Aiškėja tikslios automobilių taršos mokesčio sumos: jos didesnės, nei buvo žadėta

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-07 10:57
Įdomu ar teisiškai šitas mokestis gali būti priskiriamas prie automobilio vertės? Na tarkime sudaužiau auto neremontuotinai, bet noriu įsigyti lygiai tokį patį. Ar draudimo bendrovė skaičiuodama išmoką kompensuos man tai, ką sumokėjau registruodamas auto? Ar čia reiks avarijos kaltininkui dantis daužyt?
FtBall 2019-10-07 11:48
Joo.. sekmės pasiekiant 95 gramus Pradės rimtai naudot RDE, tai sunkiai 130g pasiekt bus. Įdomu, kaip bus su iš JAV importuojamais automobiliais. Jei naudos EPA reitingą, tai ženkliai didesnė bus. Toks pat automobilis iš JAV mokės 270€, o europietiškas - 0€. Palyginimui, BMW 320d/328d ES išskiria 113g CO2 (arba 4.3l / 100km), o JAV - 173g(6.5l / 100km). Ir šitas ES skaičius - jau pritaikius WLTP.
lizunas 2019-10-07 11:55
Man ir įdomu kaip įstatymiškai jie gali tą mokestį uždėt, kai jie patys registracijos metu nematuoja automobilio CO2 išmetamo kiekio. Gal aš su bezdalais per pus mažiau išmetu, nei jie pateikę tose lentelėse...
kestutisz 2019-10-07 11:55
Kaip ir tikėtasi - jokios čia "ekologijos". Dyzelis išmeta mažiau co2 (nes nu iš ko gi daugiau co2 jei ne iš anglies, t.y. kuro kurio dyzelis sudegina mažiau)? - Dyzelio co2 apmokestins brangiau.
Pumper 2019-10-07 12:08
Jokio skirtumo, ką oficialiai rodo gamintojas, nes mūsų gudruoliai savo skaičiuoklę sugalvojo, pagal kurių tik svoris ir kw svarbu, t.y. ir koks 130kw Euro3 3l metalo laužas, ir naujas 130kw Euro6 2l bus apmokestinti vienodai. Skaičiavimo formulės: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1 ... tomobilius Automatiškai paskaičiuoti galima - https://www.delfi.lt/verslas/transporta ... d=82421803 Nei pagaminimo metai, nei taršos standartai neįeina, o jie dar kažką apie skatinimą naujas auto pirkti kalba.
kestutisz 2019-10-07 12:52
hm, beje ką reiškia "mokestį reikėtų mokėti kiekvieną kartą atlikus registraciją"? pardavus netgi šalies viduje? Tada tikrai suklestės "dalijimosi" verslas kai niekas nebepardavinės senų mašinų, tik "nuomos"
pozitronas 2019-10-07 13:10
Ir vistiek šitas mokestis niekingai mazas, galetu buti ta pati suma mokama kas metai
FtBall 2019-10-07 14:21
Opa, geras. Rodo realias mano buvusios Toyotos kuro sąnaudas - 7.5l/100km (deklaruojama - 5.3). O šiaip, buvo rašyta, kad jei yra dokumentuose įrašyta, tai naudos iš dokumentų.
kestutisz 2019-10-07 14:39
Čia dar vienas įdomus momentas. Realiai turiu auto (registruota gal prieš 3 metus) kur nėra dokumentuose nei variklio, nei nuosavos masės, juolab tokių nesąmonių kaip co2. O vat maksimali masė yra. Skirtumas pagal formulės tarp pusantros tonos (pagal gamintoją) ir dviejų (vienintelė masė techpase) - 40g/km :)
Berserkas 2019-10-07 15:46
Tada patarčiau tau patylėti. Dyzelinius auto apmokestins labiau, nes jie išmeta daug azoto oksidų ir kietųjų dalelių. Todėl dyzelinis auto teršia daugiau nors išmeta mažiau CO2. Tačiau pastoviai atsiranda tokie "atsilupėliai" gražiai pasakius kurie pradeda aiškinti jog nesąmones daro ir patys geriau išmano, nors elementarių šiuolaikinių bazinių žynių nesiekia. Visuomenėje turėtų būti labiau kalbama apie ekologija ir kalbėti apie tai, nes man net keista kai atsiranda tokių...
Berserkas 2019-10-07 15:52
Nu aš buvau paskaičiavęs tai su senu 5.0 V8 išmeta mažiau nei 200g/km CO2 Aišku taip būtų galima daryti tik su labai senais auto. Šiaip kiek žinau tai toje skaičiuoklėje kw nedaro tokios didelės įtakos kaip svoris, jeigu sveria 1300kg ir 5.0 ~120kw tai berods ten siekia 121g/km CO2, tačiau žiūriu ir niekur neberandu skaičiuoklės arba neveikia. Tačiau taip būtų galima tik su senais auto, su 99% automobiliais Lietuvoje taip nepaei, čia taip neis pažaisti net su populiariais lavonais. Taip, kad čia šurmulį kelią daugiau tie kas su tais pačiais lavonais važinėja ir pyksta, kad apmokestins juos. Dažniausiai labai seni auto būna geresnės būklės nei didžioji dalis esančių gatvėje, mat jie prižiūrimi labiau. Taip pat su jais nuvažiuojama mažiau.
Berserkas 2019-10-07 15:58
Nu, o kas blogai, kad dalinsis?
Berserkas 2019-10-07 16:01
Kas metai būtų per didelė suma. Tikrai nereikia eiti į kraštutinumus.
FtBall 2019-10-07 16:26
.
House_of_gold 2019-10-07 16:44
Manau, kad pagrindinė problema čia dabar yra tai, kad daugelis pasigavo tą madą mieste važinėti su SUV visai bereikalo, dabar net atsidaro "miesto visureigiai" ir kaip pamatai, jog variklis 4.4l mieste, tai aš nežinau kokiose pelkėse reikia gyventi. Juk mieste gatvės asfaltuotos, o ir gyvename ne už poliarinio rato, kad reikėtų awd visureigio.
FtBall 2019-10-07 17:01
Offtopic: Tai kad tiek miesto "džipai" pravažumo išvis neturi. X3 ir X5 pravažumas(kol dugno nesiekia) prastesnis nei mano Subaru Legacy sedano https://i.ibb.co/Pgc3d09/image.png
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-07 18:27
Radai ką palyginti: auto, kuris niekur nepravažiuoja su auto, kuris visur pravažiuoja
AAA000 2019-10-07 18:46
tai ir reikia apmokestint butent debiliskas automobiliu naudojimo madas. visokius miestieciu issikalinejimus, kurie sukelia jiems patiems problemas. o ne visus auto. kodel turetu moket visi uz kazkokiu siauraprociu sukeliamas bedas?
unytas 2019-10-07 21:28
daleiskim as nusiperku auto sausio men ir sumoku metine duokle valdziai. bet kova parduodu draugui ar jam reikes sumoketi vel duokle? nes jei jis metu gale parduos kitam auto ir vel kitam zmogui reikes sumoketi. nes tada gaunasi uz viena auto trys kartus bus sumoketa. ar kaip draudimas cia bus galima palikti galima perkelti kitam auto? nes cia info nulis
mindaugas.margevičius 2019-10-07 21:30
Na keista, skatintų kažkaip logiška procentine išraiška tarkim dujomis varomus automobilius, praktikoje apie 30% mažiau išmeta Co2, jau nekalbant apie kitas kenksmingas emisijas, kurių dar mažiau išmeta nei benzinas ar dyzelinas, bet čia formulė idomi -3% iš lempos.. quora .com /How-does-LPG-cause-pollution