Įdomi Estijos Kelių policijos taktika: bauda už greičio viršijimą - laikas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2019-09-30 13:52
Estai šaunuoliai! Labai, man atrodo geras sprendimas. Nors geriau manau iš viso būtų geriau uždrausti automibilius, tik palikti viešojo transporto autobusus ir gal dar kokius nors pramoninius sunkvežimius išskirtiniam atvejui...
kestutisz 2019-09-30 14:15
Gal geriau uždrausti tokias idiotiškas mintis? O šiaip mintis gal ir nieko, jei vietoj baudos - na nepasisekė prašokt tai nepasisekė, teks prabrowsinti tą laiką. Ir dar klausimas ką suspenduoja - vairuotoją ar auto numerį? Gal ten galima tiesiog pakeisti vairuotoją?
FtBall 2019-09-30 14:46
Va čia jau kažkas įdomiau. Dabar +30 važiuojant bauda simbolinė, o kas daugiau uždirba - gali sau leisti važiuoti +50
HardAxe 2019-09-30 16:56
turėtų abu būt. Bauda + stovėjimas. Dažniausiai tie, kas turi pinigų - neturi laiko. Ir atvirkščiai. + šviesoforai galėtų fiksuoti viršyjimus ir degiotis raudonai, kaip Karmėlavoj. Jei kiekvienas Vilniaus šviesoforas taip darytų - niekas nelakstytų, o lakstančių - visi nekęstų.
Berserkas 2019-09-30 17:09
Ką paminėjai, yra realiai vieni geriausių sprendimų
Shinigami 2019-09-30 17:33
Aš žinau žymiai efektyvesni greičio apribojimo būdą. Veikia 100%. Žaliųjų ežerų gatvė Vilniuje buvo išpjaustyta lopais su labai stačiomis briaunomis. Tai niekas net negalvojo važiuoti greičiau nei 10 km/h Jei rimtai, tai jokie būdai nebus efektyvus, kai iš 1000 viršijusių greiti pagaunamas ir nubaudžiamas tik 1. Kaip ir greičio matuokliai. Jie veikia kiek? 200 m atstumu? O paskui lėkių lig akis išdegęs.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-09-30 22:49
Shinigami, o kiek ten toje tavo situacijoje iš tiesų yra grėsmės ir kiek išankstinės asmeninės neapykantos?
Nukainotas 2019-10-01 09:09
Gera mintis, tik reikėtų patobulinti. Jaučiu, dauguma vairuotojų stovi šalikelėj ir netveria džiaugsmu, kad nereikės mokėti baudos, juk per savo darbo valandą dauguma turbūt neuždirba baudos dydžio. Reikia ir baudos, ir priverstinio stovėjimo šalikelėj. O jei dar pridėtų viešųjų darbų - tvarkyti aplinką, rinkti šiukšles, tai būtų ir naudinga visais atžvilgiais.
mobilunkas 2019-10-01 09:51
jei neskubejai bet tiesiog greiti virsijai gal ir gerai tokia bauda, bet jei realiai skubi, tai po tokios baudos leksi kaip akis isdeges. tad realiai tokia bauda beprasme. as pvz vaziuociau <49 jei realiai skubu, o po sustabdymo vaziuociau +49
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-01 18:00
Taip taip... Įsivaizduoju tą pasaulį, kuriame neliko blogų vairuotojų ir krūvą užsidepresavusių komentatorių, nes nebeliko jų dopamino šaltinio. Gal geriau paliekam taip kaip yra - bent turėsit kuo šlykštėtis ir kaifuot nuo to
AAA000 2019-10-01 23:46
demonstruoji vergo, ieskancio seimininko mentaliteta
AAA000 2019-10-01 23:54
siaip tai cia pavadinimas bausmes neteisingas. cia ne laika atima. sita bausme reiktu pavadint laikinu neleidimu naudotis viesa keliu infrastruktura. ir plius bausme momentine. pvz kai teises atima, tai tik imituoja bausme. nes vistiek netikrina - vazineji tu toliau be teisiu, ar ne. tik formalumas.. vieni biurokratai isduoda popierelius. kiti atima. o kontroles problema nesisprendzia. paliekama loterija - pakliusi ar nepakliusi. o vat cia yra jau REALI bausme. tau fiziskai neleidzia vaziuot. ISKART. straipsni reiktu pervardint, "estu policija pradejo pirmieji pasaulyje vykdyt keliu policijos funkcijas" ------ beja mobilunkas, visiskai nesvarbu, ka tu ten darytum ar nedarytum. jei normaliai policija dirbtu - ir taikytu butent tokio tipo - veiksmingas bausmes - tu tiesiog nusipirkes automobili puse gyvenimo salikelej su juo prastovetum praknistum kokius nors vertingus susitikimus ir pan del savo durnumo ir tiek. tiesiog taptum visuomenes nepritapeliu. arba pradetum nebelakstyt. sitoks budas labai efektyvus - tik netikiu kad ilgai ji taikys manau eiline paxazuxa, ir tiek.
