Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-05-17 21:41
taigi tegu remia ne elektromobilizma, o konkreciai tik viena elementa - akumuliatoriu. nes tik jis kolkas problemine dalis. del kurios viskas uzsistabdo. nulini pvm tegu taiko akumuliatoriams. pvz pagal kwh kieki kaip nors surista. ypac pazangiems. talpesnis akumas - daugiau paramos. didesne akumuliatorine dalis hybride - daugiau paramos. ar bent jau sumazinta pvm. tik akumuliatoriui. visa kita "parama" yra neefektyvi. ypac neefektyvi ten visokie "eko" ir "zalumai". tik rinkos ikraipymas ir papildomu problemu sukurimas. vietoj normalesniu akumuliatoriu pradeda ten visokius katalizatorius isdirbinet. pradeda imitacinius hybridus daryt. ar isvis kazkokias nesamones - kaip tarsos aljansai - kad tersimo normas pasiskirstyt... TARSA JUK NEDINGTA NUO TO!!! ir mes uz visa tai dar turim susimoket... nes kazkokie debilai buhalteriai nesugeba normaliai mokesciu isdeliot...
immortallt 2019-05-17 22:59
Pirk akumuliatorių už 99,999€ ir gauk Tesla S performance tik už 1 eurą. Buhalteris mūsų protingas, svarbu pablevyzgot, ne esmė kad nieko neraukia.
lizunas 2019-05-18 10:16
O kuom bloga kaina šio? https://www.hyundai.lt/modeliai/ioniq-electric/
Mane šis labiau sudomino dėl to, kad bent aptarnavimas Lietuvoje yra ir garantijas aiškiai nurodo...Tesla labiausiai stabdo dėl aptarnavimo mūsų krašte...
Valstybė turi investuoti į įkrovimo stoteles, kompensuoti daugiabučių kiemų įkrovimo stoteles (kai norima pasijungti jau senokai pastatyto daugiabučio kieme). Kas iš to, kad prisipirks elektro ir vėliau bėdos dėl įkrovimo?
immortallt 2019-05-18 10:37
Šiaip valstybė nieko "neturi". Tačiau siekdama paskatinti švaresnį transportą reikia spręsti problemą. Efektyviausias yra apmokestinti taršų, bet kadangi pas mus su 3l dyzeliais važinėjasi neva ubagai, tai turi kažkaip skatinti.
Dėl įkrovimo bėdų nebus, kai tik bus pakankama paklausa. Kodėl? Nes privatus verslas investuos. Ir dabar planavo investuoti, kol buvo patvirtintas 100 krovimo stotelių planas. Tada privatus atidėjo savo planus, nes šiuo metu yra 1000 elektromobilių ir bus apie 160 krovimo stotelių.
Xdmin 2019-05-18 13:04
Negalima taip, nes stabdai kitas alternatyvias rusis, pvz vandenili.
Marius.brn 2019-05-18 14:26
Ioniq yra šiaip labai neblogas modelis. Standartinių gamintojų privalumas yra servisas. Tesla net amerikoje ir pvz norvegijoje turi vis dar keblumų dėl savo servisų politikos. Eilės būna mėnesinės ir dar turi važiuoti kur kad atliktum servisą. O ir šiaip bendra kokybė gaminimo (neskaitai uber baterijų ir technologijų) tik average, vis dėl to jaunas gamintojas.
O finansuoti neturi, skatinti manau galėtų. Bet šiaip tai mokesčius pradėti rinkti pagal taršą ir viskas. Greit pajudintų reikalą.
Tomasziukas 2019-05-18 18:11
Manyciau kad valstybe neturetu statyti tas ikrovimo stoteles, tiesiog tokiu atveju nevertetu verslui i tai investuoti.
Nepamirskite kad valstybe "investuoja" musu visu pinigus.
Siai dienai pirkti ta Hyundai uz mercedeso c klases kaina. Atsiprasau, ranka nekyla...
diedukas 2019-05-18 19:40
Jau pirmu sakiniu pribaigei ... Dabar jau nepamenu kuris is politiku yra pasakes kad valstybe neprivalo rupintis darbo vietu sukurimu . Vienintele mintis tada atejusi i galva : TOTALUS ASILAS . Situacija del emigracijos net nereikia komentuot . Tai ka tada privalo ??? Iseginet vos ne kasdien naujus draudimus ? Didint mokescius ? Reikalui esant padaryt tave patranku mesa ? Kam isvis reikalinga pagal tave VALSTYBE eiliniam pilieciui ??? Deja AAA000 yra teisus , ko reikia tai geru akumuliatoriu uz normalius pinigus . Ir nereikia cia jokiu tarsos mokesciu ivedinet . Jei zmogui bus pigiau ir patogiau vaziuot elektromobiliu tai didzioji dauguma taip ir darys .Akmens amzius baigesi ne del to tad baigesi akmenys ...
