąmoningumo, kurio mašinos neturi.
P.s. sakyčiau tikrasis pavojus žmonijai kils atsiradus SĄMONINGAM DI. Deja iki to laiko bus rastos alternatyvos ir šiai problemai. Mes skraidome lėktuvais, kuriuose pilotai tėra tik sąmoningoji operacijų dalis, įsikišanti tik kilus pavojui. Visą kitą darbą daro DI ir kame to problema? Vaizdas toks, kad kuo žmonės mažiau žino, tuo mažiau panikuoja.
daynewss 2019-05-22 22:51
Siūlau pakelti akis nuo ekrano ir apsidairyti - dauguma žmonių yra idiotai, ypač jaunoji karta. Vietoj to, kad vairuoti jie žiūrės youtube ir FB. Sąmoningumo...
AAA000 2019-05-22 23:43
autonominis vairavimas yra tik daikto funkcija. siuo atveju autiomobilio. o "DI" - dirbtinis intelektas - siuo atveju tereiskia, kad programa pakankamai auksto lygio, funkcionalumas didelio laipsnio ir tiek. mazdauig kiek apmokyta bezdzione jau sugebetu . yra juk dabar jau bandoma autonomiskumo lygius standartizuot. ar naujesnes kartos ir pan. dar aisku kai nauja sritis - nenusistoveje ten niekas normaliai...
jokiu kamsciu tai nesumazins... kvailiu fantazijos. kamscius mazina autotransporto pasalinimas is gatviu, o ne "DI". tam reikia pridaryt daugiau stovejimo vietu populiariiose vietose (kad nevazinetu tusciai), ivest transporto alternatyvas - pvz metro (kad konkuruotu), platint gatves (plest transporto kiekio apimtis) ir pan. "DI" - ne variantas. net jei judejimo valdymo sistema bus globali, i gatves daugiau automobiliu nei kazkoks baigtinis kiekis - netilps. durniams tokie faktai kazkodel niekaip nedaeina...
transporto dalinimasis - tai cia tiesiog kitokia nuosavybes valdymo forma - bendruomenine. kai vienu daiktu dalinasi keli paeiliui ar pakaitomios. ta prasme ubagu strategija. prie ko cia tai isvis? tu cia izvelgi kazkoki rysi? "DI" tik gales aptarnaut tokia sistema, ir tik. teiks paslauga tokiai turto valdymo formai uz papildomas imokas is tavo kisenes. ta prasme jei tu ubagas - dar turesi pirkt tokia paslauga - kuri nereikalinga - jei tu ioperki individulu auto. jei tau to reikia - susimokek papildomai. man labiau patinka turet asmenine transporto priemone ir ja pasinaudot bet kada, kai man reikes - o ne kai "kazkas" nuspres, kai jau galima. man asmeninis laikas svarbiau visko. o jei tu nori puse savo gyvenimo pralaukt su kitais idiotais kzkokiose eilese - su nevertinanciais savo asmeninio laiko - tai maloniai prasom o normaliems zmonems gali to nesiulyt savo ubagisko mentaliteto
peeplt 2019-05-23 10:01
Tavo pamastymai ir dėl kamščių ir dėl automobilio dalijimosi yra tokie labai riboti. Jai DI pradėtu važinėti jau rytoj ir dalijimosi paslauga pradėtų veikti jau rytoj. Tai taip tavo postas labai teisingas. Bet tai nepradės veikti rytoj ir iki to laiko viskas smarkiai turės patobulėti, tiek pati infrastruktūra tiek žmonių įpročiai.
Dėl kamščių jai eisme dalyvaus bent vienas ne DI eismo dalyvis. Tai taip tada kamščiai liks. Bet jai viešame eisme dalyvaus 100% DI. Kamščių net su ta pačia kelių infrastruktūra smarkiai sumažės arba visai neliks. Kamščiai susidaro sankryžose, DI sankryžose stoti nereikės. DI komunikuodama su visais eismo dalyviais gali pasirinkti optimalų greitį kad nereikėtų sankryžoje net pristabdyti. Šviesaforai tokie kokie yra dabar išviso taps nebereikalingi. Žodžiu vienareikšmiškai DI turi padėti eismo srautų valdymui. Ir tai tikrai taupys taip išaukštintą Jūsų laiką.
