Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manciukaz 2019-08-01 20:29
Siela turi: Porshe, Bmw, Mercedes, Audi, Subaru.. bet tik ne tesla
SaMaras 2019-08-01 20:55
Na suprantu, kad „automobilio siela“ yra subjektyvus terminas, bet gal galėtum paminėti, kurie modeliai turi sielą iš išvardintų gamintojų? Ar bus nors vienas pagamintas šiam tūkstantmetyje? O subaru čia prie ko? Galiu apie jį sugalvoti nemažai gražių epitetų, bet tik ne „turintis sielą“
AAA000 2019-08-01 21:44
atsilieka tik autopilote. visur kitur manau lenkia pagal galimybes. o autopilote manau vejasi - lexuse pvz labai panasaus lygio sistemos, tik ant vdv bazes.
negamina del kitko - pelningumas svarbiausias tikslas. o ne pasaulio perversmai bet panasu kad tuoj prigamins
del sielos - tai man automobilis tik daiktas ir kuo jis pilkesnis - tuo geresnis. ir manau daugumai tas pats. man tereikia paslaugos transportuotis save ir savo slamsta. jei atras kas pigesnes teleportacijas ar dar ka nors - as iskart automobili i siuksliu konteineri ikisiu
bahuriux 2019-08-01 22:06
Mano subjektyvia nuomuone siela turi tik porshe nevisi modeliai, Lotus beveik visi modeliai, Toyota supra, GT86, nissan z350, mitsubishi evo, subaru sportiniai modeliai įskaitant BRZ. Netgi opel calibra turi siela (su sąlyga, kad Cd 0,26 ir jei širdis c20let, ar bent jau c20xe) su daug kartų daugiau karmos taškų nei BMW X5. BMW gal ir turi sielą bet tirkrai nevisi modeliai. Apskritai gamintojai kurie gamina SUV sielą yra prarade, tiksliau sielą "pardvę velniui už pinigus" ir taškas. O tesla irgi turėjo sielą, bet prarado, kai pradėjo gaminti model X, ar kokį ten.
IceBullet 2019-08-01 23:48
///M divizija tikrai turi siela, pats maciau
House_of_gold 2019-08-02 09:42
Tai prie ko čia Tesla ? "Sielą" turi labiau sportiniai automobiliai, o ne tokie, kurie yra nukreipti į paprastą vartotoją, kuris naudoja auto kaip susiekimo priemonę ir tiek. Čia dėl sielos galima ginčytis tik apie Tesla Roadster.
conjurer 2019-08-02 12:31
O gal čia kalbama apie automobilio A.I.?
Jei ne, panašu kad tai tiesiog PR straipsnis nukreiptas į religingus žmones.
immortallt 2019-08-02 19:41
Sielą? Kiek iš jūsų automobilį pirkot dėl "sielos"? Man tai juokingi tokie žmonės, kurie viską iki paskutinio cento išleidžia mašinai, o po to net interneto namie atsisako, nes neužtenka pinigų banko įmokai.
manciukaz 2019-08-02 19:56
Galbūt kai kam tas automobilis buvo svajonė, kaip kitam namas, dar kitam išsilavinimas.. ir kam tas internetas kai tu gali lėkt su porshe 911 tam, kad kokiu snobu komentarus skaityt?
eXpo 2019-08-02 21:29
Sielos jus sielos.... vardinat masinas kurios turi ne sielas o daug kilowatu .
bahuriux 2019-08-02 22:01
Nevisai, vardinam mašinas kurios yra sukurtos tikriems vairuotojams kurie supranta, kas yra malonumas vairuot ir dar jei mašina turi kokį nors COOL faktorių. O šiaip galia be kontrolės yra niekas.
Niekas jums to neįrodys, kol patys nepavairuosit tokio auto kuris yra iš prigimties sukurtas, kad tiksliai valdytusi, kad greičiau nei kiti įsibėgėtu ir sustotu, kad greičiau nei kiti tame pačiame posukyje galėtu važiuoti ir dar čia neviskas. Paskui pradedi jausti visų 4 ratų ir kiekvienos ašies atskirai sukibimą ir svorių pasiskirstymus vos ne procentų tikslumu, pradedi jausti kaip skiriasi sukibimas nuo kelio dangos ir padangų įšilimo, va apie ką aš kalbu. Nu vienu žodžiu nekiekvienas to nori ir nekiekvienam tai patinka, bet tas jausmas neapsakomas žodžiais kai gali išnaudoti mašinos galimybes ant pačios ribos ir aš čia ne apie "saulių piešimus". Ir žinoma paprasta mašina su bet kokiu kiekių kW viso to neturi.