AAA000 2019-05-18 22:22
nematau rysio kur tu cia vandenilio stabdyma izvelgi. pirma irodyk sita savo teigini. o ne sapaliok kaip buhalteris.
vandenilio gamybai is esmes irgi reikia labai isvystytu elektros tinklu - jei skatint akumuliatorius, ju ikrovimo infrastruktura, tai cia netiesiogiai ir vandenilio gamybos technologijos atpiginimas iki tokio lygio, kad pigiau bus skaidyt vandeni elektra, nei isgaut vandenili is naftos-duju produktu kaip dabar
Marius.brn 2019-05-18 22:25
Prie ko darbo vietos, valstybe ir stoteliu statymas? Verslas ir turi tuom uzsiimti ir kurti darbo vietas.
Net norvegijoje, socialineje demokratijoje, niekas tokiu minciu net neturi. Elektriku firmos irengineja viska ir viskas. Vieninteli ka padare norvegijos valdzia, nueme mokescius elektromobiliams, net PVM ir suteike isimciu. Zmones perka elektrines masinas, elektrikai dirba. Kai kuriu nuomone, net tai iskreipia rinka, kai pvz, nuimti mokesciai uz tarsa ir PVM. (skaito kad nesazinga, kad nuimta nuo PVM).
Reportinu uz izeidinejima ir nekonstruktyvia diskusija.
AAA000 2019-05-18 22:39
juokinga skaityt net tokius buhalterinius sapaliojimus.
yra tokie technologiski variantai:
galima sukonstruot 3 litru varikli, kuris atlaikys milijona kilometru.
ir galima sukonstruot 1 litro varikli, kuris laikinai imituos mazdaug 2 litru milijoninio variklio galimybes ir pratems kokius 200-300 tukstanciu resursa. kol uzkals.
ta prasme, ziurint technologiskai, ta kuro ekonomija (apie 5-7% tik kazkur) - pasiekta labai nenaudingomis salygomis. turi keist maziausiai 3 kibirus ir maziausiai tuos tris kartus susimoket visokius pwm, registracijas ir pan. kruva gavos skausmo. provinciju gyvenbtojai gvena toli nuo biurokratijos tasku ir elementariai neturi laiko vazinet ir teb visokius popierelius pildyt. del to ir perka patikimesnes masinas. kurios vaziuoja ilgiau nei kibirai buhalteriai sito neivertina ir galvoja, kad cia provincijos samokslas, kaip atvaziuot i miesta ir prismardint o is tikro tai parazitai yra butent patys buhalteriai ir cia juos reikia naikint, kad tik centruose paliko tas visas biurokratines nesamones, del kuriu dabar ir kencia kamscius, uzterstuma ir pan...
as tai isvis manau, kad buhalteriskai naudingiausia butu visus Lietuvos gyventojus sukist i backas, privest maitinimo ir sykimo vamzdelius ir transliuot kokius vaizdus tiesiai i galva per implantus masinas isvis uzdraust reikia. jas reikia pakeist virtualiais pojuciais. butu ekologiskiau ir pradet sita reiketu butent nuo buhalteriu. tokie buhalterizmo fanai kaip imortal patys prasosi tiesiog
Berserkas 2019-05-19 00:45
Na, Lietuvos autoparkas gana senas todėl paprastai būna didžialitražiai (europiniu standartu) tačiau seni automobiliai. Taip pat dyzeliniai, kurie labiausiai kenksmingi žmonėms tiesiogiai.
Šiuo atveju manau jog reikėtų apmokestinti ne pačius auto, o dyzelinį kurą. Jog žmonėms labiau apsimokėtų rinktis benzininį auto. Taip pat paskatinti pirkti naujesnius auto.
immortallt 2019-05-19 00:55
Lietuvos parkas senas dėl vienos paprastos priežasties - už tai susimokėti neturi.
Didžialitražis - nes nu nelygis pirkti silpnu varikliu.
Aha, apmoekstinti kurą, kad tie kurie su kontrabandiniu kuru važinėjasi, galėtų pirštais badyti.
Berserkas 2019-05-19 01:01
Ir kiek žmonių važiuos kaip sakant terliotis su kontrabandiniu kuru. Tiesiog bus paprasčiau pereiti prie kito kuro. Pvz tiems kas turi senus dyzelinius auto, paskatintų parama pirkti kiek naujesnius benzininius.
