Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą (Video) (0)
„Lexus GSF“ turi V8 variklį, prabangų saloną ir, sakytume, pakankamai gražią išvaizdą. Tačiau tai vis tiek yra automobilis kaip ir kiti - kelti jį galima tik taip, kaip numatė gamintojas. Šis entuziastas šią pamoką išmoko skausmingu būdu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Youtube“ kanalas „Bullets Garage“ yra kuriamas entuziasto, kuris modifikuoja savo „Lexus GSF“. Smulkūs išvaizdos pakeitimai, išmetimo sistemos modifikacijos ir dar keli patobulinimai gamyklinį „Lexus GSF“ pavertė savininko skonį labiau atitinkančiu automobiliu. Tiesa, jis vis tiek burzgė per tyliai, todėl vyras nusprendė pašalinti kai kuriuos išmetimo garsą slopinančius komponentus.
„Lexus GSF“ galu užvažiavo ant specialių rampų, o tuomet atėjo laikas kilstelėti priekį. GSF yra itin žemas automobilis, kurio šonus dar puošia ir aerodinaminiai aptakai. Taigi, jam reikalingas žemo profilio keltuvas. Šio automobilio savininkas naudojo pigų keltuvą, ant jo dar padėjęs porą ledo ritulio ritulių, kad šis nekliudytų minėtų aptakų. Ir štai kas nutiko
Automobilis dejuodamas kilo į viršų, kol galiausiai kažkas ėmė rimtai traškėti. Nors jo savininkas suprato, kad kažkas negerai, sureaguoti jau buvo per vėlu ir numylėtas „Lexus GSF“ krito žemyn. Pakelta hidraulinio keltuvo ranka negailestingai suknežino automobilio aptakus ir dureles. Remonto kaina sieks apie 4 tūkstančius dolerių, tačiau sumą padengs draudimas. Bet kuriuo atveju, automobilių entuziasto akims tai – tikras siaubas.
Tačiau kas nutiko? Na, entuziastas pasakoja, kad greičiausiai vienas ledo ritulio ritulys nuslydo nuo kito. Tai yra tikėtina įvykio versija, tačiau dar labiau tikėtina, kad meistras kaltina įrankius. Taip žmonės bando nusimesti bent jau dalį atsakomybės naštos (tikrai esate girdėję avarijų kaltininkus, kurie kaltina stabdžius, vairą, saulę ir pasaulį, kad tik jaustųsi mažiau kalti).
Iš tikrųjų, „Lexus GSF“ savininkas net nebuvo pasilenkęs pažiūrėti, ar keltuvas remiasi į gamintojo numatytą sustiprintą tašką. Garsus linkstančio metalo garsas, kuris pasigirdo GSF kylant į viršų, nebuvo normalus. Šioks toks girgždėjimas visada girdimas – krypsta važiuoklė, juda svorio staiga nebenešančios detalės. Tačiau tas GSF išstenėtas garsas tikrai nebuvo normalus – dalis keltuvo tikrai rėmėsi ne į kėlimo tašką, o šalia jo.
Tai – nebloga pamoka tiems, kurie kėlimo taškus taip pat suranda apčiupinėdami dugną ranka – visada būtina pasilenkti ir pasižiūrėti. Jei tik girdimi įtartini garsai, sustokite. Ir, svarbiausia, niekada nelįskite po automobiliu, kuris nėra saugiai pakeltas.