Dalijimosi paslauga. Taip pat pasidarys pakankamai efektyvi kai pilnai veiks DI ir kai bus kritinė masė besinaudojančia šia paslauga. Nebent gyveni kokiam vienkiemi ar kaime kur nėra pakankamo kiekio paslaugų vartotojų. Ir iš anksto nenumačius savo kelionės gali tekti palaukti kažkokį laiką kol DI pasieks tave. O daugiau vieni pliusai. Perki paslaugą pagal kišenę. Gal tu esi "ubagas" ir važinėsi su "ubagams" skirtu transportu. Kur galbūt dėl kelionių optimizavimo bus net grupuojamos užklausos. Pvz. į darbą ar iš oro uosto važiuosite trise. O gal tu esi verslininkas ir važinėsi tik su limuzinais kurie visada bus nauji švarūs ir sutvarkyti. Gal būt tu savaitgali suplanavai iškylą į gamtą su šeima ir tau reikia erdvaus kelioninio vienatūrio. O gal būt tu tvarkaisi namus ir tau reikia parsivežti naują sofą. Pirmadienį tu kaip visada važiuoji į darbą ir tau užtenka mažo miesto mašiniuko. Žodžiu aš matau vienus pliusus.
Finansai. Pvs dabar galbūt aš norėčiau važiuoti su nauju automobiliu, bet tai man nėra protinga, kadangi per metus aš nuvažiuoju viso labo 10-15K km. Kai pradedi skaičiuoti mašinos nuvertėjimo ir nuvažiuotų km santykį. Tai noras nusipirkti naujasnį auto atrodo kaip neprotingas kaprizas. O dar kai šeimoje vairuoja keli asmenys ir eksplotuojami keli auto. Išviso aklavietė. Dalijimosi paslauga tuos dalykus turėtų stipriai atpiginti, kadangi mašinos būtų naudojamos n kartų efektyviau. Taip pat remonto ir eksplotavimo kąštai bus ženkliai mažesni dėl sistemingai planuojamų ir atliekamų tech. apžiūrų ir remonto kuriuo rūpinsis suinteresuota nuomos kompanija.
Berserkas 2019-05-23 10:17
Tą patį ir apie jus vyresnioji karta sakė
kestutisz 2019-05-23 10:38
Tai yra tiesiog nuoma, tik kažkodėl žmonės dešimt kartų išgirdę "dalijimasis" tuom pradeda tikėti. Dalijimasis būtų kai aš va atvažiavau į darbą, palikau prie jo savo auto ir jis man iki vakaro dar pinigų uždirba (bent padengia amortizaciją - suvažinėtus kilometrus, šiaip kad garantinis laikotarpis dykai nesisuktų). Kitą dieną atvaro kolega - ir aš taip pat pasinaudoju jo karučiu.
daynewss 2019-05-23 11:16
Ir iš principo ji buvo teisi.
daynewss 2019-05-23 11:16
Dalijimosi paslaugos tą jau sprendžia, kaip ir visokie "pavežėjai", kurie iš principo yra sukčiai, nusukantys mokesčius nuo visų.
Nesvaikit apie DI kaip apie kažkokią panacėją. Peeplt - tavo įsivaizduojamas transporto srauto modelis panašus į "I robot" ar "Minority report", bet tokie dalykaip kaip "Demolition man" jau yra (Tesla). Iki tokio reikės laukti kokius 50 metų, ne todėl, kad kompai lėti ar DI neturės instrukcijų, bet "senos kartos" žmonėms bus neįprasta, kad mašinos pačios važiuoja per sankryžas netabdant, su minimaliais atstumais iki kitų, skersai tavo paties važiavimo kryptį važiuojančių, mašinų. Įsivaizduokime situaciją, kai varai ant 50 km/h ir tau iš šono atvaro šiukšliavežė ant 50 km/h, ir pravažiuoja pro tavo mašinos galinę dalį nestabdydama 1 sekundė po to, kai tupravažiavai ir 3 cm nuo mašinos.
sub 2019-05-23 11:47
Tavo komentaras yra visiškas nonsensas. Tau vairaviams turbūt svarbiau už viską. Tu pats idiotas. Jaunoji karta yra šaunuoliai, nereikia jų žeminti. Ne visiems vairavimas yra kažkas wau. Kai vairavimas tampa darbu, atsibosta taip greit, kaip tavo komentarai. Aš asmeniškai turėdamas 15 metų vairavimo stažą duočiau vairuot DI, kad pats tuo metu galėčiau kažką geresnio nuveiks, kad ir tą patį youtube pažiūrėt.
peeplt 2019-05-23 12:07
Aš apie laiką nieko nešnekėjau.