Taip pat būtų galima paskatinti naudoti benzininiuose auto alternatyvų kurą, pvz:. LPG, bioetanolis ir pnš. Lyginant jų kainas su dyzelinu daug mažesnė. Aišku reikėtų automobilyje atlikti pakeitimų norint naudoti kitokį kurą. Galėtų tarkim kompensuoti už įranga benzininiams auto.
Xdmin 2019-05-19 08:59
Vartojimo skatinti/kompensuoti nereikia, ji reikia kontroliuoti.
Dujos ir dabar labai gerai kompensacija, jo kaina 50% mazesnei nei benzino. Dujomis vaziuoti yra pigiau nei dyzeliu. Kuo labiau visi kurai brangsta, tuo labiau apsimoka vaziuoti dujomis.
Visokie automobiliu ir draudimo mokesciai, o ne tiesiogiai apmokestintas kuras yra priezastis gamintojai iskart nededa duju irangos bent puseje benzininiu automobiliu.
diedukas 2019-05-19 09:01
Nieks cia nenori kazko izeidinet . Buciau tikrai nerases jei ne sis sakinys . Teko susidurt su gyvenimiska situacija kur turtingas kaimynas gal metus laiko plusdavo nepasituricia bobute . Kai neiskentusi kreipesi i pareigunus , ju atsakymas buvo : jei nori kreipkis privataus kaltinimo tvarka , nes nuo 2015m. beroc vidurio izeidimas yra dekriminilizuotas . Didelis aciu musu gudruciams ...Šiaip valstybė nieko "neturi '. (pro asaras ) Seip tikrai immortallt butu idomu paskaityt atsakymus i klausimus Atleiskit jau kad cia auksciau parasyta yra ne i tema . O kas liecia elektromobiliu pletra , valstybe turetu pasidomet bent pilieciu nuomone apie tai (kad ir labai retai ) . Draudimais ar tarsos mokesciai nieko neispresit pakol nebus alternatyvos - tobulesniu akumuliatoriu . Na gerai perses dizioji dauguma i elektromobilius , uz ka remontuosim kelius ir kamsysim biudzeto skyles ? Teisingai - bus mokesciai . Ar bus pigiau vaziuot ? Abejoju . Is technines puses ar bus paprasciau ir pigiau ekspluatuot elektromobili - ir abejoju . Na kazkaip neteko dar sutikt auto su VD varikliu kur butu silumos siurblys ... Tiesa , gi dar bus savalaldziai ,ir kaip tave vezti pvz. i Miroslava tiesiai ar per Pariece , nieks neklaus . Na , tikiu kad oras bus svaresnis
immortallt 2019-05-19 20:17
Bersekas, prieš 6 metus kontrabandiniu dyzeliu gal apie 40% važinėjo. Bent trečdalis kontrabandines cigaretes rūkė - terliojasi.
Piliečių nuomone domisi, dar pats organizavau diskusiją, kur dalyvavo aplinkos, energetikos ir ūkio ministrai, viceministrai, visuomenės atstovai ir pan.. Tik reikia pakankamai domėtis. O visuomenės nuomonė (daugumos) čia aiški. Apmokestinsi automobilius - politinis lavonas.
Alternatyva yra, vietoje 3l TDI gargaro rinktis ekonominės klasės mašiną, dažniau naudotis viešuoju transportu, dviračiu, peškom, elektriniu paspirtuku. Lietuvoje 1000 gyventojų automobilių daugiau nei bet kurioje kitoje ES šalyje. Šveicarai tiek automobilių neišgali išlaikyti.
Tu abejok ar pigiau, o tie kurie naudojasi išleidžia mažiau. Yra ne vienas entuziastas ir Lietuvoje kuris dalijasi kiekvienu centu išleidžiamu.
AAA000 2019-05-19 22:00
idiotiniu paistalu koncentruotas rinkinelis senai toki beskaiciau...
AAA000 2019-05-19 22:15
neverta kompensuot. cia irgi didziausia nesamone - kompensuot automobiliu pirkimo kainas salyje kuri ju negamina. cia kaip pinigu ismetimas iskart is salies. samoningas salies biudzeto zlugdymas. gali palaukt 10 metu ir nusipirkt deveta. kaip daro normalus ekonomiskai REALIAI issilavine zmones. tie kur perka naujus - is esmes yra Lietuvos priesai, kuriuos reiketu apmokestint papildomai. nes per mazai mokesciu susimoka ir parazituoja likusios visuomenes saskaita.
Berserkas 2019-05-20 08:21
Na, aš neturėjau omenyje, kad kompensuotų naujus auto, sakiau naujesniems. Tam, kad žmonės pakeistu visus tuos senus dyzelinius lavonus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai kada elektromobiliai kainuos kaip įprastos mašinos su vidaus degimo varikliais? Ekspertai keičia prognozes - pasaulis pasikeis labai greitai