Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2019-06-07 17:28
Įdomu kaip bus su šio variklio ilgaamžiškumu. Jeigu pasirodys gerai, tai manau, atvers visai kitą pusę, tokių nedidelių variklių.
Evil Goku 2019-06-07 20:08
Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR - 440 bhp / 328 kw
https://fastestlaps.com/models/mitsubis ... -fq-440-mr
O kalbant apskritai apie 4 cilindrų variklius, tai MAN B&W 4K90 išvysto 18 280 kW galią.
IceBullet 2019-06-07 20:55
Hm, I6 geriausias pasirinkimas budavo daug metu, na ir boxer varikliai. Kodel jie gamina pikta 4 cilindru varikli? Del ekologijos? Keista, nes niekas is niekur neatsiranda ir niekur nedingsta. Tai jeigu jis isspaus virs 400 AG is 4 cyl. tai jis ismes maziau slamsto per duslintuva nei, tarkim, I6 tokio pacio galingumo? Primena anekdota: dirbame pigiai, greitai ir kokybiskai, bet galite pasirinkti tik du variantus.
HardAxe 2019-06-10 09:30
jei norisi tikrai serijinio, tai volvo l4turbo VEA platformoj visi šiuolaikiniai varikliai naudoja tą patį 2l bloką, galingiausia stock modifikacija nedaug atsilieka.
367 PS (270 kW; 362 hp) at 6000 470 N⋅m (347 lb⋅ft) at 3100–5100.
Priežastys turbūt mažinti naudojamų gaminamų dalių skaičių ir ekologija testuose, kai nespaudi gazas dugnas. (labai norėčiau, kad į testavimo metodik įeitų 0-100 įsibėgėjimas per dokuose duotą laiko tarpą).
HDi 2019-06-10 09:58
FQ440 ir visus kitus FQxxx leidimus nėra labai teisinga vadinti serijiniais.
Pumper 2019-06-10 11:29
Tokiom nesąmonėm užsiima, nes mokesčiai nuo litrų priklauso.
Evil Goku 2019-06-10 23:26
O tai Koenigsegg Agera RS, 25 vienetai kur pagaminti - greičiausias serijinis automobilis.
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport, World Record Edition - 5vnt ("paprasto" Bugatti Veyron 16.4 Super Sport - 30vnt), iki 2017m. greičiausias serijinis automobilis
HDi 2019-06-11 09:22
Ne vienetuose esmė yra. Visos Agera RS, Veyron 16.4 Super Sport ir t.t., yra gaminamos toj pačioj gamykloj, kad ir koks ten leidimas (RS, Super Sport, World Record Edition). O Lancer Evolution FQxxx nėra pagaminamas Japonijoj, jis nuo konvejerio nueina kaip paprastas Lancer Evolution, gal pagal tam tikras sutartis ne pilnai surenkamas, bet išeina su standartiniu galingumu standartine pakaba, ir FQxx atveju atkeliauja į Mitsubishi UK padalinį, kuris dar bendradarbiaudamas su Cossworth perdaro tą lancerį legaliai su aftermarket variklio komponentais, pakaba, bet su garantijom ir t.t. bet ar jis vis dar serijinis? Nemanau.
FQxxx net nelabai buvo siūlomas už UK ribų dėl tos pačios priežasties, kad buvo perdaromas tik karalienės šalyje, o ne Mitsubishi gamykloje nuo konvejerio toks nueidavo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mercedes-AMG“ pagamino galingiausią keturių cilindrų variklį pasaulyje, tačiau vairuotojus džiugins ne galia