Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2019-09-26 21:41
Jau rimti pokyčiai pagaliau prasideda
vytautas50 2019-09-26 21:53
Berserkas 2019-09-26 22:07
Niekas nesugrįš į akmens amžių, tik tu sugrįši į savo laikmetį.
vytautas50 2019-09-26 22:14
daynewss 2019-09-27 08:40
Ką tai reiškia? BMW kai kurios variklio blokus gamina jau beveik 25 metus praktiškai nepakitusius. Kalbu apie M62/N62/N63. Daugiausia buvo žaidžiama su galvomis. Tai čia lygiai tas pats. Daimler sako, kad nieko naujo neišradinėsim, bet variklius dar gaminsim ir naudosim kokius 30 metų. Tik truputį pareguliuosim galvas ir turbinas.
Iš dalies Vytautas50 teisus - VDV tobulinimo ribos jau praktiškai pasiektos. Galima žaisti su įpurškimais, turbo, bet tai kelia naudingumą labai minimaliai. Tai tiesiog neapsimoka. Atsiradus kiek geresniems akumuliatoriams, ir manau, kad netolimoje ateityje jų atsiras dar geresnių, bei išsišokėliui Tesla visa pasaulinė automobilių pramonė sukruto.
O ir žmonės nebenori gyventi smoge. Kaip ir dažnai minėjau lazda visada turi du galus. Žmonės norės krautis elektrinius auto naktį, todėl saulės energija čia nepadės, todėl greičiausiai bus naudojamos atominės, bet čia jau kita istorija...
HDi 2019-09-27 09:10
Na dar neišsemtos, yra dar kintamo suspaudimo laipsnio technologija kurią Infiniti jau kaip ir paleido į rinką, Mazdos benzininis HCCI variklis. Apjungus kintamą suspaudimo laipsnį ir HCCI būtų nemažas laiptelis pagerinti VDV efektyvumą. Aišku apsimokėjimo klausimas, kita tema.
O šiaip galvoju kad dar VDV su hibridais gyvuos ilgai, dabar daugumoj elektrinis variklis kaip pagalbinis, kažkada ateity VDV jau bus tik pagalbinis, bet abejoju kad taip ims ir numirs.
technologas 2019-09-27 10:15
Į akmens amžių greitu metu negrįšime, bet gali užgriūti panaši ekonominė aplinka kaip XIX a., bus įdomu (tiksliau graudu) pažiūrėti, kaip XXI a. W-3 marketingo specialistų kartai, įnikusiai į smartphon'ų ekranus teks grįžti realybėn.
gytis13 2019-09-27 14:08
Nebus to 19 amžiaus, liks tie kompai ir telefonai, tik tiesiog teks priprasti prie prastesnių susisiekimo galimybių. juk neišnyks elektros gamyba, tiesiog mastai kris. Va turėti kaimo sodybą gal jau neapsimokės jei važinėti bus brangu. Juk pamenu senus laikus kai miesto autobusai buvo žmonių prikimšti kad net nelysdavo vidun o gatvės tuštokos. Dabar atvirkščiai - autobusai pustuščiai o gatvės pilnos automobilių. Pamenu laikus kai keleiviniai traukiniai būdavo pilni žmonių nes mašinų nebuvo. Dabar reisai seniai nuimti dėl neatsipirkimo. O kai kurie žmonės mano kad nafta kažkur stebuklingai išnyks ir viskas sustos ir reiks vežimais važinėti.
vytautas50 2019-09-27 15:44
daynewss 2019-09-27 19:30
Antrojo Pasaulinio karo metais Vokiečiai gamino naftą iš anglies. Gal ir nepatiktų šiuolaikiniams purškalams tas kuras, bet jis buvo. Taigi, apie naftos pabaigą kalbėti nėra prasmės. Net Audi savo gamyklą turi kurui sintetinti. Ir technologijos tikrai ne 70 metų senumo. O dyzeliai ir ant aliejaus važiuoja, benzinai ant alkoholio. Kai norės - išeitį ras.
Problema egzistuoja, jeigu įvyks staigūs kolapsai/krizės ar pan. Kaip rodo istorija ir sociologija, jeigu pokyčiai vyksta lėtai žmonės sugeba prisitaikyti (pvz. WW2 vidurys-pabaiga, 2008 krizės vidurys-pabaiga), tačiau jei įvykiai staigūs ir pokyčiai dideli (WW2 pradžia, 2008 krizės pradžia) tada prasideda chaosas.
AAA000 2019-09-27 19:56
nafta nera baigtinis resursas. cia yra propagandine nesamone. baigsis ne nafta. baigsis tik PIGI nafta. ji is esmes atsistatantis resursas, galima sakyt net atsinaujinantis resursas. tiesiog nafta naturaliai atsinaujina labai letai. musu poreikiams per letai.
sintetinimo gamyklos cia tiesiog paspartina atsinaujinimo procesa. bet sintetinimas aiskiai bus brangiau nei pumpuot daugiamecius rezervus. nu bet bus ir pliusu. susistetintas kuras bus grynesnis ir kokybiskesnis. varikliai automatiskai taps didesnio NK ir ekologiskesni. ir t.t. tikrai cia nebus del to jokiu kriziu. nesamones rasinejat. krize tera viena - globalaus uzterstumo. bet esant norui visa ta prigaminta slamsta galima vel paverst i pirmine nafta
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskutinė vinis į vidaus degimo variklio karstą? Šiuolaikinio benzininio variklio kūrėjas ir Vokietijos automobilių pramonės gigantas „Daimler“ keičia savo kryptį