50m sakyčiau toks optimalus ar net labiau optimistinis terminas.
gytis13 2019-05-23 13:07
Na, man autopilotas mašinoj visai patiktų.Pagrindinė priežastis - po darbo man norisi pailsėti. O vairavimas reikalauja nemažo dėmesio sutelkimo, darbe irgi reikia sutelkti dėmesį, taigi vairavimas nėra poilsio forma. Tiesiog automobilis važiuoja, aš snaudžiu. Arba pro langus dairausi. Tokia būtų nauda. O vairuot man jau nusibodo, daug važinėti tenka. Kai porą dienų nevairuoji, tada pavairuot labai smagu, pasiilgsti vairo.
HardAxe 2019-05-23 13:43
Kiek žuvo žmonių su tesla autopilotais? 3?
O kiek žūsta be autopilotų?
Ko čia visi verkiat, ar kas tikit, kad atsiradus pilnam autopilotui per artimiausius 15-20metų nebus galimybės vairuot pačiam? Norėsit it vairuosit. O autostradoj galima bus jungti AP jei jau taip.
Beja, ne visur autostrada tai 2 valandos viršyjant greitį. Aš skandinavijoj iki giminių važiuoju beveik 6val geru tiesiu keliu. Net ir durnokas AP būtų idealu įveikti kokias 4val iš jų tiesiam 1.5 juostos greitkelyje.
AAA000 2019-05-23 20:18
tau tik atrodo, kad parasei protinga komenta - o is esmes remiesi klaidingomis prielaidomis. tavo komentaras is roziniu fantaziju srities - mazdaug "pasvajokim - kaip galetu but idealiu atveju" cia tu atstovauji tipiska standartinio kvailio, ar zmogaus su ubago mentalitetu nuomone - ir tiek.
del visuomenines infrastrukturos. siuo atveju - keliu. jai pinigu skiria visuomene, demokratines daugumos budais, per mokescius ar kazkas panasaus. ir infrastrukturai pinigu visada truksta. nes niekas nenori moket. tu aiskini - kad atsiras DI ir bus rozinis rojus. o realybej bus taip - jei tik pamatys, kad yra nors sioks toks efektas - tai visi prades rekt - kad va mokescius mazinkit ir realybej jau esama infrastruktura prades griut, o ne toliau plestis
kamsciai priklauso nuo keliu pralaidumo ir nuo esamu automobiliu kiekio. ta prasme FIZISKAI automobiliai turi tilpt kelyje. ir sankryzose eismo srautai TURI NESIKIRST!!! pvz visas sankryzas turetu perdaryt i "Pinvija" ziedu tipa ar kazka panasaus. DI tegali valdyt geriausiu atveju autiomobiliu vaziavima. fizinio sutalpinimo ir sankryzos pralaidumo DI niekaip negali valdyt. standartiniai kvailiai to visiskai kazkodel nesuvokia. sakykim isidiege ten tipo vienas kaimas ismania sviesoforu sistema uz debesi milijonu. tai ir yra kazkoks supaprastintas DI analogas. nu ir kaip - veikia? pagerejo situacija su kamsciais ar ne?
cia ir yra realybe - ka gales DI. o REALIOS keliu pralaidumo ir fizinio automobiliu sutalpinimo savybes niekur nedings nuo to.
dabar del to susodinimo po kelis - atseit sumazes auto kiekis ir vel bus rozinis ne kamsciu rojus cia vel eiline tipiska vidutinio debilo fantazija. REALYBE bus tokia - kad surinkt tuos tris ar keturis "klientus ubagus" - reikes nuvaziuot papildomus atstumus iki ju, taip pat reikes laukt ten - jei jie veluos, ar vazinet prie dar kokio kito "ubago" - jei sakykim atsaukia. REALUS nuvaziuots kelias bus daug didesnis. vadinas keliai bus uzkimsti labiau ir zenkliai labiau!. nei turint savo asmenine transporto priemone - isedi ir vaziuoji iki galutinio tasko iskart! tu islosi laika, plius islosi kompaktiskiausia imanoma marsruta. nes vaziuoji iskart. iki taves nereikia atvaziuot, paskui tave isleidus nereikia automobili kazkur nutransportuot. kelias fiziskai uzimamas daug trumpesni laika!!! as nesuprantu - yra tas su dviraciais juk - ir negi jus ant tiek durniai - kad nematot kas vyksta!!!? realybej tokia bendro naudojimo ubagu sistema isvirsta i tai - kad susikaupia dviraciu kruvos nepopuliariose vietose - o populiariose vietose tenka labai ilgai laukt, ir atsiranda dar tokia probema - kad dviracius vos ne utilizuoja savivaldos po vieno pasinaudojimo!!! cia taspac bus ir su DI jus norit tokio meslo? galvas gal persisvieskit. asmeninis individualus transportas isvis tokiu prioblemu nesukuria - kaip "bendro naudojimo" transportas. plius baust yra ka - kuo naudojasi valdzia - nes aiskus savininkas.
