Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Lukasfragas 2019-08-27 14:23
To all the Tesla killers: why can't you be real?
HardAxe 2019-08-27 15:16
vienintelės neįtikėtinos sąvybės kurių mum reikia, tai didelis produkcijos kiekis ir gera kaina.
That's it.
Berserkas 2019-08-27 17:05
Tarsi Norvegijoje būtų svarbu automobilio maksimalus greitis ir 0-100km/h
Ne tokie rodikliai turėtų būtų svarbus nebent tai performance automobilis kuris siekia būti geriausias iš visų. Kam rūpi tokių automobilių maksimalus greitis kuomet realiai tik Vokietijoje tam tikruose keliuose galima tiek važiuoti. Kodėl nepasako kiek sveria tos keičiamos baterijos, per kiek laiko gali pats pasikeisti. Kiek su jomis gali nuvažiuoti, kokios tų papildamų baterijų kainos. Kokia turėtų būti auto kaina ir kiek jų pagamintų.
Realiai nieko neturi ir jau tipo konkurentas. Yra nemažai konkurentų, bet kažkaip įdomu sužinoti, kiek modelių jie pagamina? Ten duoda pravažiuoti, kad review padarytu auto, nes viena pagamino ir viskas. Konkurentas jau.
Be to šio įsivaizduojamo auto priekis man primena Tesla.
Paramotoras 2019-08-27 19:13
Tai kad tokia firma pasalinta is imoniu sarasu 20 rugpjucio 2019. Ji jau neegzistuoja.
AAA000 2019-08-27 21:34
sveria tiek pat, kiek ir originalios jau idetos apie trecdali auto svorio. kazkur 500kg eiles.
pasikeist galima pvz Leafe per kazkur pusvalandi. namu namudinem salygom garaze per diena ar dvi. nu tai tiketina situs rodiklius gerins kazkiek
kaina apie puse auto. is esmes visi elektromobiliai yra tik priedas prie akumu. ir ten mazai skirtumo ar pirksi sau du elektromobilius; ar viena elektromobili + antra akuma + keitimo visokius pricindalus... pagal mane antras variantas seniai irodyta kad beprasmis... beprasmis - nes akumas yra brangus. cia kaip paimt sakykim VDV automobili - pasilikt koki vaira, pora sedyniu ir faras - o "visas kita dalis" pakeist keist elektromobilio akuma is esmes beprasmiska, nes jis vertingiausia elektromobilio dalis... nesvarbu kad kompaktiskas... plieniniam ziede su brilijantu uz 1000€ jus irgi keitinetumet brilijanta i neaisku ka? nemanau. kad ir turesi antra akuma - tu turesi dar iki jo sugrizt - kad pasikeist... kaip tada su logistikika?
kas geriau - vaziuot 200-300km, pasikeist akuma ir vel grizt 200-300km. ar ta laika "vazinejimams keitimui" geriau palikt ikista i rozete ir paciam kur nors palebaut? man pvz logiskiau atrodo vaziuot tiesiog dviem elektromobiliais. viena palieki kraut - o kitu vazineji. grizes pakeiti. vairuotoja islaikyt bus pigiau, negu ten su kazkokiais akumu keitimais knistis... vairuotojai pigesni...
Dario 2019-08-27 21:49
Svarbu kažką žmonės daro, pradžia kažkur turi būti, kitaip dar 30 metų su stumuokliniais varikliais kaukšesim... Man tik liūdna kad nauji gamintojai turi tiek lauko ir energijos švaistyti darant pusiau sportines mašinas, kai būtų daug pigiau daryti praktiškas tiesiog, bet jų kaltinti negali, kad išgyventi turi lysti busimiems klientams į rura, kitaip jie niekada nesidomes paprasta elektrine auto, daugumai žmonių reikia sensacijų, juk pažiūrėkit aplinkui nesvarbu kokioj šalį begyventumet, aplink dauguma yra atbuke nuo patogaus gyvenimo plastiko naudotojai, va dėl to tokie rezultatai. Pirmi skaičiai apie naują būsimą elektrine mašiną prasideda ant kiek ji lekia... Kaip kad čia kažkas minejo kad Europoj jau net nebėra kur lėkti, bet vistiek visi domisi top speed o ne praktiskumu.
SaMaras 2019-08-27 21:49
Aš visai norėčiau, kažkokios standartizuotos jungties baterijų išplėtimui.. tipo kaip USB, gamina kas nori.. tuomet nusiperki pusėtiną auto, kuris nuvaziuoja 150-400km, o reikalui esant išsinuomoji „stogo bagažinę“ ar priekabėlę su akumuliatoriais iš bet kur jungtį klackt ir važiuojam 1000km.. nereikia, gražinai ir vėl važiuoji.. juk neperkam ir mes visi mikriukų.. o kelionėms surandam išeitį..
Xdmin 2019-08-27 22:09
Nera nes tai nera taip paprasta. Dabartiniai automobiliai pritaikyti ant stogo vezti ~80kg. Tokia stogo bagazine tau labai suprastins valdyma, padidins vejo pasipriesinima ir siaip, nedaug akumuliatoriu ten tilps, tai gausi koki 100km, nedaugiau.
Priekaba irgi padidins pasipriesinima ir siaip nelabai patogu.
Manau geriau tais retais momentais issinuomuoti automobili kuris pritaikytas nuvaziuoti ta 1000km.
