„Volvo“ pristatė dvejus metus ruoštą šarvuotą XC90 - sveria 4,5 t, bet nebijo net sprogimų (Foto)  ()

Klientams, kurie itin rūpinasi savo saugumu, „Volvo“ pristatė šarvuotą didžiausio savo gamos visureigio XC90 versiją. 


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Išoriškai automobilis beveik nesiskiria nuo „Inscription T6“ versijos, kurios pagrindu yra gaminamas. 

Apsaugo nuo sprogimų

Jo kėbulas buvo aprūpintas 10 milimetrų storio šarvais, todėl bendra visureigio masė padidėjo net 1400 kilogramų ir dabar siekia 4,5 tonos.

Sutvirtinta laikančioji konstrukcija kartu su 50 milimetrų storio stiklais suteikė XC90 aukštą VR8 apsaugos lygį. Tai reiškia, kad keleiviai yra apsaugoti nuo bet kuria kryptimi vykstančio sprogimo. 

Automobilis gavo padangas, su kuriomis galima važiuoti net jei jos tuščios, avarinį išėjimą, savaime užsandarinamą degalų baką ir tamsintus galinius langus. 

Inžinieriai prie šio projekto dirbo dvejus metus ir „Volvo“ tvirtina, kad buvo išlaikytos visos geriausios standartinio XC90 savybės. 

Idant papildomas svoris nekeltų problemų jiems teko patobulinti variklį, stabdžius ir pakabą. 

Paslapčių neatskleidė

Šarvuotus visureigius surinkinės Vokietijoje įsikūrusi „Trasco“ kompanija. Ji naudos standartinius „Volvo“ automobilius, kurie gaminami Geteborge. 

Gamintojo atstovai tikisi, kad klientais taps apsaugos kompanijos, kurios automobilius naudos svarbių asmenų transportavimui. 

Daugiau informacijos apie specialią įrangą jie neatskleidė, tačiau patikino, kad buvo siekiama įgyvendinti griežčiausius balistinės apsaugos reikalavimus. 

Šarvuotus XC90 jau galima užsakyti pasirenkant papildomą įrangą, o pirmieji automobiliai klientams bus pristatyti šių metų pabaigoje. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(17)
(1)
(16)

Komentarai ()