HardAxe 2019-10-02 09:30
čia kai skubi į oro uostą ar į vestuves... Tai nebeskubėsi. Aš seniai kalbėjau apie tokią bausmę, pradedant šviesoforais. Puikiai padėtų visiem nesutramdomiem vairuotojam, kaip biznieriai ir seimūnai. Tik reikia kažkokiu būdu išspręsti šviesoforų valdymą kai važiuoja spec tarnybos, biškį neprikolas būtų greitąjai kiekvienas raudonas šviesoforas. Dar zoniniai radarai geras daiktas, sujungtu kelias zonas į vieną didelę pvz Kaunas-Vlektrėnai-Vievis-Vilnius iškarto dundukai nustotų lakstyti. Tas pats su apvažiavimais miesto. O svarbiausia, prie visų normalių ribojimų, reikia ir kelio ženklus sutvarkyti, kad atitiktų realybę.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-02 09:53
Visada galimam rast prie ko prisikabint... Pvz. zoniniai radarai su ilgais atstumais. Tarkim 50% kelio vairavo vienas, 50% kelio kitas vairuotojas. Ir kurį bausi? Trumpoje atkarpoje kol vairuotojais susikeis vietomis, tai greičiausiai padengs laiko skirtumą, bet ilgoje tas atkarpoje tas laiko skirtumas nebebus didelis. Vadinasi turėsi baudą nurašyti automobilio savininkui. Dėl tų šviesoforų tai apskritai jie yra nesaugaus eismo skatintojai, nes persijungia į raudoną labai greitai. Vadinasi vairuotojas turi kalti per stabdžius. Čia jau pats su tuo susidūriau - šokau per raudoną, nes iš galo buvo prilipęs kitas, o greitis viršytas labai minimaliai (keliais km/h). Kažin ar ta sistema apskritai atitinka šviesoforų įrengimo taisykles, nes manau turėtų būti kažkoks reikalavimas kiek laiko turi mirksėti žalias signalas kol įsijungia raudonas. Pamenu buvo straipsnis kurie vairuotojai yra geriausi. Tai greitosios med. pagalbos vairuotojai padaro mažiausiai avarijų. O jie greitį viršyja pakankamai dažnai, priiminėja labai netradicinius sprendimus (važiavimas prieš eismą, važiavimas per raudoną ir t.t...). O ir nuvažiuoja kur kas daugiau už statistinį vidurkį. Tad peršasi išvada, kad ne viršytas leistinas greitis yra avarijų sukėlėjas, o nesugebėjimas aktyviai mąstyti ir dalyvauti eisme. Turbūt vienas geriausių sprendimų šiame technologijų amžiuje būtų įstatyti savo teises į automobilį kaip kokią ID kortelę. Automobilio greitis automatiškai ribojamas pagal žemėlapio parodymus, bet turi būti palikta galimybė laikinai (pvz. 10-30 sekundžių) viršyti žemėlapyje nurodytą greitį. Aišku tokias technologijas reikėtų diegti į naujus automobilius. Bet per kelioliką metų jau didžioji dauguma automobilių nebeturėtų galimybės viršyti to leistino greičio. Ir tai tikrai nebūtų brangi sistema, t.y. automobilio savikaina labai daug neišaugtų. P.S. o jei ten kokioj atsilikusioj šaly žemėlapio nėra, tai riboti auto greitį iki kokių 110km/h.
Atk 2019-10-02 10:20
O kodėl idiotiška? Kad oras taps švaresnis, žmonės sveikesni? Klimatas taps šaltesnis, nereikės baimintis dėl klimato atšilimo? O kai visi sėdi dumuose smirdintys, viskas smirda, tai viskas gerai?
Berserkas 2019-10-02 10:30
Problema, nes 99% vairuotojų pervertina savo vairavimo įgūdžius, tuomet ir greitį viršiją, viską.