SaMaras 2019-08-02 23:03
Na „turintys sielą“ tai ne visai greiti/galingi gerai valdomi.. nors iš kitos pusės tai kaip jau sakiau savo pirmam poste vistiek subjektyvus kriterijus..tarkim, mano manymu, VW Beetle irgi turi sielą.. nors nei vieno bahuriux kriterijaus netenkina..
immortallt 2019-08-03 00:25
Bahuriux, paaiškink man, pagal eismo taisykles, tai ką aprašei, ar leidžiama kelyje?
manciukaz, o viso tavo gyvenimo santaupos kiek gali likti vertos per 2s? Žinoma, kiekvieno pasirinkimas, tikrai nesiginčiju, tik nereikia subsidijuoti negalinčių gyventi be automobilių (nemokami parkingai, keliai, neapmokestinama tarša, ir ne, akcizas to nedengia nė iš tolo, o ir akcizas neturi to dengti). Ir aišku kita medalio pusė, tada nereikia skųstis, kad kiti buržujai lobsta, kol tu skursti savo prabangioje mašinoje.
O juokingiausia tai, kad dauguma mašinoje didžiąją dalį laiko praleidžia sėdėdami kamštyje arba judėdami vidutiniškai 20-35 km/h greičiu
Xdmin 2019-08-03 08:50
Bet pagalvok kodel Beetle turi ta siela. Mano nuomone tai 2 dalykai - isskirtine isvaizda, ir retumas. Bet tais laikais, tai buvo siu dienu Daewoo Matiz - itin pigus automobilis, ir nieko daugiau.
bahuriux 2019-08-03 11:20
Neviskas leidžiama, bet už pagreitį nebaudžiama, turiu galvoj įsibėgėjimą, stabdymą ir įcentrinį pagreitį, visam tam net nebūtina viršyt greitį. O šiaip anksčiau varydavau į nelegalius dragus, paskui tik į legalius, arba pasidraskydavau nakti kai esi vienas ir aplink per kilometrą nei vienos mašinos ar pėsčiojo
vytautas50 2019-08-03 12:51
immortallt 2019-08-04 19:35
Pasidraskančių naktį kai nieko nėra, jau ne vienas užsimušė ir ne vienas liko gyvas užmušęs kitų. Taip, dalis perka mašiną palakstyti, bet absoliuti dauguma perka automobilį keliauti. Vieniems tik iš taško A į tašką B, kitiems tarp taškų, bet patogiai. Ar dabar sakai, kad visi turi gaminti tik automobilius tai mažai daliai, kurie dėl mašinos gyvena?
Aš pvz. gyvenu dėl savęs. Ir prieš 5 metus santaupas įdėjau ne į dėvėtos mašinos pirkimą, o į investiciją, šiandien galiu iš grynųjų nusipirkti naują automobilį, ir jau ne ekonominės klasės. Ir vis tiek to nedarysiu, nes mano prioritetai kiti. Tokių kaip aš daugėja, nusiperka kokį Yaris ir pilnai jiems užtenka. Daug yra perkančių iš grynųjų.
kestutisz 2019-08-14 17:22
Ne vienas mirė išbėgęs pabėgioti. Iškritęs iš medžio, lovos, nukritęs nuo riedučių, papuolęs po žoliapjove t.t. ir pan. Taip, kad tas nieko nesako (arba jei griežtai drausti tai viską)
immortallt 2019-08-15 09:25
Sakyk kur gyveni, ateisiu pašaudyti, gi tu ką tik pasakei, kad nieko drausti nereikia. O jei rimtai, tai jei keltų tik sau pavojų lakstantys, tai niekas nieko ir nesakytų, todėl ir sakau, lakstymui vieta uždaroje trasoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas paaiškino kodėl senieji automobilių gamintojai niekaip negali pavyti „Teslos“: „niekas negamina automobilių taip, kaip mes“