Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pompa 2019-06-19 10:50
egr voztuvas, kuris nusiuncia iki 50% ismetamuju duju atgal i kamera sumazina degimo kameros temperatura, cia tik man vienam galai nesueina? kaip tik bmw automobiliuose isimineja egr voztuvus, nes uzsikemsa ir paskui sunkiai ikaista auto iki darbines temperaturos ziemos metu
daynewss 2019-06-19 11:55
Žinau, kad fūros su AdBlue irgi makliavoja, deda "apipistukus", kad kompas matytų, jog AdBlue naudojamas, kai tuo tarpu jo net nėra.
amas 2019-06-19 12:40
O koks tikslas, juk tas adblue pigus ir nedaug reikia?
Almiasas 2019-06-19 16:03
AdBlue sistemos genda, o jų remontas brangiai kainuoja.
Cituoju iš: http://www.auto-bild.lt/2017/01/kam-aut ... as-adblue/
-------------------------------------------
5. AR SCR SISTEMOS GENDA?
Paprastai gamintojai sako, kad sunkvežimiuose šie sprendimai jau seniai pasiteisino. Jei taip, paklauskime sunkvežimių vairuotojų. Pakanka apsilankyti bet kuriame teminiame interneto forume ir įsitikinsime, kad šios sistemos sukelia daug rūpesčių. Verta pridurti, kad sunkvežimiuose tokios sistemos veikia daug geresnėmis sąlygomis nei lengvuosiuose automobiliuose, t. y. veikia beveik nepertraukiamai, todėl sistema pastoviai gauna naujo skysčio. Kodėl tai svarbu? „AdBlue“ vienodai blogai toleruoja tiek žemas temperatūras (stingsta esant –5 0C, užšąla esant –11 0C), tiek aukštas (daugiau kaip 25 0C), tiek ilgalaikį sandėliavimą. Keičiantis temperatūrai, karbamido kristalai atsiskiria ir užkemša degalų sistemą, blokuoja jos siurblį ir vožtuvus. Šie genda, ypač žiemą, o jų remontas brangiai kainuoja.
IŠVADA
Mūsų klimato juostoje naudoti skystį, kuris netoleruoja nei aukštų, nei žemų temperatūrų – drąsus sprendimas. SCR sistema susieta su daugybe papildomų detalių ir
elementų, kurie gali gesti. Taigi, kaip matome, rūpesčiai neišvengiami, tačiau už ekologiškumą tenka mokėti!
*************************
Dar cituoju iš: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/aut ... 220-784830
*************************
Pabrėžiu, kad jei išmontuotume visą naujo lengvojo automobilio „AdBlue“ ekologijos kontrolės sistemą ir tektų viską supirkti iš naujo, gamintojams sumokėtume 7000–14000 eurų. Kalbu apie EGR vožtuvo, DPF suodžių filtro, oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių ir kitų sistemos komponentų kainą. Sunkvežimiams ši suma – atitinkamai gerokai didesnė“, – tikina specialistas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dyzeliniai automobiliai – švaresni nei bet kada anksčiau: kas tokio juose pasikeitė ir ką apie tai sako „Volkswagen“