FtBall 2019-10-02 14:44
Beveik visais atvejais* - mikrsi žalia. Jei liko 50 metrų - tai stabdai. Mieste Važiuosi 50-60km/h, tai sustoti per 50 metrų nebus staigus stabdymas. Jei kas nors atsitrenks į galą - pilnai pats kaltas. Reikia nepamiršt, kad per geltoną galima pravažiuoti tuo atveju, jei tektų staigiai stabdyti. Per raudoną - draudžiama važiuoti visais atvejais. Deja, žmonės galvoja, jog ir per raudona "galima" važiuoti. Trumpai tariant, pamačius žalią mirksintį šviesoforą, beveik visais atvejais reiktų švelniai spausti stabdį, o ne gazas dugnas. * Ukmergėj centre iškart į geltoną be jokio perspėjimo
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-02 16:13
Na aš Karmėlavoj užsiroviau ant jo, tai tas mirksėjimas buvo ten pagreitintu tempu mirktelėjo ir raudona, kad visiškai neatitinka įprasto šviesoforo darbo. Man apskritai keista, kodėl tas mirksėjimas nėra standartizuotas: vienur 2 kart sumirksi, kitur 4. O net patys policijos pareigūnai važiuoja per mirksintį vietoje to, kad iškart stabdytų. Nu ir šiaip logiška - šviesoforas skirtas eismo pralaidumui reguliuoti. Tad ir tie signalai turi būti aiškūs. O dabar traktuojamas kaip kokia "pareiga vergauti". Nepamenu kokioj šaly mačiau, gal DE, tai apskritai nemirksėjo žalias - iš karto raudonas. Pamenu labai keistai pasirodė - jokios indikacijos iki raudono signalo.
HardAxe 2019-10-02 16:43
niekas nepirks automobilių, kurie ribos savo greitį. Volvo galvoja riboti greitį iki 180 (net ir galingiausiom versijom) ir visi juos vadina durniais O kas nelaiko durniais ir taip nevažinėja greit. Man pvz nusispjaut ar mano mašina įsibėgės iki 150 ar 250, neturiu kur tiek spausti. Mirksėjimas kiek pamenu priklausydavo nuo regiono. Vilniuje kai pradeda mirksėti dar gali pravažiuoti kažkiek mašinų, kaune kai pamatai mirktelėjimą - pradedi iškart stabdyti. Viskas ok, jei tik esi pripratęs. Greitukės gal ir nepadaro avarijų, bet jei visi (susikoncentravę) važiuotų kaip greitukės, tai be tanko į gatvę nelysčiau. Tuo pačiu aš apts (kaip ir dauguma) pamatęs spec transportą iš anksto pradedu daryti viską, kad tik atlaisvinti jiem kelią. Kažkur mačiau komentarą, kaip greitosios vairuotojas rašė, kad tiesiog nusotabu, kaip kiekvienas vairuotojas randa kur pasidėti per ~5sekundes kai atvažiuoja greitoji su sirena. O jei susikeis trumpoj atkarpoj? Baudi savininką, jis gali aiškintis kas vairavo. Jeigu vairuotojai nežino kuris viršyjo greitį galima abiem teises atimt, vairuot nemoka. Taip, daug kas pervertina savo įgūdžius, tuo pačiu net ir pavargę ar žioplinėdami vairuoja tokiu greičiu, kokiu vairuotų susikaupę. Ir visokie lakstantys idiotai, krue galvoja, kad jie vairuoja saugiai. taip pradės važiuoti tai jau nebepavyktų saugiai prasisukti net šumacheriui. Dar ką pastebėjau iš motociklo vairavimo, kad yra atkarpa, tarkim 5km 90km/h, realiai 2km galėčiau saugiai lėkti 150, bet tada yra posūkis, kurį galima sugiai įveikti max 70km/h. Ir tia kinta nuo paros laiko ir oro sąlygų. Tai negalima tikėtis visur ženklų kas 100m.
AAA000 2019-10-02 19:39
cia nesamone siulai pagal mane. keliu infrastrukturos esmine funkcija yra gerint pralaidumus ir duot zmonijai kokybiskesni susisiekima. pagal laikmecio technologines galimybes. baust reikia tik tiek - kad nepakenkt pagrindinei esminei funkcijai. o tu siulai baudima padaryt prioritetu ir kurt tokia keliu infrastruktura - kuri automatiskai persekiotu visus naudotojus. toks tikslas yra nesamone - pats pabegsi gyvent i miskus - jei padaryt tavo varianta spec tarnybos irgi iskraipo vaziavimo sistema. jei keliai butu tobulo pralaidumo - jokio poreikio nebutu dar papildomai isdavinet visokias isskirtines vaziavimo teises spec tarnyboms. as tai spresciau visai kitaip. panasiai kaip gelezinkeliu standarta reiketu sukurt. kad nebutu ivairoves kur reikia judet greit. kazkoki hybridini modeli. kokias nors specifines greitasias magistrales ir apvaziavimus apie stambesnius miestus. kur sakykim ivaziavus perima valdyma automatika ir gauni greiti bent 300-500km/h. o isvaziavus i iprasta kelia - vel pats vairuoji.