Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
daynewss 2019-06-07 12:48
O ta Mazda hibridinė pavara yra ne kas kitas kaip Toyota Hybrid Synergy Drive. Nesu ekspertas, bet kompresija 16.3 yra tikrai nemaža, net didesnė, nei mažiausia dyzelių. Įdomu, kaip ilgai važiuos? Manau, kad ilgai netemps šitas projektas, nes aptarnavimas turėtų būti brangus - tepalai, dvigubai daugiau purkštukų ir t.t. Mazdai patinka iškrypimai.
HDi 2019-06-07 14:35
Dvigubai daugiau purkštukų, arba tiesioginis + daugiataškis įpurškimas ateina ir pas kitus gamintojus, dėl didesnio efektyvumo, geresnių ekologijos rodiklių.
Toyota jau ~10 metų tą daro, Audi ir turi modelių su dviem purkštukais cilindrui, ford ir naudoja senokai ir t.t.
Tiesioginis įpurškimas gerai aukštuose apsisukimuose, daugiataškis įpurškimas su tiesioginiu žemuose.
Mazda yra mažas gamintojas, Subaru turbūt dar mažesnis, tai iškrypimai ir nišiniai produktai nors ir rizikingi, bet padeda jiems išsilaikyti (Mazdos atveju)
kiesza 2019-06-08 23:18
Nuo 4,6l/km Tai rėaliai apie 6l benzo, kas nėra mažai, o žiemą net į tuos 6 nebus įmanoma tilpt. Kur či stebuklasd neįkertu.
Xdmin 2019-06-09 10:18
Kiek zinai tokio dydzio automobiliu kurie ne popieriuje tilptu i 6l benzino?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mazda3“ su revoliuciniu varikliu „Skyactiv-X“ žengia į rinką - kaip jis suderina benzininių ir dyzelinių variklių savybes?