Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
amas 2019-06-17 15:47
Kam elektromobiliui, "variklio" gaubtas ir išvis ta priekinė dalis?
Kad įriktu kažkokiam gražaus automobilio suvokimui?
iPienius 2019-06-17 16:32
1. kam automobiliui bagazine? kad susidetum daiktus. siuo atveju cia yra papildoma vieta daiktams susideti.
2. avarijos metu zymiai padideja saugumas. visa priekine dalis deformuodamasi sugeria smugio jega, todel zmones automobilyje lieka sveiki. viena is priezasciu, kodel teslos surenka maksimalius ivertinimus dauzymo testuose.
amas 2019-06-17 23:19
Tai dėl saugumo reiktu iš visu pusių tai padaryt, kaip kokią skraidančią lėkšę ir vietos daiktams būtų daug.
bahuriux 2019-06-18 10:28
Saugumas gal ir padidėja tiems kas sėdi viduje, bet tai yra mirtina pėstiesiems, dviratininkams ir motociklininkams tokia bukasnukė TP.
domomikas 2019-06-18 15:15
Butu taip, jeigu kalbetume apie kitas masinas, o ne teslas. AI suminimizuoja siu nutikimu kieki daug kartu palyginus su konvencinem masinom. Ir siaip, tai yra tavo spekuliacija kuri neparemta kitais veiksniais kaip daugiau sensoriu turinti masina, geresne kontrole ir t.t.
bahuriux 2019-06-18 18:30
Kad pikapo geresnė kontrolė, tai čia irgi spekuliacija, to negali būti iš principo, nes jis nestabilus jau nuopat blue printo. Gal kiek geriau nei su vdv nes sunkios baterijos yra ant dugno, bet vistik tai aukšta mašina. Sensoriai ir autopilotai gerai, bet dar kolkas anksti apie tai kalbėti, visa tai dar tik beta stadijoj ir tie vairuotuojai ir kiti eismo dalyviai visi yra beta testuotuojai kolkas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ pikapas kainuos mažiau nei 50 000 dolerių, „atrodys, kaip iš mokslinės fantastikos ir bus geresnis nei F-150“ – Elonas pasidalino naujausia informacija apie atkeliaujantį elektrinį pikapą