Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
FtBall 2019-10-17 13:25
Toyota gamina nuobodžiausius automobilius.
Jokio azarto. Visada žinai, kad užsikurs ir be problemų nuveš iki tikslo.
Todėl ir negamins dabar elektromobilio - su PHEV nereikia jaudintis, ar užteks elektros.
Berserkas 2019-10-17 13:49
Galbūt reikėtų jiems daugiau pereiti prie elektrinių variklių, tačiau su varikliu kuris dirbtų kaip generatorius.
FtBall 2019-10-17 14:57
Aš irgi taip manau. Man keista, kodėl tokio tipo PHEV neišpopuliarėjo.
Prieš kelis metus svarsčiau apie Chevrolet Volt pirkimą. Mano nuomone - šiuo metu geriausia, kas gali būti. ~60km vien elektra - tikrai retas kuris tiek per dieną pravažiuoja. O savaitgalį gali ir iki Palangos nuvažiuot*
Vidutinės kuro sąnaudos nesiekia 3 litrų - Prius'ai dvigubai daugiau ima.
Volt realios kuro sąnaudos:
http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt
Prius realios kuro sąnaudos:
http://www.fuelly.com/car/toyota/prius
Prius Plug-in realios kuro sąnaudos:
http://www.fuelly.com/car/toyota/prius_plug-in
* Netgi Teslai Vilnius - Palanga yra iššūkis. 85kwh modeliui 330km atstumą įveikti reiktų važiuoti ~130km/h greičiu. 60kwh modeliui - 120km/h greitis jau per didelis:
https://www.tesla.com/en_EU/blog/drivin ... edirect=no
HDi 2019-10-17 16:13
https://www.youtube.com/watch?v=wpOH5F6Q6n0
Variklis tik kaip generatorius, o užmiesty prie didelio greičio moka prijungt ratus (tipo kaip aukšta pavara, nes taip efektyviau) bet mieste tai tik EV arba VDV veikia kaip generatorius.
Berserkas 2019-10-17 16:49
Tai jo, šitą žinau. Galėtų būti daugiau tokių. Mat Toyota tokių negamina.
kukulis4 2019-10-18 10:38
As testdraivinau sita nauja RAV4 AWD hibrida. Laukiau pasirodant, galvojau bus tikrai rimtas kandidatas i nauja auto. Taciau pabandzius, varikliai nuvyle stipriai. Realios kuro sanaudos nuo deklaruojamu skiriasi vos ne kartais (man 9.8l uzmiesty, ir 7.5 mieste, ne piko metu, neissidirbinejant, vaziuojant praktiskai kartu su srautu), geresnes traukos diapazonas mazas. Is hibrido su 2.5l benzininiu motoru tikejausi daug daugiau. Turbina cia nebutu pamaisius. Kam neturiu priekaistu, tai isvaizdai, man, kone, tobulai atrodantis suv.
AAA000 2019-10-18 11:13
taigi tau parode manau koks turi but teisingas hybridas
tik su pilna 100% elektros pavara. o vdv arba optimaliu jam rezimu ikraudineja. arba avarinis atvejis - stipo sakykim akumas ir elektronika, tada isijungi tiesiogine pavara is vdv ir nuvaziuoji iki remonto, kur tau ta akuma pakeis manau net tokia kardanine pavara nebutina - galimetu vaziuot tiesioginio elektros padavimo rezimu kokiu nors.
isvis manau jau laikas butu atsirast 4 varanciu ratu sistemoms, kur kiekviena rata atskiras nepriklausomas elektros variklis suka. ir viska sistemiskai kontroliuoja elektronika. va ten tai butu pravazumas. ir stabilumas.
nu gal galiniai ratai nebent sublokuoti dar gali likt per diferenciala - kaip kokia populiari seniena. bet is esmes mechanika visgi pilnai nesusitvarko su 4 varanciasiais ratais... islenda minusai kai tik vaziavimo greitis padideja...
mch0lic 2019-10-18 15:41
Toyota bėda manau yra akumuliatoriai, niekas apart Tesla neturi pakankamo kiekio masiniai elektromobilių gamybai, todėl beveik visi (išskyrus Tesla) elektromobiliai yra . Vakar kažkaip užmačiau id.3 apžvalgą, tai visai suintrigavo, aišku teks palaukt salone, pabandyt užsiregistruot test drive'ui, bet jei kaina ok, ir kažkokių bėdų nėra, visai patrauklus variantas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Toyota“ žengia atgal? Numarino su „Tesla“ sukurto elektrinio „RAV4“ projektą, o dabar kalba apie hibridinę versiją