o pvz su kokiu metropolitenu ar autobusais pvz netinka - jie kursuoja ne iki kliento. klientas iki stoteles pats atpedina. ta prasme ten visiskai kitokia logistika. taip kad individualus transportas yra bet kokiu atveju geriau. jis mazina kamscius ir didina atsakomybe. o mastyt kad, "bendro naudojimo" auto kart u su DI ispres kamscius - cia demonstruot ubago mentalita ir savo asmenini bukuma...
kai rasau "ubagas" as turiu minty neatsakinga visuomenes nari - kuris is esmes nenori but tos visuomenes nariu ir vengia atsakomybes. kuris atsakomybe nori suverst blogai veikianciam "viesam transportui" ar kokiam "DI" - kuris nesusitvarko, nes nepakankamai tobulas ar dar ten kokios nors rozines debilu fantazijos...cia jei galvojat, kad as tyciojuosi kazkaip ir neturtinguju as cia tematau mentaliteto klausima - nenora REALIAI vertint situacija ir sprest transporto kamsciu kausimus REALIOM priemonem. o jos labai paprastos - individualus transportas (vienam zmogui - viena masina), pakankami kiekiai stovejimo vietu ( tiek vietu prie pastato, kiek jame buna maksimaliai zmoniu), ir ne tokia efektyvi priemone - keliu pletimas. kai tas bus - - tada net ir DI susitvarkys
immortallt 2019-05-23 23:00
Dėl kelių durnių įsivaizdavimo kad jie geri vairuotojai ir kažkokio pateisinimo savo šūdino gyvenimo keliuose turi žmonės žūti - tobula.
peeplt 2019-05-24 09:40
AAA000
Nors tavo mintys dėstomos sklandžiai ir net bandomos pagrįsti kažkokiom argumentų užuomazgom, bet aš pasilieku teisę ne su visais tavo argumentais sutikti.
Aš kaip "standartinio kvailio atstovas", nebeturiu vilties kažkaip įtakoti šios diskusijų temos krypties. Ir tikrai nejaučiu malonumo diskutuoti su žmogumi kuris tave laiko "ubagu" kad ir kokia būtų to žodžio prasmė.
AAA000 2019-05-24 10:10
cia visai kitas klausimas. saugumas keliuose. cia as pilnai sutinku, kad kokybiska DI programa situacija pagerins - jei perims vairavimo nasta. nes zmones skirtingi, ir atsakomybes dydis ir vairavimo igudziai labai skiriasi. taip pat zmones vadovaujasi emocijomis - juos galima isvest is kantrybes. cia DI poveikis bus tiesioginis. ir cia verta investuot. nes DI uztikrintu kazkoki lengvai ivertinama saugumo lygi. ir manau greiciausiai DI del saugumo keliuose butu pigiau, nei palaikyt visuotini vairavimo "rastinguma" tarp zmoniu (dabartine teisiu isdavimo ir galiojimo sistema).
bet tai niekaip nesusije su kamsciais keliuose avarijos del debilu labai trumpalaikiai kamsciai. ir tik vietiniai. lengvai pasalinami. su DI tiesiog bus pacio DI gedimai ar sutrikimai. ir didelio gedimo atveju situacija gali but visuotinis kamstis... nu bet cia tas ant to - taip kad manau nebus aktuali problema. bus kazkoks bendras saugumo lygis, adekvatus galimybems finansuot DI palaikyma. ir tiek.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
MIT dirbtinio intelekto specialistas: „Tesla DI sistema jau dabar yra taip pažengusi, kad net neturi konkurencijos – ir tai rimta problema“ (Video)