HardAxe 2019-08-27 22:34
Visi pasakoja, kad stogo bagažinė smarkiai didina oro pasipriešinimą... Bet aš kiek su ja važinėjau nepastebiu skirtumo kuro sąnaudose.
Galbūt kažkiek skiriasi vidurkiai, bet viskas paskęsta vėjo/greičio duomenų triukšme.
Važinėju legaliais greičiais. Kas jaučiasi, tai 70+ važiuojant didesnis garsas, sakykim kaip važiuotum +10-20km/h
Samaras, xdmin, manau jus abu iš dalies teisūs. Su dideliu automobiliu bėda, kad jų kainos nuomos kosminės. Pamėgink išsinuomuoti kažką didesnio už kompaktinę 5vietę mašiną... dažniausiai ta mintis atšoka.
Baterijos nuoma būtų liuks, bet baterijos yra ~1kg/km, kad ir kaip talpiai talpinsi į ilgą kelionę 1000kg baterijų nepasiimsi, rankiniam bagažui vietos neliks... O ir atstumas pradės mažėti vien baterijas vežiojant
Manau koks tai universaliai pajungiamas generatorius būtų patraukli įdėja. Jei greičio palaikymui reikia kažkur 15kw tai ~5kw generatorius nuvažiuojamą atstumą ~padvigubintų. Bet toks variklis jau suvalgys visą 80kg stogo apkrovą, gal atsiras rotoriniai ar HH celių sprendimai?
Hidraulinis 2019-08-28 10:55
HardAxe>> kaip suprantu tu per fizikos pamokas labai giliai miegojai. Amzinojo variklio isradejas.
Berserkas 2019-08-28 11:22
Nieks pirkdamas prabangesnį auto neturės noro ten terliotis 30min prie baterijų (greičiausiai ir ilgiau). Arba ten paprastai įjungi krauti jas arba kažkokia sistema kur nesunkiai visos baterijos nusileidžia. Jeigu ne tada 99% pirkėjų bus tai nesvarbu, kad galima pačiam pasikeisti. Ir estetiškai tikriausiai ne kaip būtų atrode. Be to Leafe ir baterijos daug mažesnės. Čia tai iš viso koks svoris jeigu rankiniu būtų viską keisti.
O dar kiek papildomai baterijos kainuotų.
Lukasfragas 2019-08-28 11:49
Is kur tu cia tokia info trauki?
HardAxe 2019-08-28 14:04
Kurioj vietoj miegojau?
HH turėjau omeny vandenilio kuro elemento bateriją, kas realiai būtų puikus range-extender jei tik dydis/svoris geras. Ne vandens skaidymą.
Paramotoras 2019-08-28 14:34
Paziurim kur ju kontaktas kokis nors https://www.frescomotors.com/
NERA
Paziurim https://www.proff.no/bransjes%C3%B8k?q=fresco+motor
ISREGISTRUOTA
Paziurim kam priklauso domenas https://www.frescomotors.com/
http://whois.domaintools.com/frescomotors.com
A FIG SUPRASI:
DAR BUS KLAUSIMU APIE SCAMERIUS IESKANCIUS PATIKLIU FINANSUOTOJU
kukulis4 2019-08-28 19:25
Keiciama batarke bus labai gerai, jeigu tik verslo modelis, kad elektromobilio savininkas - vartotojas, o batarkes - gamintojas, butu imanomas. Ar tai realu - nezinau, bet man tai butu vienintelis priimtinas varijantas, nes issikeist puse masinos kainavusia nauja baterija i kazka nezinomo - labai neviliojanti perspektyva.
AAA000 2019-08-28 19:51
nerealu - bande gi net pries 100 metu jau suprato, kad durna ideja. cia taksi tada bus, o ne elektromobilis. tu grusiesi kazkur eilese prie akumuliatoriu keitimo. turesi kazkur vaziuot ir kazka beprasmisko daryt. atidarys keitimo degaline Vilniuje ir is kokio Panevezio vazinesi keist? ane?
kai tuo tarpu pasikraut gali namie. ir tau niekas to negali sutrukdyt. net jei elektra atjungtu - tu gali savo mini elektrine dabar turet. tau niekas jokiu akcizu neikals ir t.t. jei tu turesi visa sistema. keiciami akumai - tai dalies sistemos nevaldymas. per dideles dalies.
su vdv jau ir taip prisikniso su reguliavimais - kad normaliai vaziuot nebegali o cia dar akumus kazkas grieztai kontroliuos, nes kitaip isvogs tiesiog naujus...nemanau kad bus daug norinciu privatininku tokias biurokratines sistemas apmoket... tik versle nebent.
----
elektromobiliai turi viena zenklu pranasuma - pati elektra is esmes ateity bus nemokama. nes ji jau de facto tapo atsinaujinantis resursas. pats pagaminimas ir jos kiekis. o mokama bus uz pacia prisijungimo paslauga. kuo sudetingesnis prisijungimas tau reikalingas - tuo brangiau mokesi. va i tai manau viskas migruoja. o elektromobiliai tiesiog vazinejantis akumuliatorius su sudetingesniu prisijungimu visos kitos detales ten priedai prie akumo aksesuarai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Norvegija rengiasi sudrebinti elektromobilių rinką – „Fresco Motor“ pristato neįtikėtinomis savybėmis pasižymėsiantį elektromobilį